Založ si blog

Navždy 10. – Navždy. . .

Srdca krvou list oblohe píšem

a čas sa mení v striebristý prach,

krajinou ticha zúfalo idem

a hľadám tajne k nebesám prah,

či rebrík možno, chcem stúpať ním kamsi

k belasej výške, do hviezdnych stôp,

objať ťa, synček, pritúliť si ťa,

namiesto teba je tu len hrob.

 

Krv z písmen v liste oblohou steká,

z nej v mračnách krvavých krvavý dážď

v prívale padá k zemi a krvavá rieka

navôkol vytvára krvavý plášť.

Narieka srdce zranené ticho,

do diaľky nesie sa bezslzný plač,

nech slnko nevyjde nad obzor ráno,

nech nenesie nádej ten falošný hráč.

 

List krvou písaný posielam, hoci

spomienok príval sem valí sa zas,

zaplaví smútok  ma temnotou noci

a túžim zachytiť večnosti hlas.

Píšem ti krvou list k nebeskej diali,

že aj keď srdce za tebou žiali,

púšťam ťa, syn môj, nedávam putá,

láska čo zväzuje je príliš krutá.

 

Píšem list krvou srdca  a nebom ho nesú

oblaky – tí poštári nebeských brán,

dívam sa za nimi do diaľky, kde sú,

vzlieta k nim srdce s kŕdľom divokých vrán.

Času prach sype sa striebristo všade,

a horia sviece, vence sú v rade

na hroboch – je zas všechsvätých čas,

a láska, láska je naveky v nás…

 

Elena   29.10.2019

 

 

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Ariadna 2. – Krucinál, psychológovia, ako to preverujete ľudí na zbrojáky?

28.04.2024

Skutočne impozantný príspevok napísal pán do verejnej skupiny obce Trakovice. Zdieľali to s hrôzou viacerí ľudia do skupín milovníkov zvierat. Istý pán Lackovič v tom svojom diskusnom príspevku píše, že Ahojte ak mate radi svoje macky tak ich majte na svojom mieste. Akukolvek macku na mojom dvore a v okoli domu zastrelim. Moze byt vystavna s vybijanym obojkom aj s [...]

Nemecká ministerka vnútra Nancy Faeserová

Rusi pripravovali útok v Nemecku, chceli odpáliť vojenskú pomoc Ukrajine. Boli odhalení

03.05.2024 14:50

Nórsko tiež podozrieva Moskvu z prípravy sabotáže proti infraštruktúre krajiny.

Tomáš Drucker, minister školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR

Drucker: Reedukačné centrá v Bystričanoch a Trstíne sa zatvoria

03.05.2024 14:40

Deti by mali byť do konca júna premiestené do iných zariadení.

parlament, fico

Fico sa zúčastní na mierovom summite. Eštok: Ukrajina potrebuje nepretržitú podporu

03.05.2024 14:14, aktualizované: 14:32

Rusko sa na mierovom summite nezúčastní.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

NATO aj EÚ ostro odsúdili kyberútoky na Česko a Nemecko. Rusko ponesie následky, vyhlásila Baerbocková

03.05.2024 14:00, aktualizované: 14:31

EÚ je odhodlaná využiť celú škálu opatrení, aby odvrátila, odstrašila a odpovedala na ruské nekalé správanie v kyberpriestore," uviedol Borrell.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,858
Celková čítanosť: 9026229x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív