Založ si blog

Záblesky 8. – To, čo nám dáva krídla. ..

To, čo nám dáva krídla, je láska. Takže dnes práve o nej.

Okrem iného vám prezradím, do koho som zainvestovala hodný kus lásky prednedávnom. A aj to, čo s láskou prišlo ku mne…

 

Láska je o vzťahoch…

Sú hlbokou podstatou ľudského života.

Pred časom som uvažovala v jednom mojom blogu, čo všetko nám dáva krídla.

http://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2017/03/22/rozpravac-pribehov-7-co-nam-dava-kridla/?print

Nuž áno, láska nám dáva krídla, je najväčšia sila vesmíru.

Sila lásky matky k dieťaťu prekoná všetky hranice.

Ako prvé nám ale obvykle pri slove láska vyvstávajú vzťahy partnerské. Pokiaľ rozoznáme tie pravé od nepravých – akosi sa neviem nájsť vo filozofii pobiehania od partnera ku partnerovi, „veď každý nás niečo naučí“ – láska je podľa mňa hlboká pripútanosť, ako „tanierik a hrnčíček, jeden pravý a navždy. Nikdy by som nebola s niekým, len aby som sa necítila sama. Rozhodne je lepšie byť sám, ako s nejakým klamárom. Sledovala som podvečer, ako vietor divo lomcoval korunami stromov za oknom, mrholilo. Presne ako v živote, usadila som sa bezpečne za sklo, bez pocitov, napadlo mi, preto som od začiatku roka nevykročila do lesa.

Hm, nestíham ani dopísať knihu o dvojplameňoch, o necelé dva  týždne idem do lesa, tak nedopíšem. Zrejme k téme neviem všetko, čo mám, ktovie? Ľudia niekedy uvažujú, aký vzťah to vlastne žijú – karmický alebo osudový. Rozlíšenie je v podstate jednoduché – z karmických vzťahov ťažko odchádzame, vraciame sa do nich znovu a znovu, úmerne vlastnej nezrelosti. Ak zbelieme, odchádzame z nich do osudových vzťahov (alebo do ďalších karmických, podľa miery vlastnej zrelosti). Dvojplamenný vzťah je výnimočný, je len pre bielych, napĺňa nás hlbokým zmyslom niečoho, čo spoločne budujeme. Je navždy nie preto, že z neho nedokážeme odísť, vôbec neuvažujeme o odchode z neho – cítime, že to je naše pravé miesto. Že sme doma a všetko zapadlo na to správne miesto. Prihodím nádhernú pieseň k téme – dvojplamennú

https://www.youtube.com/watch?v=K3uBLZbgnyg

A do koho som zainvestovala hodný kus lásky? Aha – no nie je úžasný?

Pravdu povediac, pravú krásu nevidno na prvý pohľad – a tak to bolo aj teraz. Bol strapatý, špinavý, so skoro odtrhnutým uchom aj labkou, so zúfalým pohľadom v sekondhande. Nemohla som ho tam nechať. „No fuj, čo si to dovliekla“ konštatovali dcéry. Som veľmi starostlivá – v mojich rukách sa pozbieral z rán osudu, no musel čakať na ten správny čas ukrytý v taške za dverami.

A keďže mi predvčerom osud s láskou privial modrý prútený košík z jarmoku – presne taký som vždy chcela, tak v ňom sedí v spálni na mojej dlhej superskrinke pri posteli, spolu s knihami, ktoré mám rozčítané. Aaaaach, môj jediný plyšák bez mena, ale cítim, že ku mne patrí…

 

Záverom…

Dáme nejakú koincidenciu? „Pocity sú ako voda, ktorá má tiecť, aby sme boli zdraví a vitálni“.

No, viem presne o čom Zámer sveta teraz hovorí.

 

Elena       23.6.2019

 

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Ariadna 2. – Krucinál, psychológovia, ako to preverujete ľudí na zbrojáky?

28.04.2024

Skutočne impozantný príspevok napísal pán do verejnej skupiny obce Trakovice. Zdieľali to s hrôzou viacerí ľudia do skupín milovníkov zvierat. Istý pán Lackovič v tom svojom diskusnom príspevku píše, že Ahojte ak mate radi svoje macky tak ich majte na svojom mieste. Akukolvek macku na mojom dvore a v okoli domu zastrelim. Moze byt vystavna s vybijanym obojkom aj s [...]

Ariadna 1. – Prečo Fico straky urazil?

28.04.2024

Verte, straky sú úžasné zvieratá. Viem o tom svoje, v časoch môjho detstva sme jednu zachránili, vychovali a vypustili. Chodila po celé roky posedávať pred balkón a krákala vďačne. Stačilo zavolať Hana, Hana – a priletela. Počúvala som dnes nadránom prejav premiéra Fica z NR SR 25.4. 2024. Musím sa s vami oň podeliť, lebo naše médiá sú akési lakomé – a [...]

Japan Nagasaki Anniversary Q A

USA žiadajú Čínu a Rusko, aby o nasadení jadrových zbraní rozhodovali ľudia, nie umelá inteligencia

02.05.2024 08:46

Washington vyzval Peking a Moskvu na pripojenie sa k záväzku, že o nasadení jadrových zbraní budú rozhodovať len ľudia a nikdy nie umelá inteligencia.

záchod, toaleta, WC, toaletný papier

Dostala pokutu za močenie na verejnosti, skončila na súde. Amsterdam po nátlaku žien vyčlení peniaze na záchody

02.05.2024 08:17

Radnica v Amsterdame po niekoľkoročnom nátlaku zo strany žien vyčlenila štyri milióny eur na výstavbu nových verejných záchodov.

oheň, kozub, kachle, plameň

Požiar dvoch obydlí v osade v Lipanoch si vyžiadal jednu obeť

02.05.2024 07:54

Jednu obeť si vyžiadal požiar dvoch obydlí, ku ktorému došlo vo štvrtok ráno v osade na ulici Za traťou v Lipanoch.

mikuláš černák

Černák stojí pred súdom a žiada prepustenie: Uvedomujem si skutky, ktoré som spáchal a hanbím sa za ne. Žiaľ, nedá sa vrátiť minulosť

02.05.2024 07:15, aktualizované: 09:55

Odporúčanie na prepustenie dostal od šéfa leopoldovskej väznice a priaznivé mal aj psychologické posudky. Prokurátor priznal, že muselo dôjsť k silnej resocializácii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,857
Celková čítanosť: 9022365x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív