Založ si blog

Hrejivo 6. – Kiska by si mal dať pozor na jazyk. . .

Nie, nie som právnik. Všetko čo viem o práve a nepráve v tomto štáte – za to môžem paradoxne ďakovať tomuto štátu, že sa správa neprávne a nespravodlivo, a tým ma núti si kadečo študovať, aby som sa mohla aspoň snažiť účinne brániť. Pre ilustráciu o prístupe nás bežných občanov v tomto štáte ku spravodlivosti – od 14. mája 2019 do začiatku decembra 2019, kedy moja právnička zisťovala dátum odoslania dovolania z OS v Revúcej na NS SR, vôbec nebolo moje dovolanie ani len odoslané.

Viem, že takúto situáciu bezmocnosti a nečestných postupov zo strany slovenských súdov, kde spravodlivosť je pre tých, ktorí majú peniaze a známosti, poznáte aj mnohí z vás. Neviem o spôsobe, akým sa môžeme domôcť čestného postupu bez prieťahov a účelových rozsudkov, bez ubližovania obetiam a preferovania páchateľov. Možno je jediný – že sa nejaká obeť raz upáli verejne na protest proti tomuto chorému justičnému systému plnému špiny, – a až vtedy sa táto spoločnosť preberie.

Jedno ale viem určite, že i v tomto chorom a pokrivenom justičnom systéme pán exprezident Kiska by sa prestal tváriť ako chudák najväčší na svete, keby sa rozhodol expremiér Fico, že na neho podá trestné oznámenie a žalobu za ohováranie.

Áno, skutočne by stačila taká triviálnosť – a verte, že dôvodov by bolo viac ako dosť. Náš pán dobrý anjel verejne vyhlasuje napríklad, že

Fico mi doručil domov…

Fico mu rozhodne nič nedoručil – nie je poštár, ani vyšetrovateľ – takže ide o tvrdenie, ktoré by mal pán Kiska problém preukázať, o tom niet pochýb. V súčasnosti pána Kisku nechráni žiadna funkcia pre následkami jeho činov, neznalostí zákonov a prešľapov v dobrej viere – na jeho mieste by som si pri jeho štvavých táraniach dávala veru pozor na jazyk…

Nuž tak.
Elena  11.12.2019

Téééda 4. – Záverečná, Zuza. . .

16.06.2024

Ani nechcem zoširoka bilancovať bývalú prezidentku. Výstižne ju zhodnotili viacerí, napríklad tu Blaha https://www.hlavnydennik.sk/2024/06/16/bye-bye-mrs-caputova Môj názor na ňu som písala jasne v blogu opakovane, Pre mňa je bývalá prezidentka osobou, ku ktorej úctu som stratila hneď na začiatku jej „prezidentského vykročenia“. Osobou, ktorá nemá na správnom [...]

Téééda 3. – Zverejnite kreténa, Bystričania. . .

13.06.2024

Bystričania z okolia Bellusovej ulice na Uhliskách, ktorí máte kamery vonkajšie niekde v okolí štrkového parkoviska – urobte, prosím, dobrý skutok. Pozrite včerajší záznam vašich kamier – aby sme spoločnými silami odhalili úchyláka. Pozrite si detaily príbehu, ktorý sa na fb stránkach pomáhajúcich zvieratkám v núdzi objavil Ked uz clovek nevie kam s [...]

Naozaj 2. – Iba šanca. . .

12.06.2024

Z úbočí stúpali oblaky pary a posledný lúč slnka nebo rozžiaril do ružovkasto oranžových odleskov. Oblohou plával oblačný snehobiely drak. Dívala som sa na neho šťastne a, zhlboka som dýchala voňavý vzduch včerajšieho podvečera. Som doma, som doma, opakovala som si. Iba šanca to bola – povedal Zámer sveta mäkko. Na štyri dni ma odpratal do nemocnice. [...]

Čína, Si Ťin-pching v Elyzejskom paláci

USA sa nás snažia vyprovokovať k útoku na Taiwan, povedal podľa FT čínsky prezident von der Leyenovej

16.06.2024 07:35

Washington sa snaží Čínu vyprovokovať dodávkami zbraní na Taiwan aj inými krokmi, sú presvedčení viacerí v Číne.

Taliansko, Ukrajina, vojna na Ukrajine, Rishi Sunak, Volodymyr Zelenskyj

ONLINE: Zelenskyj je odhodlaný vzdorovať roky, podľa New York Times to povedal európskemu kolegovi

16.06.2024 07:00, aktualizované: 07:57

Ak nepostúpime teraz, tak to skúsime o rok, aj ďalší a ďalší. Podľa The New York Times to povedal Zelenskyj súkromne európskemu politikovi.

stíhačka, stíhačky, stíhačky na diaľnici

Na švajčiarskej diaľnici pristáli a štartovali stíhačky. Neutrálne Švajčiarsko chce byť bojaschopné

16.06.2024 07:00

Aj keď je Švajčiarsko neutrálne a nie je členom NATO, chce byť bojaschopné. Po napadnutí Ukrajiny má obavy zo zhoršujúcej sa bezpečnostnej situácie v Európe.

Rochester Hills, streľba

Strelec na predmestí Detroitu zranil osem ľudí, potom sa zabil

16.06.2024 06:30

Deväť ľudí, vrátane najmenej dvoch detí, utrpelo zranenia pri streľbe na predmestí Detroitu Rochester Hills.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,894
Celková čítanosť: 9162354x
Priemerná čítanosť článkov: 3166x

Kategórie

Archív