Založ si blog

Povedala 5 – Možno vieš – a možno nevieš. . .

V jednej chvíli to je správne miesto a správny čas, povedala.

Potom dodala s tichým úsmevom: Je to vtedy, keď pochopíme, kam kameň patrí. Kameň spod dvojstromu som tak nosila vo vrecku dva týždne. Zadívame sa naň a  v jednej chvíli sa nám vynorí obraz, ktorý nesie v sebe a rozpovie nám svoj príbeh. 

Možno vieš, čo kameň ukrýva – a možno nevieš – nie každý rozumie jeho hlasu. 

 

Elena    12.5.2020

 

Fotografia je moja, pravdaže.

 

Ariadna 6. – Choď a dívaj sa. . .

05.05.2024

Ak mlčím, neznamená to, že nemám čo povedať. A už vôbec to neznamená, že veci nevidím, Dnes vám prezradím jednu z vecí, ktoré naozaj sledujem. Tá kopa medveďov. Sú všade, aj tam, kde nikdy neboli. Prečo ich je odrazu tak veľa, keď minulý rok ešte takto všade nepobiehali? A je ich vôbec veľa? Prečo pobiehajú? Akým spôsobom možno medvede dohnať k tomu, aby [...]

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

obchvat

Tatranci uspeli. Projekt obchvatu Starého Smokovca stopli

06.05.2024 10:57

Tatranci spisovali proti projektu petíciu, podpísalo ju osemsto ľudí.

filipíny, juhočínske more

Filipíny chcú riešiť konflikty v Juhočínskom mori diplomatickou cestou

06.05.2024 10:22

Čína nasadila proti filipínskym plavidlám vodné delá. Filipínsky prezident uviedol, že útok nebudú opätovať.

Russia US Nuclear Treaty

Západ nás provokuje: Rusi nacvičujú odpálenie jadrových zbraní na hraniciach Ukrajiny, nariadil to Putin

06.05.2024 10:20, aktualizované: 10:51

Cvičenie nariadil prezident Vladimir Putin a zúčastnia sa na ňom najmä sily rozmiestnené blízko Ukrajiny.

suchoba

Podplácal Makóa. Suchoba sa zatiaľ väzeniu vyhol, musí však zaplatiť 90-tisíc eur

06.05.2024 10:20

Podnikateľ dostal za podplácanie peňažný trest.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,860
Celková čítanosť: 9033781x
Priemerná čítanosť článkov: 3159x

Kategórie

Archív