Založ si blog

Tíšenie 6. – Na čom stojí ten dom? ? ?

 

Líder strany Progresívne Slovensko Michal Truban pôsobí ohromujúco. Aby ste si to nevysvetlili zle – neohromuje ma charizmou, inteligenciou, ani ľudskosťou – čo sú pre mňa tri základné znaky, ktoré pokladám u ľudí za podstatné.

Takže teraz porozprávam o tom, čím ma ohromuje – čoraz viac ohromuje…

 

Kto sa to chystá uchopiť moc?

Vynechajme jeho rodinu a čokoľvek by kto o nej napísal – to pre mňa nie je u človeka určujúce.

Pozrime sa na ostatné súvislosti.

 

  1. Ach, tie drogy…

Ohromujúce sú jeho názory na drogy, už z nich a spôsobu jeho komunikácie vo vzťahu ku drogám mám o ňom svoj názor, keďže mám aj dlhoročnú prax v liečbe závislostí.

https://www.hlavnespravy.sk/matovic-chcel-som-sa-trubana-zastat-v-jeho-drogovej-kauze-nakoniec-som-tak-nespravil-urobil-som-velmi-dobre/1843246

“Toto trestuhodné a ľahkovážne správanie, jeho užívanie drog je jeho vec, ale ospevovanie dopamín efektu po užívaní drog pred študentmi, nie je hodné budúceho premiéra, ” myslí si Matovič a cituje Trubana: “neviem si predstaviť”, že by takto nezodpovedný človek mohol byť niekedy dobrým premiérom”.

A ja sa s Matovičom výnimočne zhodnem – lebo tripy sa vyskytujú pri tvrdých drogám, určite sa neobjavia u človeka, ktorý si v živote dal prvú a jedinú jointku (marihuanovú cigaretu).

  • Neviem, ešte stále ho túžite voliť?

 

  1. Ach, tá demokracia…

Ohromujúce sú jeho hanlivé názory, že demokracia je nanič, a že by nemali voliť všetci

https://www.hlavnespravy.sk/demokracia-je-na-p-lider-progresivcov-truban-mal-v-minulosti-totalitne-nazory-naznacil-ze-pravo-volit-nemali-mat-vsetci-dnes-je-z-neho-najvacsi-liberalny-demokrat/1773984

Podľa novín Plus 7 dní sa mal Truban v minulosti pod prezývkou “blackhole” na diskusnom fóre Kyberia vyjadriť, že “demokracia je na pi*u.” Dokonca mal názor, že určitá časť ľudí by nemala voliť: “Ja politiku neznášam a považujem ju za jednu z najhorších vecí, aká chodí po tejto planéte… Hlavný problém je to, že voliť môžu všetci“…”

  • Neviem, ešte stále ho túžite voliť?

 

  1. Ach, tí roboši…

Ohromujúce je jeho hanlivé vyjadrovanie o obyčajných pracujúcich ľuďoch –

https://www.hlavnespravy.sk/truban-hanlivo-o-pracujucich-ludoch-robosi-su-uplne-specialna-sekta-ludi-das-robosovi-robit-kachlicky-ta-ojbe/1844363?fbclid=IwAR2RvXrm5al1JEaUZU1ueNmqFCQpbiYyIA4LkJVItkoFQt645V22kn-4GpQ

“Roboši, teda robotníci, to je úplne špeciálna sekta ľudí. Akože ja ich mám “strašne rád”, lebo keď sa dohodneme, že idú k tebe niečo robiť o ôsmej, tak príde o  jedenástej a díva sa na teba, že čo, čo kde si.”

Následne Truban uviedol konkrétny príklad :

“Jak s tými robošmi. Dáš mu robiť kachličky a on ťa oj*be. Prvú vec, kde ťa vidí, hej že tri si zoberie so sebou.”

Alebo ešte podobný názor pána skoropremiéra Trubana

„Za 99 percent vecí v živote si môžeme sami, a nie Dzurinda alebo Fico. Robotník, ktorý nemá prácu, je lenivý, nekomunikuje, alebo klame.“

https://domov.sme.sk/c/22166434/ponukal-specialnu-stolicku-skonci-na-tej-premierskej-ako-sa-z-podnikatela-trubana-stal-politik.html

  • Neviem, ešte stále ho túžite voliť?

 

  1. Ach, budúci skoropremiér…

Ohromuje ma, že ešte neboli voľby, ale s Beblavým (t. č. reprezentantom strany Spolu, on ich už obišiel pekných pár) si už funkcie podelili.

„Predseda Spolu Beblavý bude na spoločnej kandidátke koalície programovým lídrom a kandidátom na podpredsedu vlády pre reformy a ministra financií. Truban bude okrem volebného lídra zároveň aj kandidátom koalície na premiéra. Dohodli sa tak aj bez Andreja Kisku.“

Predchádzajúci predseda strany je jeho podnikateľský kolega, Igor Štefunko. S ľavicovou minulosťou v ultrapravicovej strane na jej čele pôsobil ako vegetarián na bitúnku.

 

Sľubuje…

„Chceme pripraviť náš štát a spoločnosť, aby bola spravodlivá, férová, moderná a pre všetkých,“ sľubuje. 

Trubanove sľuby ma neohromujú – však nám tu už kadekto nasľuboval kadečo

  • aj dvojnásobne platy boli, pamätáte?
  • aj láska a pravda, však?
  • tak prečo nie spravodlivosť a férová, moderná spoločnosť pre všetkých?

Ohromuje ma jeho odvaha vyhlasovať také niečo po tých vyššie uvedených vyjadreniach, ak to teda mám nazvať odvahou. Aj by som sa na tých paradoxoch zasmiala – lenže sú skôr na plač. Pretože toto nie je súťaž, kto povie väčšie klamstvo, kto nasľubuje viac, či kto povie najväčší protiklad vo svojich vlastných vyhláseniach – to je budúcnosť nás samých a našich detí.

Myslíte si, že toto je človek, ktorému by ste ju mali zveriť do rúk?

Viete, poviem vám príbeh – roky dozadu sa odohral. Maroško mal vtedy dva roky, Jazmínka mala len pár mesiacov. Moje dve staršie dcéry, Kika bola asi tretiačka a Svetlanka práve vstúpila do školy, sa zúčastnili letného detského kresťanského tábora. Bol denný a lacný a v Revúcej, každý deň som ich tam vozila autobusom. A bol úžasný ten tábor, deti si z neho priniesli mnoho skvelých zážitkov. Okrem iného aj pieseň o tom, kde by mal stavať dom muž, ktorý je múdry. Nemalo by to byť ani na piesku, ani na vode, ale na skale.

Takže, ste ako ten múdry muž? Je pre vás pán Truban a jeho strana „stavaním domu na skale“?

 

Elena   7.8.2019

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50, aktualizované: 15:34

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9003742x
Priemerná čítanosť článkov: 3155x

Kategórie