Založ si blog

Tvárou v tvár sebe 9. – Macher roka. ..

 

Nepíšem populárno-politickú analýzu o výsledkoch volieb – prehlasujem na úvod, aby sme sa vyhli nedorozumeniu.

Aj keď práve ku terajším volebným výsledkom  médiá o machroch roka hovoria, ja sa vo vzťahu ku víťaznému Progresívnemu Slovensku držím príslovia  „nekrič hop, keď skočíš, najskôr sa pozri, do čoho si skočil…“

No hej, dnes som nejako tými prísloviami inšpirovaná, v rannom blogu som jedno dala. I keď to moje príslovie rozhodne nie je o „hosteskách“ – ako tam písal akýsi diskutér – pre tie by som nemusela nikam vybiehať, pobehlice sú i v Revúcej. Aj menovať by som podaktoré mohla, pravdaže, ale to nespravím, čo ste – však by mi admin tento blog zmazal.

Hej, ako vidíte, som plná hnevu – a tak som unikla za masku tvrdosti. Na strelnicu do Lozorna som síce nevybehla, ale zato som sa poobede naučila perfektne skladať ten vojenský spacák. No dobre, macher roka by som nebola –  až na piaty raz spacák vyzeral podľa mojej predstavy – ale ten pocit potom…

Pripadala som si ako z filmu Rambo – prvá krv.

Doslova tak – fakt veľa úsilia ma to dokonalé skladanie spacáku stálo, aj necht na nohe som si akosi pritom trochu zlámala, krvi tam bolo ajajaj. Lenže nebola to prvá krv – v piatok som sa prešla v mojich priveľkých vojenských topánkach do neďalekého obchodu a vrátila som sa so skrvavenou nohou.

Ale zasa – padli by ste, ako úžasne som ten spacák nakoniec zložila, aj bez kompresného obalu. Malý úhľadný, pevne zatiahnutý. Ani som nemala chuť ho potom rozložiť zasa  – byť vojakom by som asi spala vedľa spacáku, aby som ho mala stále takto pekne poskladaný.

Veď dobre – úplne na rovinu – vedľa toho spacáku v lese budem spať asi nielen kvôli skladaniu. Nacvičovala som si aj vliezanie do neho. No dobre, tí ktorí ste zažili vojenčinu, nesmejte sa. Bola to pohroma – však ten spacák nemá žiadny podhlavník.

A potom – najstaršie dieťa ma aj nafotilo, ako sa doň pobavene v predsieni navliekam.  Spacák má totiž úplne maličký otvor po zapnutí – to je fajn, v lese na mňa nepolezie kadejaký hmyz – vravela som si pôvodne. No po úplnom zapnutí som zistila, že o tom, aby som sa v ňom otočila do mojej obľúbenej polohy na bruchu s rukami zdvihnutými pod hlavu, nemôže byť ani reči. Nakoniec som sa pri veľkej snahe s tým spacákom i otočila tvárou k zemi, no už to nešlo otočiť sa späť.

Nie, ty rozhodne nie si moja pravá láska, spacák, to vidím jasne – povedala som si sklamane.

Neviem, to tí vojaci spia všetci tak disciplinovane, tvárou nahor, s rukami pozdĺž tela?

 

Elena  27.5.2019

 

 

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9003968x
Priemerná čítanosť článkov: 3155x

Kategórie