Založ si blog

Iba pravda 10. – Dobrá rada ministrovi Naďovi. . .

Táto vláda je skutočne na nezaplatenie – či skôr na nedoplatenie?
10 Afgángov k nám má najnovšie prísť –  potvrdzuje to i článok v linku
No prirátajme ich rodiny, tak najmenej 50 ľudí tu pribudne.
To už je veľká komunita – ja osobne tým nie som nadšená.
To by som ale ešte dokázala pochopiť.
Ale ako ukazuje článok v linku, prihrnúť by sa tu chceli i ďalší
Som v tomto hodne opatrná, lebo by sme sa mali poučiť z toho, aké problémy majú s migrantmi niektoré krajiny.
Naď vraj ale chce k nám prijať nielen tých 10 Afgáncov, ale i ďalších
– ide podľa neho o politické rozhodnutie, vláda by o ňom mala rozhodnúť v budúcom týždni.
Však kamoši z USA naládovali utekajúcich plné lietadlo, 640 ich vzali, tak niekto sa o nich musí postarať..
Predstavovala som si, že ženy a deti tam vyviezli kvôli ochrane.
Lebo pre ne to môže byť riziko žiť v krajine s vládou Talibanu, ako píše článok v linku – nevyzerá to tam pre ne dobre
A potom som videla fotku z toho prevozu.
Skutočne?
Skutočne, ľudia? Toto chceme sem voziť? Zbabelých chlapov, čo Talibanu napospas nechali ženy, deti a starcov? Tých by sme mali zachraňovať a živiť?
No pozrite.

Na obrázku môže byť 15 ľudí a sediaci ľudia

https://.facebook.com/photo/?fbid=370176737949617&set=a.125364909097469

 

Vonkoncom mi nie je do smiechu pri pohľade na zachraňovaných – čo sú to za ľudia, to skutočne tam tí mladí chlapi nechali Talibanu napospas ženy, deti, starcov, kým oni sami zbabelo zmizli? A koľko medzi nimi môže byť maskovaných teroristov?

Som proti tomu, aby sme vyvážali mladých zdravých chlapov z Afganistanu, nepatria medzi mimoriadne zraniteľné skupiny. Mali by doma pomáhať svojej krajine.

 

A s Afganistanom a Naďom súvisí aj druhá časť môjho blogu – humorná.

Pre mňa si musí humor uchovať určitú krehkosť – nemám rada vtipy vulgárne. Ani mnoho komentov na socsieťach mi vtipných nepripadá, skôr sú zlomyseľné ako vtipné. Ale jeden dnešný koment pod článkom o Afganistane ma rozosmial neskutočne.

Je to rada pre ministra Naďa.

 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=294253075833241&set=a.276414957617053

Na obrázku môže byť vonku a text, v ktorom sa píše „CAS.SK Taliban sa zmocnil americkych zbraní a vrtul'níkov: Analytik bije na poplach 207 127 komentárov Páči sa mi to 23 zdiel'aní Komentovat Zdiel'at Izidor Konečník Vidíš Nad', ty hlupák, takto treba íst na to. A nie platit miliardy, ktoré ani nemáš. Páči sa mi to Odpovedat' 22“

 

No, rada na nezaplatenie…

 

 

Elena

Cesta duše 9. – Desať. . .

29.03.2024

Slnečné lúče prichádzajúce po temnote noci. Zlátia svet a dávajú mu hrejivé objatie, prijímam ho s vďakou. Mimoriadne temná bola dnešná noc. Vietor za oknom v nej hučal šialene, akoby sa ňou hnalo tisíc čertov. Rev vetra kontrastoval podivne s tichom v mojom vnútri. Žiadne slzy ani slová, len obrazy mihajúce sa pred vnútorným zrakom – spomienky na cestu, ktorou som [...]

Pravdu na stôl 11. – Nedos. . . e náš život znovu. . .

27.03.2024

Na rovinu – niektorí ste svojim sprostým a nepremysleným hlasovaním ovesili na náš krk bývalú vládu. Obrala nás o čo mohla, zadlžila aj budúce generácie, naše deti a vnukov. Narobila tu kopec špinavostí – počnúc opakovaným núteným testovaním národa pod existenčným nátlakom, cez nútené vakcinovanie sa mnohých podmienené finančným vydieraním, až po [...]

Pravdu na stôl 10. – Urobme si s voľbami poriadok. . .

26.03.2024

Voliť má každý volič raz – ak niekto volí opakovane, ide podľa mňa o zámerne podvodné konanie. Nie, nie je to sci-fi – zjavne takto niektorí občania u nás volebne konajú, potvrdzuje to aj článok v linku [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,842
Celková čítanosť: 8939133x
Priemerná čítanosť článkov: 3145x

Kategórie