Založ si blog

Drak sa vracia 8. – Ukrajinské čarodejnice proti Putinovi. . .

To máme toľko hlupákov?

Alebo toľko tých, ktorí nás pokladajú za hlupákov?

Alebo je tu toľko hlúpych, ktorí si myslia, že my sme hlupáci?

 

Článok o tom, že vraj ukrajinské čarodejnice  proti Putinovi čarujú, ma skutočne dostal.

https://www1.pluska.sk/spravy/zo-zahranicia/putin-ma-chlebe-prekliatie-ukrajinskych-carodejnic-slavna-vestica-predpoveda-jeho-smrt

 

To je asi nová mimovládka, zauvažovala som. Niektoré údaje z článku ma fakt ohromili. 150 tých čarodejníc ukrajinských bolo na sabate proti Putinovi?

No, mali sa radšej zamerať na pričarovanie S-300, migov, húfnic, obrnených vozidiel a tankov Zelenskému, aby ustavične všetko neťahal od nás.

Keby každá len jeden kus každej tej výzbroje pričarovala, ha – to by aj Američanov tromfla Ukrajina vo výzbroji armády…

 

150 čarodejníc tam poskakovalo. Ach, musela to byť riadna párty. Video by z toho cabrbálu mohli dať…

 

A záverom celkom vážne – žiadny človek disponujúci Silou by do preklínania kohokoľvek nešiel. Vie prečo. 

 

Elena

 

 

 

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

nôž, krv, zranenie

Zradikalizovaný mladík pobodal muža v Perthe, austrálska polícia ho zastrelila

05.05.2024 06:22

Polícia na západe Austrálie zastrelila 16-ročného radikalizovaného chlapca, ktorý v nedeľu na verejnosti nožom poranil jednu osobu.

Czech Republic V4

Babiš s ruskými vlajočkami na lícach a nevydarený náhradník exministerky. Strelila si Fialova vláda až tri rýchle vlastné góly?

05.05.2024 06:00

Europoslanec sa hanbí za predvolebnú antikampaň svojich straníckych kolegov a dianie okolo odvolania ministerky vyzerá ako politická tragikomédia.

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

04.05.2024 21:52

Desiatky ľudí aj krajania zo Slovenska boli v sobotu poobede svedkami oblečenia bruselskej sochy Manneken Pis do detvianskeho kroja.

sanitka, záchranka

Po nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť. Situáciu skomplikoval požiar

04.05.2024 19:53, aktualizované: 20:36

Po sobotňajšej nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9030511x
Priemerná čítanosť článkov: 3159x

Kategórie

Archív