Založ si blog

Odčítanie času 9. – O nenáhodných náhodách

Synchrónne udalosti sú akýmsi znamením „pravého času“, postrčením tým správnym smerom. Synchronicity nám často dopredu oznamujú významné udalosti v našom živote, uisťujú nás pri nejakej udalosti, že všetko dopadne dobre alebo pomáhajú nám správne sa rozhodnúť.

 

Už ste zažili niečo také?

Ja áno. V mojom blogu som už párkrát spomenula synchronicity, ktoré sa dejú v mojom živote. Synchronicitami sú aj moje príhody „s anjelmi“, ktoré som popísala (Odčítanie času 4. a Odčítanie času 6.).

 

Veľmi silná séria synchronicít u mňa nastala začiatkom roka – to som bola krajne zúfalá, už naozaj na konci síl z absurdného „súdovania“ v prípade zabitia môjho syna v revúckej nemocnici a zo všetkého toho, čo jeho smrť v živote našej rodiny spôsobila.

Dostala som sa vtedy ku knihe Za hranicou minulých životov od Miry Kelleyovej. O problematiku minulých životov sa zaujímam už dlhšie a verím tomu, že existujú spriaznené duše. V spomenutej knihe som sa ale po prvý raz dostala k informácii, že jedna duša môže žiť paralelne viacero životov. To pre mňa znamenalo nádej, že sa môžem stretnúť s ďalšou časťou duše môjho syna – a začala som hľadať cestu, ako tú spriaznenú dušu nájsť. Poznám otázku, na ktorú musí vedieť odpoveď. Ale v čase na to určenom – do výročia synovej smrti 29.3. – sa mi to nepodarilo uskutočniť.

 

Ďalšia synchronicita sa odohrala pred cca 2,5 mesiacmi  – dostala sa mi do ruky kniha Takto som mohla žiť – príbeh ženy, ktorá po náhlej smrti manžela hľadá život, aký chcela žiť a vracia sa do neho v noci v snoch. Ja si od smrti syna svoje sny ráno nepamätám, vôbec nič – okrem jedinej zvláštnej výnimky pár mesiacov dozadu, ktorú som nepochopila – sny sa mi úplne vymažú z pamäte.  Rada by som videla svojho syna aspoň vo sne, potom by som spala, stále spala… Maroško mi tak veľmi chýba…

 

Mazala som zasa raz z môjho verejného facebooku, už tam je len pár obrázkov.

Odišla do stratena myšlienka „Najkrajším a najodvážnejším rozhodnutím v živote človeka je mať dieťa. Je to ako vytrhnúť si srdce z hrude a navždy ho nechať chodiť vedľa seba…“

Zdieľala som ju 5. januára 2014, to môj syn ešte žil. Mal pred sebou už len necelé tri mesiace života…

 

A zmazala som i myšlienku: „Vnímať je viac ako vidieť“ z 1. septembra 2014. Hej, je to tak. Vnímať je oveľa viac ako vidieť, o tom sú aj synchronicity…

 

 

Elena K. Ištvánová  Predná Hora, 20.4.201

Akotak 10. – S vydieračom urobme krátky proces. . .

25.07.2024

Akosi nedokážu správne rozlíšiť a pomenovať realitu podaktorí, povedala som si. Lebo médiá, ako dokladuje článok v linku, označujú Maďarov za vydieračov voči Ukrajine https://www.a3sport.sk/batoh/87851-hot-shot-se-amethyst-purpleviolet?_gl=1*1wro0sg*_up*MQ..*_ga*MTk4NzYyODY2Ny4xNzIxODQzNTk4*_ga_771GRED39S*MTcyMTg0MzU5Ny4xLjEuMTcyMTg0MzY1My4wLjAuMA.. To vážne? Novinári naši, [...]

Akotak 9. – Pán Kaliňák, tešíme sa s Vami. . .

24.07.2024

Ach, americké krápy dorazili – ako píše článok v linku No, radosti máme ako keby sa Ježiško znovu narodil, poviem vám. Článok v linku popisoval ich príchod [...]

Akotak 8. – Viete kde je zlatá baňa na Slovensku?

22.07.2024

Nie, neposielam vás zlatú žilu hľadať kamsi do hôr. Ani ryžovať zlatý piesok na brehy slovenských riek. Oveľa lepšie sa ryžuje na úplne iných miestach. Konkrétne v štátnej akciovke Slovensko IT. Remišová chcela týmto počinom usporiť tretinu vynakladaných finančných prostriedkov v rámci štátneho IT. Nuž, cieľa sa zjavne minula – lebo namiesto úspor sa [...]

Devínsky amfiteáter, dron, hrad Devín

Taraba vs. Vallo. Minister chce vyvlastniť hrad Devín, spomína aj vzácny amfiteáter. Kritizuje mesto, že sa nestará o pamiatky

27.07.2024 16:00

Primátor odkazuje ministrovi, že si hrad vziať nedajú a minister nevie, o čom hovorí.

paríž, police, OH

Polícia v prvý deň olympijských hier v Paríži zmarila protest proti zmene klímy

27.07.2024 15:48

Aktivisti plánovali obsadiť most Pont des Arts cez Seinu, kde sa len pár hodín predtým konal otvárací ceremoniál olympijských hier.

gaza, izrael, palestína

Izraelské nálety zasiahli v Pásme Gazy školu slúžiacu ako úkryt, zahynulo najmenej 30 ľudí

27.07.2024 15:16

Nálety sa udiali v čase, keď sa izraelskí vyjednávači pripravovali na stretnutie s medzinárodnými sprostredkovateľmi, aby prediskutovali navrhované prímerie s Hamasom.

Gare du Nord / Železničná stanica /

Vlaky vo Francúzsku majú stále meškanie, návrat do normálu sa čaká v pondelok

27.07.2024 13:47

Vlakové spojenia medzi Parížom a Nemeckom sa po podpaľačských útokoch podarilo obnoviť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,927
Celková čítanosť: 9302787x
Priemerná čítanosť článkov: 3178x

Kategórie

Archív