Založ si blog

Je to tak 3. – Ááááách. . .

Už, už som skoro cítila šuchot anjelských krídel, ktoré mi vyrastajú z chrbta… 

Ejha, zasmiala som sa.

Natiahla som sa a papier pri mojej nohe som zdvihla.

Rozhliadla som sa autobusom, ľudia zadumane hľadeli oknom na ubiehajúcu cestu, alebo napriek rúškam debatovali ostošesť.

Môj manéver neupútal ničiu pozornosť.

Papier bol husto popísaný. Text začínal vetou  Už, už som skoro cítila šuchot anjelských krídel, ktoré mi vyrastajú z chrbta. No potom som podľahla pokušeniu zablahoželať  ti k tým tvojim  meninám, zlatko. Mám ľudí rada a nezištne im pomáham, ako viem a vládzem. Ale ty si výnimka z pravidla. Ach, kebyže lezieš na Noemovu archu a ja stojím pri tom jej kraji, veru neviem zaručiť, že by som ti po prstoch neposkákala, aby si sa pustila.

Rozosmiala som sa. Rýchlo som sa poobzerala, ale nikoho to nezaujalo. Ľudia hľadeli von oknom alebo rečnili.

Čítala som ďalej.

Pierka mojich anjelských krídel ticho šuštia, aj napriek tomu môjmu vinšovaniu. A tak nebudem dlho zhovievavosť Zámeru sveta pokúšať. Vlastne ti ani nič nezaprajem – nechala som ťa samú s následkami tvojich činov, a to je najviac.  K tým včerajším tvojim meninkám si želám, aby také ako ty boli už len vyhynutým druhom. A len pesničku ti posielam – nech ťa rozveselí tak ako mňa

https://www.youtube.com/watch?v=wlGLX7DKlLY

Bola som zvedavá, čo za pesničku neznáma poslala tej osobe. Cesta bola nekonečná, autobus sa dnes akosi vliekol. Dobehla som domov, nahodila som link do ntb a byt sa rozoznel sladkou hudbou.

Áááááá, to je pesnička…

 

 

Elena 7.9.2020

 

 

Ariadna 2. – Krucinál, psychológovia, ako to preverujete ľudí na zbrojáky?

28.04.2024

Skutočne impozantný príspevok napísal pán do verejnej skupiny obce Trakovice. Zdieľali to s hrôzou viacerí ľudia do skupín milovníkov zvierat. Istý pán Lackovič v tom svojom diskusnom príspevku píše, že Ahojte ak mate radi svoje macky tak ich majte na svojom mieste. Akukolvek macku na mojom dvore a v okoli domu zastrelim. Moze byt vystavna s vybijanym obojkom aj s [...]

Ariadna 1. – Prečo Fico straky urazil?

28.04.2024

Verte, straky sú úžasné zvieratá. Viem o tom svoje, v časoch môjho detstva sme jednu zachránili, vychovali a vypustili. Chodila po celé roky posedávať pred balkón a krákala vďačne. Stačilo zavolať Hana, Hana – a priletela. Počúvala som dnes nadránom prejav premiéra Fica z NR SR 25.4. 2024. Musím sa s vami oň podeliť, lebo naše médiá sú akési lakomé – a [...]

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Pellegrini, Zuzana Dolinková, Raši,

Za koniec Rázsoch chcú odvolávať ministerku Dolinkovú. Je to politický bulvár, háji sa ministerka. OĽaNO a SaS sa hádajú

29.04.2024 17:35

Bola to len otázka času, keď bude musieť ministerka Dolinková stáť pred Achillovou pätou rezortu – polstoročia nedokončeným projektom nemocnice Rázsochy.

Mark Rutte

Turecko podporí kandidatúru Marka Rutteho na šéfa NATO. Výhrady má už len Orbán

29.04.2024 16:48

Turecko aj Maďarsko ako členovia NATO predtým vyjadrili výhrady voči Rutteho kandidatúre.

Zuzana Dolinková

PS, KDH a hnutie Slovensko zbierajú podpisy na odvolanie Dolinkovej

29.04.2024 15:42, aktualizované: 17:24

Na odchod ministerky vidia viacero dôvodov, najmä ohrozovanie eurofondov a "netransparentné" rozhodnutie v súvislosti s výstavbou nemocnice na Rázsochách.

Vladimír Pčolinský

Súdny proces v kauze exšéfa SIS Pčolinského by sa mal začať 30. mája

29.04.2024 15:20

Pôvodné obvinenie Pčolinského zrušila Generálna prokuratúra SR

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,856
Celková čítanosť: 9016090x
Priemerná čítanosť článkov: 3157x

Kategórie