Založ si blog

Vedeli ste? 10. – Vitráž DPOH nie je úplná. . .

Vitráž DPOH predstavuje ideu progresívnej vlády .

Ako píše článok v linku, pobúrila kadekoho

https://kultura.pravda.sk/divadlo/clanok/679868-vitraz-dpoh-poburila-verejnost-romana-tabak-uz-kontaktovala-maticu-slovensku/

Ale prezidentku nie, predstavte si, tá čuší namiesto ráznej reakcie…

Hviezdoslavovi hlavu ulomili, slovenský kríž preškrtli v tej (ne)vydarenej vitráži, a s dúhovou i ukrajinskou vlajkou nad hlavou putujú.

A tak by to vyzeralo, ak by vyhrali progresívci, moji milí, ešte aj o niečo horšie, lebo vitráž DPOH nie je úplná. 

Zabudli tam dodať osobám v sukni na tvár bradu a fúzy, ak teda nemajú tie sukne také krátke, že by im aj niečo mohlo spod nich vykúkať. A osobe v pánskom obleku mali naznačiť prsia. Ale nebojte sa, to by prišlo, ak by vo voľbách zvíťazili. Je to tam len tak ľahko načrtnuté slečnou v nohaviciach a chlapom v šatách.

Ešte by tú mozaiku mohli doplniť tam, kde ten chlap pije kávu pri stolíku, tak tá žena by mohla šňupať kokaín napríklad. No a potom by tú vitráž mohlo zaplatiť Progresívne Slovensko ako reklamu na svoj volebný program.

 

Poviem vám, asi najobľúbenejšou predvolebnou úvahou sa u nás stane „dokelu, kam pôjdem, ak títo voľby vyhrajú…“

 

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Partizánske / Prietrž mračien / Potopa / Pes /

Stačilo 15 minút. Po prietrži mračien vytopilo časť Partizánskeho, vyhlásili mimoriadnu situáciu

05.05.2024 10:42

Okrem mimoriadnej situácie vyhlásili aj tretí stupeň povodňovej aktivity.

Vesmír / AStronómia / Hviezdy /

Z Hurbanova do brazílskeho Ria. Pätica slovenských študentov postúpila na medzinárodnú olympiádu v astronómii

05.05.2024 10:28

Do medzinárodného kola sa prebojovali Patrik Prítrský, Mário Tlamka, Vladimír Slanina, Tomáš Kubrický a Marek Baňárek.

Willy Brandt / Günter Guillaume /

Špión Stasi Guillaume stál pred 50 rokmi za odstúpením kancelára Willyho Brandta

05.05.2024 09:50

Keď 24. apríla 1974 zatkli v Bonne pracovníka úradu spolkového kancelára Güntera Guillauma, jeden z najväčších škandálov v Nemeckej spolkovej republike bol na svete.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Šéfka WFP McCainová: Na severe Pásma Gazy už vládne plnohodnotný hladomor

05.05.2024 08:50, aktualizované: 09:22

Na severe Pásma Gazy už vládne plnohodnotný hladomor, vyhlásila riaditeľka Svetového potravinového programu (WFP) Cindy McCainová.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9030750x
Priemerná čítanosť článkov: 3159x

Kategórie

Archív