Založ si blog

eLENA 8. – Hviezdy sú na svojom mieste. . .

Zdanlivo bežný deň, ale niečím mi preniká pod kožu. Dokopy sa nedeje nič, ale cítim, že sa pohol vesmír tým správnym smerom. Zažili ste tiež niekedy niečo podobné?

Bláznivé, však? Ale veď život je svojim spôsobom bláznivý. Takže dnes spolu v mojom blogu zauvažujeme o pocite, že „hviezdy sú na svojom mieste…“

 

Život je svojim spôsobom bláznivý…

Občas nás prekvapí. Niekedy máme pocit, že veci nie sú predvídateľné. Existuje ale jedna zaujímavá kniha, volá sa Mimosmyslové vnímaní a jej autor Russel Targ nás presviedča, že svet je iný, ako si  myslíme. Jasné, je to opäť niečo z mojej obľúbenej série záhad a tajomných javov. Tá kniha hovorí o prekognícii javov, ku ktorým ešte nedošlo, t. j. o vnímaní budúcnosti. Schopnosť postrehnúť takéto udalosti sa nazýva remote viewing a v knihe, ktorú vám spomínam, je celý rad zaujímavých udalostí, príbehov aj pokusov v tejto oblasti vo vzťahu ku časopriestoru. Áno, to sú presne témy, ktoré ma fascinujú a rada o nich čítam, aj diskutujem, na tie ma namotáte ajajaj….

V tej knihe sa hovorí okrem iného aj o tom, že budúcnosť možno rozpoznať a vycítiť. A spomína sa v tej súvislosti jedna Bemova vysoko signifikantná štúdia. Takže sa moc nesmejte tomu, čo píšem v úvode blogu o dnešnom hýbaní vesmíru správnym smerom. Ja to naozaj cítim…

 

Citát, ktorý sa mi z knihy páči, je vo vzťahu ku dnešnej téme o intuícii a zákonitostiach sveta:

„Intuícia nám prezrádza, že existuje nepochopiteľné a občas nám dokonca dá nahliadnuť do skrytých zákonitostí, ktoré riadia beh sveta.“

 

Hviezdy sú na svojom mieste

Upísane. Práve pred chvíľou som dokončila a odovzdala časť práce, s ktorou som sa babrala po príchode domov z práce popoludní a sem – tam i v noci už týždeň. Zápasila som počas týždňa s kadečím, a okrem iného i s tou prácou, ktorú by som bežne písala plynule. A ako sa teraz cítim? Neviem, či poznáte ten pocit „byť upísaný do ťažkej únavy“, ja teda áno.

Ale napriek tomu v tejto chvíli moje srdce tancuje v rytme vesmíru – som hodne intuitívny človek. A tak sa teraz „skláňam a bozkávam zem“, cítim v tejto chvíli hlboký rešpekt pred vecami, ktoré sú väčšie ako ja. Obvykle sa proti tomu čo je dané a kdesi hore zapísané nestaviam a iba naozaj ojedinelé situácie, ktoré ma hodne zrania, ma vedú k tomu, aby som sa proti osudu postavila.

Nie, neviem teraz logicky vysvetliť dôvod, ale jednoducho viem, že dnes „sú hviezdy na správnom mieste“, čosi v mojom živote sa pohlo predurčeným smerom a je to pre mňa dobré (nie, neviem zatiaľ čo, ale trpezlivo čakám – na dobré veci sa oplatí čakať, určite sa to skôr či neskôr dozviem).

A že som teraz taká radostná, prezradím vám niečo o sebe. Naozaj osobné. Viete, čo by som robila, keby som nebola taká do vyčerpania upísaná? Písala by som. No fakt – mám rozpísanú jednu úžasnú knihu, len ju teraz nestíham. Žiadne príbehy. Je tvorivá a nespútaná a fascinujúca. A pravdivá a moc, moc silná,  pomáhajúca. A má už aj názov, ale ten vám teraz neprezradím. Takže tak.

 

Záver…

No to viete, že som zvedavá, čo sa to pohlo zmysluplne dopredu…

 

 

Elena K. Ištvánová, 26.1.2017

 

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 8999366x
Priemerná čítanosť článkov: 3153x

Kategórie