Založ si blog

Navždy 6. – O hľadaní toho pravého. ..

 

Kupovala som si dnes v skorom ráne notebook.

Ach, tie moje výbery – mala by som si povzdychnúť sebakriticky. No poviem aj pouvažujem teraz o nich. Prezradím aj, ako v živote meníme kritériá výberu…

Nuž, tak.

 

Notebook som kupovala vlastne už včera…

Ale nenašla som ho nikde. Nebol dostupný. Ráno som sa naň rozhodla aspoň ešte raz pozrieť – a zrazu ho jedna firma ponúka cez objednávku – objednala som ho bez zaváhania.

To je koniec príbehu – ale porozprávam ho teraz od začiatku.

Kupovať notebook pre seba som plánovala už dlhšie, vlastne vždy keď som ťahala od detí požičaný veľký a ťažký ntb so sebou na vzdelávačky, aby som po večeroch mohla písať. Taký nositeľný, malý a ľahký si vyberiem – vzdychala som v duchu zakaždým. Raz som ho aj šla kúpiť. Prišla som do predajne, kam bežím zakaždým, keď potrebujem niečo počítačovo-usbkľúčovo–mobilovo zachrániť.

Aký by mal byť ten notebook – znela otázka. No predsa biely, bola moja odpoveď. Bol biely a bol pekný, no nakoniec som ho nekúpila, lebo som necítila pri pohľade naň nič v srdci. Nuž, ak je niečo navonok pekné, nemusí to byť to pre nás správne – pri mojich voľbách v živote sa riadim srdcom. Počítačovo zdatní by si v tejto chvíli nepochybne vzdychli, že kus rozumu by pritom nezaškodilo. Veď na parametre tiež prihliadam potom, dodávam upokojujúco. Tá skúsenosť ma na hodne dlhý čas odradila, prestala som hľadať – a vláčila som so sebou rezignovane veľký ťažký požičaný notebook, alebo som si namiesto písania po večeroch niesla knihu na čítanie.

Ten pravý notebook môjho srdca ma objavil minulý štvrtok. V Poprade sme s dcérou šli do obchodu s počítačmi pozrieť usb pre ňu. Pritiahla ma akcia ntb, jeden z nich presne, zaujal ma farbou. Nie, vôbec nebol biely. Dokelu, veď ja som hľadala len biele – ale vnútorne ma tento akosi hlboko zaujal, oslovil moje srdce. Doma som hľadala ntb presne v tejto farbe, s dobrými parametrami bol – ale nebol dostupný.

Zvyšok príbehu už poznáte…

Ach, áno, potom som objednávala aj knihy dcére Kike ku Vianociam. Silnú koincidenciu mi k tomu Zámer sveta prisunul, nemám ju ešte stále predýchanú – ale to už je iný príbeh…

 

 

Elena  27.10.2019

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Ariadna 2. – Krucinál, psychológovia, ako to preverujete ľudí na zbrojáky?

28.04.2024

Skutočne impozantný príspevok napísal pán do verejnej skupiny obce Trakovice. Zdieľali to s hrôzou viacerí ľudia do skupín milovníkov zvierat. Istý pán Lackovič v tom svojom diskusnom príspevku píše, že Ahojte ak mate radi svoje macky tak ich majte na svojom mieste. Akukolvek macku na mojom dvore a v okoli domu zastrelim. Moze byt vystavna s vybijanym obojkom aj s [...]

Ariadna 1. – Prečo Fico straky urazil?

28.04.2024

Verte, straky sú úžasné zvieratá. Viem o tom svoje, v časoch môjho detstva sme jednu zachránili, vychovali a vypustili. Chodila po celé roky posedávať pred balkón a krákala vďačne. Stačilo zavolať Hana, Hana – a priletela. Počúvala som dnes nadránom prejav premiéra Fica z NR SR 25.4. 2024. Musím sa s vami oň podeliť, lebo naše médiá sú akési lakomé – a [...]

Nożykova synagóga

V Poľsku zadržali 16-ročného chlapca v súvislosti s podpaľačským útokom na synagógu

02.05.2024 15:34

Motív útoku na jedinú synagógu vo Varšave, ktorá prežila druhú svetovú vojnu, je nejasný. Podozrivý totiž odmietol vypovedať.

vašečka, záborská

Vašečka a Záborská opäť idú proti transrodovým ľuďom. Život im chcú skomplikovať novým zákonom o rodnom čísle

02.05.2024 15:25

Ak zmeny prejdú v navrhovanej podobe, transrodoví ľudia nebudú môcť po absolvovaní tranzície zmeniť svoje rodné číslo tak, aby zodpovedalo ich novému pohlaviu.

NATO / OTAN / Armáda SR /

Podpora členstva SR v EÚ a NATO oproti vlaňajšku vzrástla

02.05.2024 15:12

Členstvo Ukrajiny v západných inštitúciách si želá 30 percent Slovákov, čo je najmenej z regiónu.

DN - Boeing 737 MAX

Ďalší kritik spoločnosti Boeing náhle zomrel. Svedčil proti firme, hovoril o problémoch vo výrobe

02.05.2024 14:57

Dean pracoval v spoločnosti Spirit AeroSystems, ktorá bola dodávateľom komponentov pre firmu Boeing.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,857
Celková čítanosť: 9023238x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív