Založ si blog

Okamihy 6. – Anjel strážny má dovolenku. ..

 

 

Veríte na anjelov? A ešte k tomu na anjelov strážnych? Že nie? No tak to sa nezhodneme, ja teda určite na nich verím.

O tom v mojom dnešnom blogu.

 

Anjeli…

Bytosť, ktorá nás nikdy neopúšťa – náš anjel strážny. Chráni nás v rôznych životných situáciách. Je to úžasné mať takú ochrannú bytosť, však?

Viete si spomenúť vy sami na nejakú úžasnú situáciu, ktorú ste v živote zažili vďaka pomoci takejto ochrannej bytosti? O mojich príhodách s anjelmi som v blogu písala niekoľko krát. Pomáhali mi v rôznych životných situáciách. A to som ich ani neprivolávala. Dnes by som ale naozaj potrebovala závan ich krídel. A tak som sa pustila do hľadania.

Objavila som popis anjelov podľa znamení. Celkom mi to horoskopovo vodnársky sedelo – že síce mojou silnou stránkou je logika, ale aj intuícia, takže mne vlastná citlivosť mi umožňuje cítiť prítomnosť anjela. Takú úžasnú ochrannú silu naozaj dlhší čas cítim – nie, neviem vám to popísať, ale ja jednoducho akúsi silnú ochranu vnímam.

Poviem vám, pozrela som si potom dokonca celý zoznam anjelov podľa dátumu narodenia. Mne by patril dátumovo Mezriel. Ale nemala som pocit, že je to celé, akoby som tam cítila ešte niečo viac. Tak som dala všetky tie anjelské mená na lístky, položila som si v duchu otázku aký je môj pravý strážny anjel a vytiahla som jedno meno. Mitzrael, dátumovo sedí k 16.-20.1. A to ma dostalo. Pretože – a to som si aj overila v mojom blogu – presne mi to sedí s tým šialene zvláštnym zlatohviezdičkovaním, čo som raz zažila – a bolo to 18.1., presne v polovici tohto rozpätia. Nemyslíte si, že to je náhoda, však? Ani ja, cítim to tak.

A ešte som objavila, že anjelské znamenia sú pierka. No tak to som včera v Blave cestou domov našla – a aké zvláštne, šedastomodré.

Hej, som dnes rozanjelovaná. Mám na to dôvod. Je mi od včera superzle. Neskutočná zima, ako včera v tej roli mŕtveho. Sedela som celé popoludnie zabalená v deke, ten tak. Dokonca som nevzala do ruky ani knihu, ktorú som si minulý týždeň požičala zasa raz v knižnici – Anjel pre Emily. No teda, to už je čo povedať. Aj blog som sa ledva-ledva donútila teraz písať.

Čo dodať – ach, môj anjel strážny má dnes asi dovolenku…

 

 

Elena K. Ištvánová   Predná Hora, 24.4.2017

 

 

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Charkov, vojna na Ukrajine

ONLINE: Zbane z USA už prúdia na Ukrajinu. Prejdú týždne, kým masívne ovplyvnia front

04.05.2024 07:10

Môže trvať týždne až niekoľko mesiacov, kým na Ukrajinu dorazí značný počet západných zbraní a vybavenia.

special podcast pocuvajte Pravdu novy jzbt6t / Počúvajte Pravdu /

Po 20 rokoch v únii nemôžeme na ňu najmä nadávať, ak ju chceme zmeniť

04.05.2024 06:05

Európska únia sa môže a má kritizovať. U nás však kritika dosahuje absurdné rozmery.

Peter Pellegrini, Andrej Danko

Nebude to boj, ale permanentné napätie. Hlas a SNS sú znova na nože: Fico je ticho, aby koalícia prežila

04.05.2024 06:00

Hlasovanie o Fonde na podporu umenia tretíkrát presunuli. Dôvodom sú spory medzi SNS a Hlasom.

kalifát, demonštrácia, islamisti, moslimovia

Žiadať kalifát nie je trestné, tvrdia odborníci. Aj to je sloboda prejavu

04.05.2024 06:00

Možno zakázať demonštráciu, kde spochybňujú základné práva, alebo by to nebolo demokratické? V Nemecku riešia dilemu, ktorú vyvolalo zhromaždenie moslimských radikálov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9028767x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív