Založ si blog

KK 5. – Pár slov. . .

 

Mesiac v splne žiari na fialkasto modrej, pomaly podvečerne tmavnúcej oblohe ako čerstvý zlatooranžový pomaranč. Ach, hej, u nás z balkóna ho pozorujem, pretože som konečne doma. A kým sa obloha ponára postupne do tmy, vynárajú sa na oblohe hviezdy ako drobné striebristé bodky, a aj dnešný blog.

 

Naozaj len pár slov k dnešku dám…

Neopísateľne dlhá cesta z Bratislavy – preklenula som ju občasným čítaním Bíleho, občasným čítaním facebooku, občasným pozorovaním  krajiny a na chvíľu som i zaspala. No nekonečno dnešnej cesty dolnou trasou domov po dnešnej konštelačke…

Hej, dala som to dnes, riešila som ten môj vzťah s Bohom – nevládzem o tom teraz povedať nič, je to čerstvé a silné. Potrebujem Bohu uveriť, že to so mnou myslí dobre. Zapadá to presne do tej mojej nedôverčivej nedočkavosti či obave, ktorá u mňa ešte stále občas prestriedava to životné múdre „nechaj veci plynúť…“

Zaujímavé, ako nám život dáva príležitosti k rastu. Celoživotne a neustále. Nevyužijeme šancu, ale potom padáme.

Nuž, ja som bohvieako rásť netúžila – chcela som žiť svoj malý jednoduchý každodenný  život, hlavne že som bola s mojimi deťmi. Nemala som potrebu zosilnievať, zmúdrievať a napĺňať nijaké hlboké životné poslanie, mojim ideálom nebolo „byť silná“, nikdy som to neriešila a brala som veci, ako ich život prinášal. Dobré i zlé. Ako moje miesto v živote mi stačilo, že som obyčajná mama.

Ibaže na svoje životné poslanie akosi musíme naraziť, skôr či neskôr…

 

Záverom…

Uvidím, čo prinesie čas. Je to dialóg medzi mnou a Bohom, čo musí plynúť…

Dívam sa oknom na hviezdy, žiaria tak ďaleko. Nie, nič viac teraz nedodám…

 

 

Elena    Predná Hora, 8.7.2017

 

Akotak 10. – S vydieračom urobme krátky proces. . .

25.07.2024

Akosi nedokážu správne rozlíšiť a pomenovať realitu podaktorí, povedala som si. Lebo médiá, ako dokladuje článok v linku, označujú Maďarov za vydieračov voči Ukrajine https://www.a3sport.sk/batoh/87851-hot-shot-se-amethyst-purpleviolet?_gl=1*1wro0sg*_up*MQ..*_ga*MTk4NzYyODY2Ny4xNzIxODQzNTk4*_ga_771GRED39S*MTcyMTg0MzU5Ny4xLjEuMTcyMTg0MzY1My4wLjAuMA.. To vážne? Novinári naši, [...]

Akotak 9. – Pán Kaliňák, tešíme sa s Vami. . .

24.07.2024

Ach, americké krápy dorazili – ako píše článok v linku No, radosti máme ako keby sa Ježiško znovu narodil, poviem vám. Článok v linku popisoval ich príchod [...]

Akotak 8. – Viete kde je zlatá baňa na Slovensku?

22.07.2024

Nie, neposielam vás zlatú žilu hľadať kamsi do hôr. Ani ryžovať zlatý piesok na brehy slovenských riek. Oveľa lepšie sa ryžuje na úplne iných miestach. Konkrétne v štátnej akciovke Slovensko IT. Remišová chcela týmto počinom usporiť tretinu vynakladaných finančných prostriedkov v rámci štátneho IT. Nuž, cieľa sa zjavne minula – lebo namiesto úspor sa [...]

Usain Bolt

KVÍZ: Najslávnejší olympijskí víťazi všetkých čias, poznáte ich?

27.07.2024 08:35

V Paríži sa práve začali hry XXXIII. olympiády a my sa pozrieme do histórie. Kto sú najúspešnejší športovci všetkých čias? Otestujte sa.

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.

krizovatka-d1-d4

Diaľnica D1 v smere z Trnavy do Bratislavy je do obeda uzavretá

27.07.2024 07:04

Diaľnica D1 v úseku od 27. do 12,5. kilometra v smere z Trnavy do Bratislavy je do 12.00 h úplne uzavretá.

Russia Military

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,927
Celková čítanosť: 9302131x
Priemerná čítanosť článkov: 3178x

Kategórie

Archív