Založ si blog

Krok k pravde 1. – Kedy začal generálny prokurátor prezidentskú kampaň?

Vytiahli otázku, že či vraj generálny prokurátor prezidentskú kampaň začal.

Jasné, že by som s tou otázkou nevyšla sama – keby ju nepoložila koalícia.

Lebo na rozdiel od nich ja poznám odpoveď.

No a teraz im na ňu odpoviem.

 

Podľa mňa takú kampaň generálny prokurátor ani začínať nemusí – tá už je dávno skončená.

Takže, nezačal ju on – začala ju naša prezidentka terajšia.

Hodne dávno.

Vtedy, keď vláda zaháňala vodnými delami kopy ľudí v uliciach, snažiacich sa vyjadriť svoj názor – a ona mlčala.

A pokračovala v nej vtedy, keď na strechu Prezidentského paláca postavila snajperov, hoci tí zúfalí ľudia pred palácom len chceli, aby vyšla vonku a hovorila s nimi.

Aj vtedy, keď mlčala pri návrhu „reformy nemocníc“, či v čase korony, keď pomoc smerovala ku kadejakým špekulantom, no veľa obyčajných ľudí zostalo bez pomoci.

A pravdaže aj vtedy, keď sa pri kresle na Hrade povalila a tak sa fotila…

A nepochybne i vtedy, keď vyhlásila, že nám nerozumie. Lebo nerozumie.

Kampaň podľa mňa zakončila podpisom zmluvy, ktorou  umožnila na naše územie vstup amerických vojsk.

Myslím, že tá kampaň bola dostatočne výpovedná, aby každému rozumnému človeku stačilo.

 

Úprimne – skončila pre mňa osobne ešte oveľa, oveľa skôr. Nevolila som ju, aj o tej jej predprezidentskej kampani a aj o prezidentských voľbách som mala svoj názor – veď som ho i otvorene písala. Ale chcela som jej dať aspoň šancu, keď ju už ľudia volili. U mňa skončila tým vzťahom so svojim hovorcom – potom odišiel z toho postu, aj sa rozviedol, ja som tam dala pre ňu bodku.

A poviem rovno, že pre mňa všetky tie udalosti potom ma v mojom názore utvrdili. Pre mňa nie je prijateľnou voľbou, nech by bol protikandidátom ktokoľvek.

Takže ak sa začína hádzanie motúzikov, ako by mala v budúcich voľbách podporu celej SaS, ja vlastne uvažujem že koľko ľudí z tej SaS tu v čase ďalších volieb ešte bude.

 

Elena

 

K diskusii

palenque       GP nie je arogantný, len sa nedá manipulovať a vydierať – a to je veľký rozdiel.  A obaja vieme, že to Čaputová neustojí. Alebo si myslíte, že vinu za konflikt niekto bude pripisovať Rusku? A že ľudia stratia pamäť, ak im zomrie niekto blízky,“lebo Američania“? Ak tu doteraz ešte bol niekto, komu nedošlo akú špinavosť chystajú, tak po včerajších Naďových slovách že dáva návrh zákona o rozšírení skupiny osôb povinných brániť vlasť, asi už aj ten najtupejší pochopí…

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

hazard, hracie automaty, vyherne automaty

Poslanci schválili úplný zákaz pôsobenia herní a kasín na území Banskej Bystrice

23.04.2024 18:38

Mestskí poslanci posledných viac ako desať rokov pravidelne diskutovali o regulácii hazardných hier, ale nikdy ich úplne nezakázali.

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 8999233x
Priemerná čítanosť článkov: 3153x

Kategórie