Založ si blog

Taká je pravda 11. – Pridávam sa ku gratulácii. . .

Kollár vyhlásil, že jeho strana nepodporí povinné očkovanie, ktoré chce vláda zaviesť. Lengvarský na to reagoval, že koaličný partner zavádza a že vláda povinne očkovať nechce

https://www1.pluska.sk/spravy/z-domova/vlada-nechce-povinne-ockovat-podla-lengvarskeho-ide-dezinformaciu

Tak ktorý z nich klame? 

Nemusíte hádať, výsledok vám poviem hneď. – Lengvarský nehovorí pravdu, pravdaže.

Vláda by povinne nás všetkých očkovať chcela, ale nemôže. Lebo ich zrejme nejaký odborník oboznámil, že čo všetko by porušili takým pokusom voči národu v národnej a hlavne medzinárodnej legislatíve, ktorá je tej našej i nadradená.

Pripomeniem, že Kolíkovej analýza včera tvrdila, že očkovanie u nás povinné možno zaviesť – ako to uvádza článok v linku  https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/593112-anketa-ma-byt-ockovanie-proti-covid-19-povinne/

No, aspoň vidíte aká je to odborníčka naslovovzatá…

 

Dobrú správu mám pre tých, ktorí sa očkujú radi a nadšene a motivovane –  Martin Vlachynský, medicínsky analytik inštitútu INESS ju v tom článku v linku vyššie prezradil – a teraz vám ju oznámim ja, aby ste sa mohli tešiť a motivovať…

…s nemalou pravdepodobnosťou nejde o jednorazovú záležitosť a bude potrebné pravidelnejšie preočkovávanie…

Podľa výpočtov, ktoré som čítala v skorom ráne dnes, vraj v celej EÚ je objednaných toľko vakcín, že každého občana najmenej 7x možno zaočkovať. Tak verím, že sa podelia o vakcíny s rozvojovými krajinami – podľa mňa by sme mohli i podpisovú akciu usporiadať „Darujem svoje vakcíny“ – aby nás vláda zbytočne neotravovala kadejakými vyhrážkami a hrozbami a urobila našim pričinením bohumilý skutok, že tými vakcínami obdaruje ľudí v chudobných krajinách. Bude to kopa vakcín, poviem vám, lebo my neočkovanci sme v značnej prevahe, bezmála 3 a pol milióna nás je, však – slušná voličská základňa… Iste si tie vakcíny v rozvojových krajinách budú vážiť viac ako my, nevďačníci…

Mňa osobne pán analytik doviedol ku úvahe o jeho duševnom zdraví – lebo prišiel s nápadom, aby sa neočkovaní podieľali na hradení nákladov na liečbu COVIDu-19. Skutočne neviem, ako toto vyanalyzoval – lebo COVID-19, milý pán analytik, sa nešíri neočkovaním, ale nákazou. Tým vírusom, ktorý prenášajú ľudia prichádzajúci spoza hraníc…

 

Vráťme sa ešte ku tej Kolíkovej analýze – aj pravdu by mohla mať – očkovanie povinné byť môže – ale klinické testovanie rozhodne nie. A rovnako ani sankcie zaň nie sú legálne, aj keby si ich odhlasoval celý ansámbel tej pomátanej zostavy očkovaniachtivých. Takže tak.

A čo môže byť krajšie na večer, ako pár chápavých ľudských slov ku očkovancom? Nie, nie sú moje, citujem a v plnom znení preberám z fb pána Baráneka  https://www.facebook.com/jan.baranek

VÝZVA DEZOLÁTA OČKOVANCOM, ČLENOM EXEKUTÍVY, AKO AJ SLOVUTNÝM PROVAXINAČNÝM ČLENOM NR SR.

