Založ si blog

eLENA 8. – Hviezdy sú na svojom mieste. . .

Zdanlivo bežný deň, ale niečím mi preniká pod kožu. Dokopy sa nedeje nič, ale cítim, že sa pohol vesmír tým správnym smerom. Zažili ste tiež niekedy niečo podobné?

Bláznivé, však? Ale veď život je svojim spôsobom bláznivý. Takže dnes spolu v mojom blogu zauvažujeme o pocite, že „hviezdy sú na svojom mieste…“

 

Život je svojim spôsobom bláznivý…

Občas nás prekvapí. Niekedy máme pocit, že veci nie sú predvídateľné. Existuje ale jedna zaujímavá kniha, volá sa Mimosmyslové vnímaní a jej autor Russel Targ nás presviedča, že svet je iný, ako si  myslíme. Jasné, je to opäť niečo z mojej obľúbenej série záhad a tajomných javov. Tá kniha hovorí o prekognícii javov, ku ktorým ešte nedošlo, t. j. o vnímaní budúcnosti. Schopnosť postrehnúť takéto udalosti sa nazýva remote viewing a v knihe, ktorú vám spomínam, je celý rad zaujímavých udalostí, príbehov aj pokusov v tejto oblasti vo vzťahu ku časopriestoru. Áno, to sú presne témy, ktoré ma fascinujú a rada o nich čítam, aj diskutujem, na tie ma namotáte ajajaj….

V tej knihe sa hovorí okrem iného aj o tom, že budúcnosť možno rozpoznať a vycítiť. A spomína sa v tej súvislosti jedna Bemova vysoko signifikantná štúdia. Takže sa moc nesmejte tomu, čo píšem v úvode blogu o dnešnom hýbaní vesmíru správnym smerom. Ja to naozaj cítim…

 

Citát, ktorý sa mi z knihy páči, je vo vzťahu ku dnešnej téme o intuícii a zákonitostiach sveta:

„Intuícia nám prezrádza, že existuje nepochopiteľné a občas nám dokonca dá nahliadnuť do skrytých zákonitostí, ktoré riadia beh sveta.“

 

Hviezdy sú na svojom mieste

Upísane. Práve pred chvíľou som dokončila a odovzdala časť práce, s ktorou som sa babrala po príchode domov z práce popoludní a sem – tam i v noci už týždeň. Zápasila som počas týždňa s kadečím, a okrem iného i s tou prácou, ktorú by som bežne písala plynule. A ako sa teraz cítim? Neviem, či poznáte ten pocit „byť upísaný do ťažkej únavy“, ja teda áno.

Ale napriek tomu v tejto chvíli moje srdce tancuje v rytme vesmíru – som hodne intuitívny človek. A tak sa teraz „skláňam a bozkávam zem“, cítim v tejto chvíli hlboký rešpekt pred vecami, ktoré sú väčšie ako ja. Obvykle sa proti tomu čo je dané a kdesi hore zapísané nestaviam a iba naozaj ojedinelé situácie, ktoré ma hodne zrania, ma vedú k tomu, aby som sa proti osudu postavila.

Nie, neviem teraz logicky vysvetliť dôvod, ale jednoducho viem, že dnes „sú hviezdy na správnom mieste“, čosi v mojom živote sa pohlo predurčeným smerom a je to pre mňa dobré (nie, neviem zatiaľ čo, ale trpezlivo čakám – na dobré veci sa oplatí čakať, určite sa to skôr či neskôr dozviem).

A že som teraz taká radostná, prezradím vám niečo o sebe. Naozaj osobné. Viete, čo by som robila, keby som nebola taká do vyčerpania upísaná? Písala by som. No fakt – mám rozpísanú jednu úžasnú knihu, len ju teraz nestíham. Žiadne príbehy. Je tvorivá a nespútaná a fascinujúca. A pravdivá a moc, moc silná,  pomáhajúca. A má už aj názov, ale ten vám teraz neprezradím. Takže tak.

 

Záver…

No to viete, že som zvedavá, čo sa to pohlo zmysluplne dopredu…

 

 

Elena K. Ištvánová, 26.1.2017

 

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

gobbels

Aj zadarmo. Berlín sa nevie zbaviť vily po Goebbelsovi, uvažuje o zbúraní

03.05.2024 23:03

Berlín sa snaží zbaviť vily, ktorú kedysi vlastnil šéf propagandy nacistickej Tretej ríše Joseph Goebbels.

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9028138x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív