Založ si blog

Tvrdo 2. – Pohreb generála Lučanského. . .

Kadečo sa kopí okolo smrti generála Lučanského. Dokonca v jednej diskusii zazneli info, že na dark webe sú jeho fotky z ružomberskej nemocnice i kompletné správy – nuž, ako vidno, kadejaké informácie sa dajú dnes nájsť. Možno už aj zbytočné bude, aby ministerstvo spravodlivosti vykvačovalo nejaké záznamy, povedala som si, niektorí ľudia zrejme informácií majú viac ako dosť. Nakoniec som naivná bola, ak som vôbec od Kolíkovej nejaké záznamy a čestné konanie čakala, ako sa ukázalo –  nič nezverejní. A veď aha  – žiadnych záznamov niet

Opis fotky nie je k dispozícii.

obrázok prevzatý z https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10219418003904208&set=p.10219418003904208&type=3

Pokladám čisté svedomie v živote za dôležité, snažím sa konať čestne. Veľmi ťažko rozumiem tomu, že sú niektorí ľudia schopní špinavostí všetkého druhu a že je na svete ich pričinením kopa zla. Som si istá aj v prípade generála Lučanského jedným – chcem pravdu, čistú, bez prikrášľovania a ťahania medových motúzov. PRAVDU. Lebo na rozdiel od mnohých čitateľov si vďaka profesijným skúsenostiam uvedomujem jasnejšie, že nie je až taký veľký rozdiel medzi vraždou, kedy niekoho dobijú boxerom a dohnaním ku samovražde cieleným nátlakom, hrozbami, izoláciou a zastrašovaním vo výsledku. Rada by som preto pochopila, čo sa stalo v tomto prípade – o to viac, že podľa mňa tu Zámer sveta bude trestať rýchlo a tvrdo Kolohnáta, ktorý s tým má čosi spoločné.

 

Vláda svojimi krokmi len prehlbuje v spoločnosti napätie. Zatvárajú cintoríny – Na obrázku môže byť: 1 osoba, text, v ktorom sa píše „Ján Mikas hlavny hygienik SR: Dna 5.1.2021 začne platit' Prisny zákaz zákaz navštevovania cintorínov. stanoveny vyhláškou platí až do odvolania. ERITHO OfNiCtes MPURUIEY“

foto prevzaté z https://www.facebook.com/harabinstefan/photos/a.1697868723823299/2982804721996353

a páči sa mi výstižný koment doktora Harabína k tomu

Mikas s Matovičom nemuseli zatvárať všetky cintoríny. Stačilo keby to urobili iba v Štrbe a ešte pred smrťou generála Lučanského.

Nerozumné kroky vlády, ktorá nechce dovoliť ani hymnu, čiernu zástavu a ďalšie náležitosti úc, to všetko aktuálne napätie v spoločnosti len stupňuje. Lebo generál Lučanský zásluhy v tomto štáte mal, a zrejme o dosť väčšie ako podaktorí, ktorým tie čierne zástavy vykvačovali. Aj obmedzenia, týkajúce sa pohrebu, na šesť ľudí a údajné pripravované uzavretie cintorínov i dediny, kde sa bude pohreb konať, nepomôžu napätie zmenšiť.

Ja osobne som rada, že sa zastupovania rodiny ujal človek, ktorý sa ho ujal, lebo tomu verím, že urobí maximum. A keďže sa to už aj mediálne prevalilo – dám aj meno, je to pán doktor Radačovský.

Vlastne som už aj prestala sledovať väčšinu tých vecí, čo sa okolo prípadu teraz melú – lebo mi je z toho hodne smutno – je tam kopa naivity, možno úprimnej, ale i tak nie zmysluplnej.

Otvorene – úprimne súcitím s tou generálovou dcérou, je to ešte dieťa a práve na ňu musí táto situácia ťažko dopadať. V septembri prišla o dedka a teraz o otca. To mi prekáža asi najviac na tejto situácii –  že ozajstné potreby rodiny sa dostali kdesi do úzadia a nikto na ne neberie ohľad. Kto sa ich opýtal „čo naozaj chcete“?

Som za to, aby všetci nechali priestor rodine na dôstojnú rozlúčku – nie je to ani teroristický akt, aby ich strážili ozbrojenci štátu, ani priestor na „nové SNP“ a kadejaké protestné akcie tých z druhej strany. Je to bolestná rozlúčka rodiny s  blízkym človekom – to by podľa mňa mali všetci akceptovať.

 

Elena

 

 

 

Ariadna 11. – Ach, cesty, prach ciest. . .

08.05.2024

Vietor duje od polnoci u nás šialene, možno aj prach ciest rozmetáva. A možno privieva prach spomienok, aby sme nezabudli na časy, ktoré boli. 8. máj k tým časom rozhodne patrí. Výročie ukončenia 2. svetovej vojny je dátum, ktorý by sme si mali pripomínať s najväčšou úctou. Lebo vojna je zlo. Každá vojna. Utrpenie, ktoré zažívali ľudia v časoch 2. svetovej vojny, je [...]

Ariadna 10. – Ako som na umenie skoro zanevrela. . .

07.05.2024

Poviem vám, teda, plánovala som sa popri písaní aj inak umelecky rozvíjať. Maľovanie ma láka, keď budem mať chvíľu voľného času. No ale šok z umenia som zažila v tomto týždni, tak nad prínosom niektorých foriem umenia v tejto chvíli dumám. Umelecké vystúpenie pražskej umelkyne ma ohúrilo, ako píše článok v linku [...]

Ariadna 9. – Jeho matka mala radšej potratiť. . .

07.05.2024

Dnes zasa bombový deň mali vo VUB-ke celoslovensky, a aj v základných školách piatich krajov https://myzahorie.sme.sk/c/23326738/vo-viacerych-skolach-opat-nahlasili-bombu.html?ref=najcpodcl Tak už šiestich https://www.startitup.sk/aktualne-na-skolach-v-siestich-krajoch-slovenska-su-desiatky-policajtov-evakuuju-pre-bombovu-hrozbu/ Bombová hrozba bola skúmaná aj v Žiari nad Hronom, kde [...]

Volodymyr Zelenskyj

Oligarcha, ktorý podporoval Zelenského, je podozrivý z prípravy vraždy

08.05.2024 22:04

Vlani Kolomojskému urobili domovú prehliadku a vzali do vyšetrovacej väzby pre ekonomickú trestnú činnosť.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,865
Celková čítanosť: 9045260x
Priemerná čítanosť článkov: 3157x

Kategórie

Archív