Založ si blog

Komu veriť 5. – Ale komu veriť naozaj môžete. . .

 

Vláde veru nie, ako som už dnes písala v predchádzajúcom blogu  – a po ozname v televíznych správach večer o špekulovaní nad znovuzavedením povinnej vojenčiny dvojnásobne nie.

Zato teraz vám prezradím, komu určite veriť môžete…

 

Komu veriť?

Zámeru sveta isto – hovorím dnes.

Otvorila som ktoréhosi Hellingera – a téma Osud, aká náhoda však? Cítime sa osudu vydaní napospas, bezmocní, nesení, nedá sa ovplyvniť ani odvrátiť, riadi sa zákonmi, ktoré nikto nepozná a nevidí do nich.

Prezradím vám, čo Hellinger hovorí o Osude – že Osudu sú podriadení aj bohovia, a že ani osud nie je svojvoľný, ale podriadený niečomu ďalšiemu, tajomnému, ale rozpoznateľnému. Je to tak – to  mám ako hlbokú skúsenosť z experimentálnej konštelácie vzniku sveta – Zámer sveta preniká všetkým, Osudom, aj Bohom.

Sú to krivoľaké cesty, ktorými nás vlečie. Zrazu cítime strach, a chceme čokoľvek, len nie zmenu, lebo v tej chvíli známe zlo je lepšie ako neznáme dobro. Sú také situácie, cítime sa v nich ako splašený kôň – poznáte ich, však?

 

Presvedčil.

Možno poznáte tie situácie, kedy Zámer sveta sype koincidencie, a vy viete, vidíte, rozumiete. Od štvrtku som bola „napevno“ – po ľavici zlatistá energia môjho syna, vie prečo, viem prečo. Po pravici Zámer sveta –  koincidencie mi posúval a posúval  – nežne ma hladkal prstom

  • napísala som človeku, ktorému verím – a žiadne cesty po svete, ihneď odpoveď, uff, budúci týždeň idem do Brna,
  • v nedeľu na svitaní mi Zámer sveta dal vhľad k rodinnému osudu, je to zvláštne že zrazu vidíte nenáhodný vzorec, trochu ma sklamalo, že nevyšla moja predstava, ako by som to mohla riešiť – ale to bola len malá lekcia Zámeru sveta, že ak nám niečo nedá, je to len preto, že pre nás má pripravené niečo lepšie, naozaj oveľa lepšie.

A že skutočne nič, nič, nič nie je náhodné. Nuž, tak je to.

 

Zanechať minulosť…

Zámer sveta mi prisunul múdru vec, o ktorú sa s vami podelím – ale nie dnes, napísala som v závere novoročného blogu Komu veriť 3. – To, čo k nám prichádza.

http://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2019/01/01/komu-verit-3-to-co-k-nam-prichadza/

Nie že by som vám tú múdrosť novoročne nedopriala, ale čosi ma zastavilo. Nebol to ten správny čas. Ale dnes je – a tak sa o ňu s vami podelím. Nie je to moja múdrosť, napísal ju konštelatér a šaman Vojtech Lust s partnerkou Barborou Zumotovou, je to článok s názvom Hrdina musí zomrieť.

http://m.zdravevztahy.cz/news/sepiste-pribeh-sveho-detstvi-abyste-ho-mohli-opustit-a-vstoupit-do-dospelosti/

Ide o návod ako sa môžeme vyrovnať s bolestnými zážitkami z detstva, píše Lust. Ak ich nesieme v sebe, odčerpáva nám to energiu. Píšem to len v skratke, kto chcete, v článku z linku nájdete viac.

Príbeh píšeme v tretej osobe, opíšeme čo osoba cítila, čo od nej chceli iní a čo ona chcela od nich, čo jej chýbalo. Nie je to hľadanie pravdy o minulosti, ale zdelenie subjektívnych pocitov. Príbeh si niekde uložíme, môžeme sa k nemu vracať, no s pochopením, že už je hotový a nemôžeme ho prepisovať, jednoducho sa to stalo vtedy takto.

Ja si myslím, že rovnako môže zafungovať, ak sa chceme vyrovnať s akoukoľvek bolestnou skúsenosťou v živote, aj v dospelosti.

 

 

Elena   2.1.2019

 

 

 

Akotak 10. – S vydieračom urobme krátky proces. . .

25.07.2024

Akosi nedokážu správne rozlíšiť a pomenovať realitu podaktorí, povedala som si. Lebo médiá, ako dokladuje článok v linku, označujú Maďarov za vydieračov voči Ukrajine https://www.a3sport.sk/batoh/87851-hot-shot-se-amethyst-purpleviolet?_gl=1*1wro0sg*_up*MQ..*_ga*MTk4NzYyODY2Ny4xNzIxODQzNTk4*_ga_771GRED39S*MTcyMTg0MzU5Ny4xLjEuMTcyMTg0MzY1My4wLjAuMA.. To vážne? Novinári naši, [...]

Akotak 9. – Pán Kaliňák, tešíme sa s Vami. . .

24.07.2024

Ach, americké krápy dorazili – ako píše článok v linku No, radosti máme ako keby sa Ježiško znovu narodil, poviem vám. Článok v linku popisoval ich príchod [...]

Akotak 8. – Viete kde je zlatá baňa na Slovensku?

22.07.2024

Nie, neposielam vás zlatú žilu hľadať kamsi do hôr. Ani ryžovať zlatý piesok na brehy slovenských riek. Oveľa lepšie sa ryžuje na úplne iných miestach. Konkrétne v štátnej akciovke Slovensko IT. Remišová chcela týmto počinom usporiť tretinu vynakladaných finančných prostriedkov v rámci štátneho IT. Nuž, cieľa sa zjavne minula – lebo namiesto úspor sa [...]

Poľsko / Migrácia / Hranice / Kontroly /

Poľsko prijalo zákon uľahčujúci bezpečnostným zložkám použitie zbraní

26.07.2024 22:36

Varšava aj EÚ tvrdia, že Bielorusko a jeho spojenec Rusko migrantov posielajú k hraniciam zámerne v rámci hybridnej vojny.

Robert Fico / Tomáš Taraba /

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

26.07.2024 17:49

Michal Sabo upozornil, že minister počúva najmä záujmové skupiny a nemá úprimný záujem komunikovať s laickou ani odbornou verejnosťou.

Denys Šmyhaľ, Robert Fico, Ukrajina

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00, aktualizované: 17:10

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

izrael, hamas, zbrane

Chce zvrhnúť vládu USA a vyvolať vojnu: EÚ zaradila organizáciu The Base medzi teroristické

26.07.2024 16:56

Skupinu The Base v roku 2018 založil Američan Rinaldo Nazzaro s cieľom vytvoriť sieť radikálne pravicových nacionalistov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,927
Celková čítanosť: 9301076x
Priemerná čítanosť článkov: 3178x

Kategórie

Archív