Založ si blog

Lady Lazarus 1. – Milujem ťa ako nekonečný vesmír. . .

 

Znova a znova

šepkám Ti slová

že ako vesmír  je moja láska,

nie je v nej nikde cieľová páska,

túžim ťa objať tíško a nežne,

cítiť zas pokoj a šťastie bežne.

 

Bez konca vesmír je, aj moja láska,

aj keď bič večnosti nad nami praská,

smrť nemá silu pretrhnúť puto

hoci Ťa vzala priveľmi kruto,

v náručí mojom stále Ťa cítim

a času plynutie v tom nie je ničím.

 

Len srdce mamy vie takto ľúbiť,

navždy a rovnako, môžem ti sľúbiť,

aj keď už siedmy rok odvtedy plynie,

skôr vesmír než láska sa celkom minie,

nesiem ju v srdci naveky veru

a pri nej cítim boľavú dieru.

 

Chýbaš mi moc a moc, ty moja malá,

tá chvíľa, ktorá mi ťa bezmocnej vzala,

trápi ma zas a zas s  otázkou kde si,

a nemám odpoveď, tak ma to desí,

hľadám ťa v oblakoch, hľadám ťa všade,

na lúke, v uliciach, či na záhrade,

vidím ťa s lopatkou v blatistej kaluži stáť…

Bez konca prúd sĺz mi dnes neprestal liať.

 

Chýbaš mi, Dianka, môj malý kvietok,

pre mamu po smrti dieťaťa útechy nieto,

spomienky víria, bolia tak strašne,

žiť ďalej bez Teba je ťažké a zvláštne.

 

Zhlboka dýcham a dňami kráčam,

hoc občas slzami celý svet máčam,

s Tebou a za Teba dnes život žijem,

a láskou ako vesmír mi srdce bije,

je nežná, bez konca, silná a stála,

a nech si kdekoľvek – si moja malá…

S láskou Dianke 

 

Dianka, tá malá nežná víla. Pobieha v tutu sukničke s čelenkou v zlatých vlasoch, jemná a krehká až sa vám tají dych. Veselo a hlasno sa smeje pri hre so sestrou. Behá zablatená až po uši v záhradke s vedierkom po kaluži.  Tisíce spomienok, úlomky dní.

Mame sa nikdy neprestanú mihať pred očami.

 

Janka nesie priveľa bolesti v tých spomienkach, Dianka jej umierala v náručí

https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2020/09/05/je-to-tak-1-nespinkala-umierala/

Dianka sa stala anjelikom, nielen v nebi, ale aj symbolom Matiek Otvoreného listu premiérovi. Dievčatko s krídlami anjela.

https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2019/06/22/zablesky-7-janka-nie-ty-si-spravila-chybu/

 

Fotografia je z rodinného albumu, zverejnená s Jankinym súhlasom.

 

 

Dnes je 7 rokov od chvíle, kedy pre pochybenie lekárov Dianka zomrela.

 

 

Elena

Ale čo 4. – Ako som novú kariéru budovala. . .

06.10.2024

Ak sa rozhodnete plniť svoje sny o novom profesijnom smerovaní, nemusíte to mať jednoduché. Budem detektívom, založím si detektívnu kanceláriu – povzdychla som si nadšene nedávno. Konečne som z hĺbky svojho srdca vydolovala to, čo by ma teraz naozaj bavilo. Popri písaní knižiek teda, z ktorého až takú radosť nemám, lebo už tretí USB s rozpísanými knihami sa mi [...]

Ale čo 3. – Čo nám Kotlár nepovedal. . .

05.10.2024

Kotlár toho nepovedal ešte veľa. Každopádne si cením jeho odbornú aj ľudskú odvahu, že oficiálne pomenoval veci v správe povedané. Lebo je dôležité ich pomenovať. To za prvé. Útoky proti nemu sa rozbehli – a „vedci dlhodobo sa zaoberajúci výskumom vírusov“ sa ozvali. To za druhé. Otvorene poviem, že keby to boli naozaj vedci, bolo by im jasné, že [...]

Ale čo 2. – Sociálna poisťovňa upokojuje a generálny prokurátor by mal zasiahnuť. . .

04.10.2024

Nie, tento štát veru nevie robiť poriadok tým správnym spôsobom. Médiami u nás víria články, ako údajne nebude na dôchodky, lebo je veľa dôchodcov a štát nemá peniaze. Nečudo, že sa ľudia vyplašili a pýtajú sa, čo štát spravil s ich peniazmi, ktoré ako platiaci poistenci Sociálnej poisťovni posielali po desaťročia na svoje dôchodky. Ako píše článok v [...]

Saudská Arábia

Saudská Arábia popravila Filipínca. Nepomohla snaha Manily o zvrátenie trestu ani ponuka "krvavých peňazí"

08.10.2024 18:11

Saudská Arábia popravila vlani po Číne a Iráne najviac väzňov,

Moskovský súd / Russká spravodlivosť /

Ruský súd poslal do väzenia exvyšetrovateľa za rekordnú korupciu. Pri úplatkoch preferoval bitcoiny

08.10.2024 17:37

Bývalý vyšetrovateľ ruského Vyšetrovacieho výboru svoju vinu poprel.

SR Bratislava Vajanského nábrežie doprava zmena BAX

Obrubníky, ktoré vodičom prekážajú, musia zmiznúť. Ráž chce zmenu cyklotrasy na nábreží, Vallo reaguje

08.10.2024 16:45, aktualizované: 18:21

Štátny odborný dohľad uložil mestu výzvu, aby do 40 dní túto cykotrasu upravilo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,971
Celková čítanosť: 9506033x
Priemerná čítanosť článkov: 3200x

Kategórie

Archív