Založ si blog

Tááák 3. – Ach, toto je dlhý príbeh. . .

Začnime Mirom Jarošom  a jeho trakmi – a pekne budeme klbko odvíjať v čase.

Poviem vám, siaha tento príbeh hodne  ďaleko – až ku biblickej potope sa ním dostaneme, však uvidíte.

 

Miro Jaroš má traky.  Vo videoklipe pesničky pre deti. Dúhové. Ohlasy naň sa zosypali, že vraj LGBT komunitu tým propaguje

https://www.markiza.sk/soubiz/2040562_klip-tercom-homofobneho-utoku-miro-jaros-nemohol-zareagovat-trefnejsie

a že kvôli tým trakom ich deti pesničku sledovať nemôžu.

No to je ale bláznivý príbeh, poviete si možno.

Ibaže to nie je celý príbeh.

Ešte začiatkom tohto leta – v máji – sa v jednej súkromne materskej škole odohral prvý diel bláznivého príbehu. Škôlka totiž uverejnila fotku s dúhou, čo vzbudilo reakciu podaktorých rodičov, že škôlka tým podporuje LGBT propagandu. Vedenie škôlky sa ospravedlnilo, potom vymazalo fotografiu, potom vymazalo ospravedlnenie, a nakoniec aj celú facebookovú stránku škôlky.

https://hitky.sk/absurdne-materska-skola-sa-musela-ospravedlnit-ludom-za-duhu/

 

Začala som blog vtedy písať, aby rodáci spod Tatier nebláznili.

Ale ozvali sa vtedy viacerí, tak som nedopísala.

Odborníci tvrdia, že každému z nás vraj občas zaharaší v hlave. No tak dobre, povedala som si zhovievavo, zaharašilo im.

Lenže pokračovanie príbehu s Jarošom – to už je akýsi trend.

Podaktorým akoby sa to naše občasné zaharašenie v hlave zaseklo a haraší im a haraší, však, antiduháči?!

A ja nechcem aby tento trend pokračoval.

 

Táto podivná nenávisť k dúhe mi akosi nejde dokopy s kresťanskou filozofiou.

A ani s poznaním biblickej náuky, lebo ako výstižne napísal pod článkom o tej škôlkárskej dúhe jeden diskutér – po potope dúha vyšla,ako to Biblia hlása. No čo, antiduháči, propaguje azda LBGT komunitu i Biblia?  Prepíšeme ju, či nebodaj rovno vyhodíme?

 

Takže na rovinu – sú veci, ktoré nám nikto nemôže zobrať, ak mu ich nedáme. 

Ak nazvala LGBT komunita svoj pochod ako „dúhový“ v zmysle pestrosti, nuž si ho tak nazvali. Ale to neznamená, že dúha patrí iba im a že my ostatní ju máme dovolené používať len v situácii, ak propagujeme LGBT (či LGBTI?).

Bude ich iba vtedy, anitiduháči, keď vy budete vyhlasovať, že my ostatní ju nesmieme používať, lebo by sme LGBT propagovali. To vy by ste im ju dali a nie oni by vám ju vzali, chápete ten rozdiel?

 

Aj ráno na svitaní u nás hrala obloha dúhovými farbami – ružovkavo fialovkasto oranžové mraky plávali oblohou, ktorá prechádzala z temne modrej cez šedozelenkavú až ku  belasej. Obloha sa potom v priebehu dopoludnia zatiahla do jednotnej bledošedej, to asi skončila reklama LGBT…

Tak majte zdravý rozum, ľudia.

Každý z nás sa zrejme poteší pri pohľade na dúhu na oblohe po búrke – patrí všetkým,rovnako ako aj slnko, oblaky,hviezdy, vietor…

 

Elena

 

 

 

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Ariadna 2. – Krucinál, psychológovia, ako to preverujete ľudí na zbrojáky?

28.04.2024

Skutočne impozantný príspevok napísal pán do verejnej skupiny obce Trakovice. Zdieľali to s hrôzou viacerí ľudia do skupín milovníkov zvierat. Istý pán Lackovič v tom svojom diskusnom príspevku píše, že Ahojte ak mate radi svoje macky tak ich majte na svojom mieste. Akukolvek macku na mojom dvore a v okoli domu zastrelim. Moze byt vystavna s vybijanym obojkom aj s [...]

Jekaterina Sobjanukova

Najbohatšia poslankyňa označila nezamestnaných Rusov za červy a rada by ich videla v pracovných táboroch

03.05.2024 08:00

Jelena Sobkaňuková tvrdí, že veľa ľudí nechce robiť. Bola preto zvedavá, čo si myslia ostatní poslanci o táboroch smutne známych zo Stalinovho obdobia.

Európsky parlament / Europarlament /

Opozícia dvakrát prehrala, pred eurovoľbami však Progresívci v prieskumoch dominujú. Zamieša kartami strašenie vojnou a kritika únie?

03.05.2024 06:05

Európske voľby môžu zmeniť politickú mapu v koalícii. Ide o Andreja Danka.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,858
Celková čítanosť: 9025328x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív