Založ si blog

Hanba 2. – Neočkovaní dôchodcovia si vianočné príspevky nezaslúžia. ..

Upozorňujem rovno v úvode, že nadpis nehlása môj názor, ale je reakciou na blog, ktorý som v SME objavila.

Prezradím vám tiež, že SME a jeho blogu nie sú moja šálka kávy, veď ani kávu vôbec nepijem. Ale pri hľadaní hesla „neočkovaní“ mi práve tento blog vyskočil – a až sa mi priťažilo na dýchaní pri jeho čítaní

https://blog.sme.sk/matuslazur/spolocnost/neockovani-dochodcovia-si-vianocne-prispevky-nezasluzia

 

Nemala by som autora zažalovať za ujmu na zdraví? – zauvažovala som, keď som sa konečne mohla nadýchnuť. Ach, nie, veď zjavne on sám nejakou závažnou ujmou na zdraví trpí – uvedomila som si súcitne – lebo podľa mňa človek duševne zdravý by takýto nápad nevyprodukoval.

 

Desivé je, že sa nápadu chytili i diskutéri. No možno tí rozumnejší rovno kývli rukou. Alebo možno tam diskutuje iba jeden typ diskutérov, zauvažovala som. Ktovie…

 

Skutočne si neviem predstaviť, ako s takýmito ľuďmi po covide budeme fungovať ako jedno spoločenstvo. Súdržne, zmysluplne, s dôverou a úctou, ľudsky. Neviem, naozaj neviem,

 

Je to každopádne desivé, aké nápady dokážu niektorí ľudia vyprodukovať.

 

Elena

 

 

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

zuby, zubár, čeľustný ortopéd, strojček, zubný strojček

Najvychytenejšie destinácie zubnej turistiky: Hrozí exodus Slovákov za lacnejším chrupom? Pozor na riziká, hovoria experti

25.04.2024 05:00

Kým pre našincov sú často výhodnejšie ceny za hranicami, za slovenskými zubármi cestujú pacienti aj z USA.

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9002929x
Priemerná čítanosť článkov: 3154x

Kategórie