Milí očkovanci a fanúšikovia očkovania, milí zástupcovia ľudu, drahí členovia exekutívy, osvietení žurnalisti.
V prvom rade sa vám všetkým chcem poďakovať za neustávajúcu starostlivosť a úprimné obavy o zdravie nie len moje, ale aj mojich spoluobčanov, obyvateľov Slovenska. S úprimným záujmom sledujem vaše snahy o moje dobro.
Len by som v tejto súvislosti chcel niečo povedať. Áno, už viem, že mi chcete dobre. Tak isto už ale aj vy viete, že som beznádejne zaostalý, neuvedomelý hazardér, spiatočník, skrátka to, čo vy v jednom slove a veľmi výstižne, to musím uznať, nazývate slovom „dezolát“.
Ano, som dezolát. A ako taký mám na vás prosbu. Už mi nevnucujte svoje dobrá! Je to beznádejné! Ešte som neprezrel a nedozrel… Ešte nie som natoľko progresívne uvedomelý a neverím natoľko vede, aby som si nechal pichnúť experimentálnu vakcínu, za ktorú akosi nikto neberie zodpovednosť. Ale vy sa nebojte!!! Ja vás svojou zaostalosťou v žiadnom prípade neohrozujem! Ako si dovoľujem napísať takúto kacírsku vetu? No neohrozujem vás, lebo vy ste predsa OČKOVANÍ!!! Tak čoho sa bojíte? Ste nie len uvedomelí, ale ste aj chránení!
Tak ma nechajte žiť a dožiť v mojej obmedzenosti, tuposti, skrátka v mojej dezolátnosti. Samozrejme, je na mieste, aby ste sa pohŕdavo usmiali, keď ma stretnete. Áno, som ten barokový Simplicius Simplicissimus, určite aj s barokovými vedomosťami… Ale už mi nevnucujte, za každú cenu, vaše dobrá. Nedorástol som na ne. A už ani nedorastiem.
Už začínam mať pocit, že ma šikanujete. A ja sa šikane nepodvolím. Ani kvôli dobru nie. Lebo to už mi je podozrivé. Keď mi niekto vnucuje dobro za každú cenu. Nechajte ma čeliť vražednému vírusu nechráneného vašimi lektvarmi (ospravedlňujem sa za barokový slovník). Ja si to risknem a vystavím sa vírusu so smrtnosťou 1 až 2 promile.
Ide iba o mňa, vy ste predsa chránení. Ste zodpovední. Ste slobodní. Tak kašlite na dezoláta, ja si to už nejak vyriešim. Minimálne, zbabelo si počkám na výsledky štúdie, ktorej ste vy, zodpovední, súčasťou. Poviete si: Ale ja a mne podobní svojou nezodpovednosťou môžeme nadmerne zaťažiť zdravotnícky systém. No, aj ked tomu neverím, ale pripusťme si to. Viete čo? Ale aj my, dezoláti, si ho platíme. Tak isto, ako vy, osvietení. A je to v poriadku. Lebo nie len vy ste štát, ale aj my, dezoláti, sme štát. A demokracia je aj o tom, že máme právo na omyl, alebo nedôveru, rezervovanosť, opatrnosť. Najmä, keď ide o naše zdravie.

Takže nie len vy, my všetci sme Slovensko. Takí, akí sme. Dezoláti, osvietení, zodpovední, váhajúci. Tak to rešpektujte. Lebo ja vás svojou neochotou očkovať sa nijak neohrozujem. Ste predsa pred mojou nezodpovednosťou chránení. Ste predsa očkovaní. K čomu vám úprimne

gratulujem…

No čo dodať? Ku gratulácii sa pripájam…

 

Elena

 

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

Russia Victory Day Parade ruskí vojaci

Výdavky na zbrojenie rekordne rastú. Vojna na Ukrajine rozhýbala NATO

23.04.2024 08:00

Celkové vojenské výdavky vo svete dosiahli vlani až 2,443 bilióna dolárov, čo je najvyššia suma od roku 1988.

americkí vojaci

Na americké jednotky v Iraku a Sýrii útočili dvakrát v priebehu 24 hodín

23.04.2024 06:52

Dva drony zostrelili v pondelok neďaleko leteckej základne v západoirackej provincii Anbár.

ATACMS, Ukrajina

ATACMS či vojenskí poradcovia. Zameria Kyjev pomoc z USA aj na zničenie Krymského mosta?

23.04.2024 06:00

Už tento týždeň by Ukrajina mohla z USA dostať ďalekonosné Armádne taktické raketové systémy – ATACMS.

Marina Francisti, Ana Meši

Zubná turistika očami lekárok zo Srbska: Slovákov trápi bezzubosť, chodia k nám po protézy aj implantáty. Láka ich cena

23.04.2024 06:00

Stomatologičky zo Srbska nám priblížili, čo láka Slovákov do ich ambulancií.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 8997673x
Priemerná čítanosť článkov: 3153x

Kategórie