Založ si blog

Slniečko 11. – Niekedy potrebujeme trochu slnka v tme. . .

Sneh pokryl krajinu a v skorom ráne stopy v ňom prezrádzali nočných tulákov – túlavého kocúra, zajaca, líšku. Krajina s rozplývajúcimi sa kontúrami rozprávkovo skrásnela a lákala namiesto vykročenia k busu do práce prechádzať sa tou nežnou hmlou …

Veď pozrite…

 

Ale  zodpovedne som dokráčala k protialkoholickej liečebni, a pri čakaní na bus tu žiaril v pološere Coburgov pamätník

 

 

Všetky fotografie sú moje, samozrejme, z dnešného skororanného putovania do práce.

 

No hej, musela som vytiahnuť pár hrejivých okamihov dňa, aby som odviala poprašok smútku. Chcem tak veľa? – hovorila som si v duchu kráčajúc domov vo večernej tme. Chcem tak veľa, ak si prajem, aby sme sa správali čestne a zodpovedne všetci? Máme každý svoje ľudské chyby, a to je prirodzené, prijímam seba aj druhých ľudí celistvo, ale toto je o niečom inom – nie, nemám rada falošných hráčov. Lebo v živote prídu ťažké chvíle, nevyhne sa im nikto z nás – smrť blízkeho, strata zdravia či práce, spoločenské problémy, prírodné katastrofy.  Tie sa objavia často nečakane a musíme ich prijať, vyrovnať sa s s nimi, nepotrebujeme si k nim pridávať ešte také, ktoré sú len zbytočným trápením, dôsledkom klamstiev a podrazov.

Bolo mi smutno z toho podvečerného blogu, že ktosi dokáže kvôli peniazom zneužiť dôveru iných a nechá trpieť bezbranné zvieratá a bolestne ich zomierať. A tak som si pripomenula, že sú i ľudia „z druhého súdka“. A príbehy pri ktorých sa nám tají dych nad ich rozprávkovou priezračnosťou. Predstavte si, že kdesi je aj človek, ktorého trápi osud opusteného vtáčieho vajíčka, ktoré vidí v klietke v obchode, a dokáže z neho vypiplať vtáčika. Je to prekrásny a úplne neuveriteľný príbeh, keby ho i na video nenatočil ten pán

https://www.facebook.com/cz.sputnik/videos/5121611671247163

Ach, hej, niekedy potrebujeme rozžiariť kúsok slnka v tme – pripomenúť si, že sú miesta a okamihy, ktoré tú tmu prežarujú…

https://www.facebook.com/RegionGemer/photos/a.299796634141456/873935453394235/

 

 

Elena

 

K diskusii  lavida, neviem, nemám to tak ako ty zakategorizované. Pre mňa je hranicou férovosť, čestnosť a ohľaduplnosť v konaní – mojom i iných.  Falošný hráč využije, zneužije, oklame – „vezie na sa úkor iných“. Zrejme by si povedala, že sú šťastní a spokojní takí ľudia. No sú – akurát že ja ich volám falošní hráči a, ja nechcem byť šťastná takým spôsobom. Vrátim sa k tomu ešte v budúcom blogu, aby som to dala jasnejšie.

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9002553x
Priemerná čítanosť článkov: 3154x

Kategórie