Založ si blog

Ejha 2. – Elena, Elena, zasa závidíš prezidentke. ..

Predstavte si, že zasa raz sa dnes naplno prejavila moja závisť voči prezidentke – skonštatovali by podaktorí.

Lebo komentár som napísala ku facebookovému príspevku, ktorý zobrazoval prezidentku, ako ju fotili na Hrade. Aj keď mne to nepripadalo ako závisť – iba ako moja obyčajná ľudská zvedavosť…

Veď posúďte…

 

Mala tam stylistov a maskérov a fotografa, čo jej mali pomôcť, aby tie fotky vyzerali, no – aby vyzerali…

Fotili ju na Hrade, za bieleho dňa. Nie, čo ste, nebola som vôbec zlomyseľná – nepýtala som sa, či sa to fotí v pracovnej dobe, či mimo pracovnej doby, nebodaj niekedy v nedeľu. Iste pracovne, keď na Hrade, povedala som si zhovievavo.

 

Na obrázku môže byť 1 osoba, sediaca osoba a interiér

https://www.facebook.com/photo/?fbid=313179393491403&set=pcb.313179546824721

 

Niektorí diskutéri tam písali veru vôbec nie pekné komentáre. Nepridala som sa k nim, čo si to o mne myslíte. Ja som sa len dívala na ten obrázok, a zauvažovala som. No  a ja uvažujem logicky, veď viete…

A tak som tam napísala otázku-

Prosim pekne, vysvetlite mi na aky ucel ju fotia? Lebo si neviem predstavit oficialnu prilezitost, pri ktorej sa ma prezidentka prezentovat povalena na zemi pri kresle…

 

Elena

Téééda 4. – Záverečná, Zuza. . .

16.06.2024

Ani nechcem zoširoka bilancovať bývalú prezidentku. Výstižne ju zhodnotili viacerí, napríklad tu Blaha https://www.hlavnydennik.sk/2024/06/16/bye-bye-mrs-caputova Môj názor na ňu som písala jasne v blogu opakovane v priebehu času. Pre mňa je bývalá prezidentka osobou, ku ktorej úctu som stratila hneď na začiatku jej „prezidentského vykročenia“. Osobou, ktorá [...]

Téééda 3. – Zverejnite kreténa, Bystričania. . .

13.06.2024

Bystričania z okolia Bellusovej ulice na Uhliskách, ktorí máte kamery vonkajšie niekde v okolí štrkového parkoviska – urobte, prosím, dobrý skutok. Pozrite včerajší záznam vašich kamier – aby sme spoločnými silami odhalili úchyláka. Pozrite si detaily príbehu, ktorý sa na fb stránkach pomáhajúcich zvieratkám v núdzi objavil Ked uz clovek nevie kam s [...]

Naozaj 2. – Iba šanca. . .

12.06.2024

Z úbočí stúpali oblaky pary a posledný lúč slnka nebo rozžiaril do ružovkasto oranžových odleskov. Oblohou plával oblačný snehobiely drak. Dívala som sa na neho šťastne a, zhlboka som dýchala voňavý vzduch včerajšieho podvečera. Som doma, som doma, opakovala som si. Iba šanca to bola – povedal Zámer sveta mäkko. Na štyri dni ma odpratal do nemocnice. [...]

väzeň, väzenie, mreže

V ruskej base zajali väzni dvoch dozorcov. Zasiahli špeciálne jednotky, útočníkov zabili

16.06.2024 11:40

Skupina šiestich mužov sa v nedeľu vo väzenskej väznici v Rostove na Done na juhozápade Ruska zmocnila dvoch dozorcov.

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

Nemci zaznamenali už dve tisícky nelegálnych migrantov, ktorí prešli cez Bielorusko

16.06.2024 11:20

Nemecká spolková polícia za prvých päť mesiacov tohto roka zaregistrovala 2215 nelegálnych migrantov, ktorí do krajiny dorazili tzv. bieloruskou cestou.

Valko

V kauze vraždy advokáta Valka ešte nie je vytýčený hlavný termín pojednávania

16.06.2024 10:36

V kauze vraždy advokáta Ernesta Valka stále nie je na Mestskom súde Bratislava I známy termín hlavného pojednávania.

vojna na Ukrajine, Rusko

BBC: Ruská armáda má kavalériu 21. storočia. Z motoriek

16.06.2024 08:55

Ruská armáda na ukrajinskom bojisku čoraz častejšie používa ľahkú techniku - motocykle a terénne vozidlá rôznej konštrukcie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,894
Celková čítanosť: 9163704x
Priemerná čítanosť článkov: 3166x

Kategórie

Archív