Založ si blog

Dračí dych 3. – Ponechaj na osud. ..

 

Po našom minulotýždňovom stretnutí s premiérom sa médiami valili informácie o jeho ráznom  vyhlásení, že má nastať v zdravotníctve náprava.

Nevyjadrovala som sa k tomu, lebo moja dôvera má teraz pevné hranice – presvedčia ma len činy, nie akokoľvek pekné slová. No páčilo sa mi, že rezort spravodlivosti i zdravotníctva začali konať v prospech zmeny zmenou konkrétnych zákonov. Veľmi si cením, že minister Gál cíti i ľudskú účasť s nami, lebo to na človeku vidíte, že do niečoho dáva srdce, alebo koná len formálne, lebo musí – a z jeho strany tam to srdce je. Páčilo sa mi tiež, že premiér na stretnutie s nami prizval i ministerku zdravotníctva a riaditeľa UDZS SR, aj zástupcu ľudskoprávneho výboru. Myslím, že kompetentní si uvedomili nutnosť situáciu riešiť.

 

Pretože obetí pochybení lekárov pribúda. I dnes médiá priniesli správu, že koleno operovali nejakému  pánovi v Nitre – ibaže omylom údajne to zdravé, takže namiesto vyliečenia má teraz problémy s obomi kolenami. Druhou z dnešných správ, prepojených s pochybeniami lekárov a tiež aj s Nitrou, je správa, že opäť obvinili dve lekárky v prípade Sebinka – jeho príbeh som popísala v mojom blogu opakovane, napríklad

http://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2017/09/12/riesenia-3-sebik-tu-uz-nie-je/

Sú teraz obvinení 4 zdravotníci. No tým sa dlhá a boľavá  cesta za spravodlivosťou nekončí. Opakované ničenie chlapčekovho hrobu, ako aj prostredníctvom sociálnych sietí realizované psychické deptanie Dominiky – Sebinkovej mamy v čase smrti syna tehotnej v 7. mesiaci  s dcérkou, ktoré prebiehalo dokonca počas pracovnej doby priamo z krízovej linky MPSVaR SR, vyhrážky, zneužitie osobných údajov dieťaťa nemocnicou – toto všetko, čomu bola rodina doteraz vystavená, je len slabým odvarom toho, čomu sú obete vystavené v rámci vyšetrovania a súdneho konania. Dôverne to poznám, zažila som to pri ceste za spravodlivosťou pre svoje dieťa. Nemôžem povedať, že som tým peklom prešla, prechádzam tým stále. Nie je pre mňa ľahké udržať sa v racionálnom tóne, nabudúce prezradím o tom viac.

 

Teraz dám  záverom zasa raz niečo koincidenčné, tak náhodne nenáhodne otvorme nejakú knihu. „Je ťažké alebo ľahké milovať? Ale kto to nedokáže, nič nezíska. Láska je skutočne všetko, o čo stojí usilovať sa.“  Dobre, to je také prvomájové, to nejdem rozoberať. Radšej dajme ešte nejaký ďalší citát z inej knihy.  „Nádhera spočíva v predstave krásy, toho čo sa vám páči, pocitovo vás napĺňa – to si myslia ľudia. Nádhera však môže byť i to, čo vám je dané mimo vášho chcenia, a proste to je a pôsobí na všetko zvonku i zvnútra. To je Božské pôsobenie.“  No počkajte, dám do tretice nejakú knihu. „Pravé nie je dokonalé ani nedokonalé, je to jednoducho pravé.“

Pobavil ma tento tajný dialóg Zámeru sveta so mnou, mne to, pravdaže, celé dáva význam. Presne o tom som dnes popoludní uvažovala asi pol hodiny – ako by som mala problém veriť niekomu teraz, komukoľvek – a ako by som si spravila presný zoznam ideálnych vlastností. No potom ma Zámer sveta večer usadí jednou vetou. Naozaj ma rozosmial, lebo je to hlboká pravda – ak je niečo pravé, potom je dokonalosť nepodstatná, lebo je to dokonalé pre nás.

V konečnom dôsledku je to naozaj o pochopení, že jediná správna cesta je hlboká dôvera v Zámer sveta a prijatie toho, čo prináša.

 

Elena   2.5.2019

Akotak 10. – S vydieračom urobme krátky proces. . .

25.07.2024

Akosi nedokážu správne rozlíšiť a pomenovať realitu podaktorí, povedala som si. Lebo médiá, ako dokladuje článok v linku, označujú Maďarov za vydieračov voči Ukrajine https://www.a3sport.sk/batoh/87851-hot-shot-se-amethyst-purpleviolet?_gl=1*1wro0sg*_up*MQ..*_ga*MTk4NzYyODY2Ny4xNzIxODQzNTk4*_ga_771GRED39S*MTcyMTg0MzU5Ny4xLjEuMTcyMTg0MzY1My4wLjAuMA.. To vážne? Novinári naši, [...]

Akotak 9. – Pán Kaliňák, tešíme sa s Vami. . .

24.07.2024

Ach, americké krápy dorazili – ako píše článok v linku No, radosti máme ako keby sa Ježiško znovu narodil, poviem vám. Článok v linku popisoval ich príchod [...]

Akotak 8. – Viete kde je zlatá baňa na Slovensku?

22.07.2024

Nie, neposielam vás zlatú žilu hľadať kamsi do hôr. Ani ryžovať zlatý piesok na brehy slovenských riek. Oveľa lepšie sa ryžuje na úplne iných miestach. Konkrétne v štátnej akciovke Slovensko IT. Remišová chcela týmto počinom usporiť tretinu vynakladaných finančných prostriedkov v rámci štátneho IT. Nuž, cieľa sa zjavne minula – lebo namiesto úspor sa [...]

koláž, fotky, mReportér

Legendárna AC/DC v plnej paráde. Najväčší hit rozpálil 100-tisíc ľudí, pozrite si, ako to vyzeralo

27.07.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

Poľsko / Migrácia / Hranice / Kontroly /

Poľsko prijalo zákon uľahčujúci bezpečnostným zložkám použitie zbraní

26.07.2024 22:36

Varšava aj EÚ tvrdia, že Bielorusko a jeho spojenec Rusko migrantov posielajú k hraniciam zámerne v rámci hybridnej vojny.

Robert Fico / Tomáš Taraba /

PS: Taraba je najhorší minister v histórii rezortu. Fico by mal urobiť poriadok

26.07.2024 17:49

Michal Sabo upozornil, že minister počúva najmä záujmové skupiny a nemá úprimný záujem komunikovať s laickou ani odbornou verejnosťou.

Denys Šmyhaľ, Robert Fico, Ukrajina

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00, aktualizované: 17:10

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,927
Celková čítanosť: 9301407x
Priemerná čítanosť článkov: 3178x

Kategórie

Archív