Založ si blog

Tornádo v akcii 4. – Chlap, ktorý sa nemusí hrať na frajera. . .

Ach, veru, takých ako on nie je veľa. Nemusí sa hrať na frajera – on je frajer.

Presnejšie – je osobnosť.

Kvôli takým ako je on sú ženy schopné robiť veľa – napríklad ja som si kvôli nemu včera večer zapla televízor, čo je skutočne výnimočná udalosť. Som človek, ktorý by zrejme dlhý čas neprišiel na to, že televíziu úplne zrušili. Ale Zámer sveta zašepkal náhle „zapni telku, no tak, zapni telku“ – pobehla som to spraviť s nádejou „žeby padla vláda“? Čože, film? Film? Film som večer nepozerala – hm, pár rokov. Môj najobľúbenejší mužský hrdina je Mentalista – a i z neho som ani zďaleka nevidela všetky diely. Tento je môj druhý hrdina v poradí.

Jasné, Keanu Reeves ako John Wick.

 

Ej, veru, zišiel by sa nám hrdina tu a teraz.

Taký hrdina ako John Wick, ktorý posudzuje svoje skutky svojim svedomím a je dostatočne kompetetívny. A aj taký ako samotný herec Keanu Reeves ako človek – moc sa mi páči jeho hlboká úcta k ľuďom, je skromný a nepredvádza sa, vie sa postaviť za spravodlivosť a v pozadí jeho skutkov je hlboká láskavosť. Lebo svet potrebuje nielen sa usmievať na svet od rána do večera a užívať si, ale i chrániť v ňom dobro. Zámer sveta nám dáva výzvy, aby sme im čelili a tým sa posúvali na svojej ceste levelovo.

A ešte jednu vec v súvislosti s tým pripomeniem – páčia sa mi bojové umenia  a filozofia šaolinských majstrov. Ak môj blog čítate dlhšie, tak viete, že som to už spomenula a mám i niť minulého života hodne silnú s tým spojenú. Niekedy majstrovstvo boja znamená jeden presne mierený úder, nie dlhý vyčerpávajúci boj.

A tak jeden majstrovský úder –  je potrebné požadovať, aby vláda a verejné inštitúcie prestali klamať a zavádzať ľudí –  lebo to, čo tu realizujú NIE JE OČKOVANIE. Žiadajme, aby používali pravdivé a presné označenie – je to testovacia klinická vakcinačná štúdia s nepredvídateľnými dôsledkami. 

To úplne postačí, garantujem vám – ak budú musieť vo verejnej komunikácii  hovoriť čestne, že to je testovacia klinická štúdia, tak v tej chvíli HRA SKONČILA.

 

Pripomeniem slová, ktoré zazneli vo fínskom parlamente o „očkovaní“…

https://www.facebook.com/100010905467447/videos/1403001226740046/

Neviem kedy sa účinne ozvú za nás, obyčajných ľudí na Slovensku tí, ktorí by chceli povolebne našu dôveru. Lebo pokrikovať nestačí – „ozvať sa“ pre mňa znamená konať účinne – podať trestné oznámenie napríklad, a nielen o ňom hovoriť v médiách.

To ja podávam hneď 4. Jedno som vám už prezradila  v blogu minulý týždeň – Schutza sa týka. Druhé sa týka Sabaku a jeho výroku, ktorý môže byť šírením poplašnej správy podľa mňa a pokladám preto za moju povinnosť na to upozorniť generálneho prokurátora. Nevenujem mu viac slov.

 

A ešte niečo vám poviem – neviem ako sme na tom s hrdinami, ale viem ako sme na tom s hrdinkami. Na socsieťach sú vyjadrenia LEKÁROK, oznamujúcich svojim pacientom že očkovať nebudú. Majú moju úctu za odvahu.  No uvedomujem si, že aby sme my ženy mohli dať do veci ženskú silu, musia dať mužskú silu muži, rázne konať – inak bude musieť pribúdať žien – hrdiniek…

Ach, veď som už na začiatku povedala – potrebujeme tu Johna Wicka.

 

Elena

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9001798x
Priemerná čítanosť článkov: 3154x

Kategórie