Založ si blog

Naozaj 8. – Iba láska. . .

Iba láska dokáže prežiariť temnotu čias nádejou.

Iba láska dokáže uchovať vieru v srdci.

Iba láska dokáže viesť naše kroky vekmi.

A ja Ti dnes na cestu sypem lupienky ružových ruží.

Narodeninovo nežne.

 

Ružová záplava lupienkov ruží

krehká a voňavá vo vzduchu krúži,

s ňou sa dnes vznášam aj tíško padám,

srdcom ťa volám, stále ťa hľadám.

 

Ružových lupienkov ružové more,

život nás posúva hore i dole,

oblaky putujú po nebi stále

a naše bolesti sú pri nich malé,

 

Srdce most so srdcom spája nám stále,

vieš moje myšlienky, radosti, žiale,

slzu si na líci potichu stieram,

spomienky v dlani prisilno zvieram.

 

Ružový lupienok vzduchom sa nesie,

izbou sa rozlieha Geňova pieseň,

dvadsaťpäť rokov máš – vek je to krásny,

všetko naj… prajem Ti k nej v tejto básni.

 

 

 

 

 

Krokodíl Geňa tíško pospevuje

https://www.youtube.com/watch?v=HxuN6GTt_5s

 

Zámer sveta mi privial príbeh o Babe Jage, aby ma konečne dotlačil vykročiť.  Vie, že môj syn je mojim najsilnejším motivátorom.

S bublifukom v ruke a slzami v očiach prikyvujem – nechcem vykročiť. ale musím.

A tak mi Zámer sveta útešne prihadzoval kadečo – aj informáciu o knihe Hamnet,  ktorá rozpráva príbeh Shakespeara a jeho dvojčiat. Syn Hamnet zomrel ako 11-ročný, a on o pár rokov neskôr napísal dielo Hamlet.

Strach ťa núti chcieť mať veci jasné a cestu vysvietenú, aby si vykročila, dodal napokon. Viem, že si myslíš, že by sa ti šlo ľahšie, keby neboli pokecové šlápoty a darebáci všetkého druhu – ale keby som ich polikvidoval podľa tvojej predstavy, dosť by sa to tu vyprázdnilo, a aj vývoj by zastal, povedal pobavene.

Mlčky som siahla po knihe – nie po tej ním ponúkanej ešte, ale vylovila som z knižnice jednu.

Som rukojemníkom svojho strachu, povedala som  mu vysvetľujúco, tak najskôr prečítam ešte raz túto knihu o vyjednávaniach v zložitých rukojemníckych situáciách. Viem, že sa nemôžem dostať logikou z miest, kam som sa logikou nedostala, ale toto je presne prípad, kedy nemožno pristúpiť na kompromis.

Zasmial sa.

Vedel, že potom siahnem už konečne po tej jeho knihe.

 

 

Elena

 

 

 

 

 

 

 

Blýskanie na časy 3. – Dôchodcovia by mali zaplatiť nový raketový systém namiesto Naďa? ? ?

15.09.2024

Ako vidno z nadpisu blogu – stačí si dať otázku správnym spôsobom, aby sme pochopili fakty. Lebo podaktorí vládni experti sa snažia ryžovať na úkor dôchodcov https://ekonomika.pravda.sk/ludia/clanok/723706-staci-jedno-opatrenie-a-fico-moze-na-konsolidaciu-ziskat-pol-miliardy-eur-doplatili-by-na-to-dochodcovia/ Pol miliardy? No to je akurát na protiraketový systém, čo Naď [...]

Blýskanie na časy 2. – Vidieť si ďalej od nosa. . .

14.09.2024

Takto opisne sa dá pomenovať schopnosť anticipovať, t. j. predvídať dopady terajších krokov na budúcnosť. Mnohým ľuďom táto vlastnosť nie je vlastná, a preto idú ako slepé kury za zrnom, ktoré im vysypávajú na určených cestičkách. Je to tak politicky, ako aj v bežnom živote. Pre mňa je anticipácia niečo, čo človeku uľahčí život v prepojení s jeho svedomím. [...]

Blýskanie na časy 1. – Gratulujem Američanom k nevydarenému obchodu

07.09.2024

Poviem vám, kadečo som si o Američanom myslela – ale predpokladala som, že aspoň biznis im nejako ide. No ale ukázalo sa, ako hlboko som sa mýlila. Sú totálne krepí – odkupujú Seditu na Slovensku. To si nerobili prieskum slovenského trhu pred zrealizovaním toho ich biznis nápadu? Zrejme nie. Lebo inak by zistili, že vonkoncom nielen ja, ale aj kopa ďalších [...]

Rakúsky kancelár Karl Nehammer

Záplavy odplavili aj morálku? Rakúsky kancelár vyzval pre povodne na pauzu v kampani, ale sám v nej pokračoval

16.09.2024 21:21

Nehammer argumentoval, že treba všetku energiu a pozornosť sústrediť na zvládnutie prírodnej katastrofy a pomoc tým, ktorých zasiahla.

most, Čadca

Nebezpečná voda sa valila aj Čadcou. Živel tam ohrozoval mosty, firmy aj rodinné domy

16.09.2024 21:00

Podobné povodne boli v metropole Kysúc zaznamenané v roku 1997, no viacerí miestni tvrdia, že ani vtedy živel nespôsobil také škody, ako teraz.

Devínska Nová Ves, Povodeň, Bratislava

Zničené budovy, cesty aj polia. Koľko budú stáť opravy? Slovensko čaká, kým odznie povodňová vlna

16.09.2024 20:00

Najhoršie sú na tom okresy v Bratislavskom samosprávnom kraji (BSK), ktorý bude zatiaľ potrebovať na opravy takmer tri milióny eur. Trnavský kraj odhaduje škody na niekoľko desiatok tisíc eur.

Europarlament / Europoslanci /

Leyenová predstaví zloženie eurokomisie. V europarlamente si pripomenuli vyčíňanie povodní

16.09.2024 19:57

Europoslanci sa spolu s predstaviteľmi eurokomisie zúčastnia na kľúčovej rozprave o pripravenosti EÚ konať v prípade prírodných katastrof.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,956
Celková čítanosť: 9442621x
Priemerná čítanosť článkov: 3194x

Kategórie

Archív