Založ si blog

Aerian 5. – Šamanovo srdce. . .

Ak k tebe niečo má prísť, no tak je to na ceste… – povedala som si včera. Lebo Zámer sveta ma zasypal toľkými koincidenciami, až som neverila…

To si povedala pravdivo, veľmi veľmi správne – smial sa Zámer sveta úplne bláznivo, pochabo, nespútane.  „Hej, hej, čo k Tebe patrí, to k tebe jednoducho ide, tak to je“ dodal po chvíli. No až takú radosť som mu tou jednou vetou spravila, zvláštne… Prihrával mi potom natešene kadejaké koincidencie…

 

Nič v živote nie je náhodné…

S uvedomením si toho prijímame prichádzajúce, dobré i zlé – lebo to má svoj hlboký zmysel. Ísť proti prichádzajúcim zmenám niekedy môžeme, zabrzdíme ich tým dočasne, ale tým brzdíme celú svoju cestu dopredu. Nuž nie je to veľmi múdry krok podľa mňa, ak niekto vykladá ako bojuje proti osudu, v skutočnosti bojuje proti sebe. A tak dnes vnímam ako signál, že človek nie je pripravený rásť, lebo inak by sa dokázal „pustiť a vykročiť“ – neodsudzujem tých ľudí, len to vnímam a držím sa bokom.

Tie veci, ktoré máme prijať, sa k nám do života vracajú opakovane.

Aj ja som si to včera uvedomila.  Lebo úžasnú knihu som dostala. Zadarmo – a tak darované posúvam ďalej, tak ako je prianie jej autora – aby sa dobro šírilo. V rámci tohto blogu aj vám o tej knihe poviem. Volá sa Svatojakubská pouť a môžete ju získať zadarmo – ak o ňu jej autora požiadate na tejto stránke https://www.samani.cz/o-nas/

 

Zámer sveta mi tú krásnu knihu privial

– predtým ako do lesa vyrazím – a presne odpovede na moje otázky mi dáva pred cestou. No o čom inom by mohla byť, ako o putovaní šamana lesom?

Ivo Musil ju napísal a je jeho hlbokým osobným zážitkom. On sám je šaman, kedysi som na začiatku mojej šamanskej cesty objavila práve jeho semináre a aj som mu napísala. Ale potom to zapadlo prachom – a teraz po rokoch som sa v tej pravej chvíli k tej stránke a jeho knihe náhodne – nenáhodne dostala. A ku rôznym zaujímavým informáciám o ľuďoch, ktorí v rámci svojho poslania idú a vyrábajú krásne veci, ktoré majú dušu…

A tak som si to včera čítala a čítala. Veru, kebyže pár ľudí sa pridá, tak i na Slovensku seminár by som ho spraviť pozvala. Práve ten Šamanovo srdce ma oslovil najviac. Sú to zvláštne veci, ako nám krížia cestu znovu a znovu tie predurčenosti a koincidenčné informácie.

 

Niekedy to chce hodne dôvery, najmä v ťažkých chvíľach povedať „s vďakou prijímam prichádzajúce“ a chce to čas, kým to dokážeme.

 

Elena

 

K diskusii liečiteľ duší  ja si rada prečítam o skúsenostiach iných ľudí, lebo si ich vážim a sú pre mňa inšpiratívne…

 

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná, odpovedá Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 17:25

Podľa šéfa Smeru je podozrivé, že najcitlivejšie veci pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20, aktualizované: 18:00

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9001535x
Priemerná čítanosť článkov: 3154x

Kategórie