Založ si blog

Antaon 11. – Život je len cesta. . .

ŽIVOT JE LEN CESTA…
Tak znel nadpis zúfalej prosby dnes na fb.
Pomôžte mi zachrániť moje dievčatko – písala v nej pani Silvia.
Na jednej z tých ciest som spoznala najuzasnejsiu bytosť na svete🙏🙏🙏
Nely take meno som jej dala ❤️
Takmer zomrela,keď jej pľúca prezrali plucne červy
Jej ústna dutina je plná lezii
Je po extrakcii všetkých zúbkov
Je fiv – pozitiv
Na ľavej nožičke ma artrozu
A aktuálne máme pred sebou NAJVACSIU SKUSKU – SUCHA FIP
Správa a fotky prevzaté z https://www.facebook.com/simona.morinova.9
Nely potrebuje pomoc pri liečbe, pomôže jej každé euro – píše pani Silvia.
NELY. Zo zúfalej kôpky blata sa vykľula nádherná mačička. Jej túžba žiť je obrovská a statočne bojuje o svoj život.
Nikdy som sa nestretla s bytosťou, ktorá chce tak veľmi žiť 🙏❤️ napísala pani SIlvia.
Dokážeme jej zachrániť život?
Elena
K diskusii
luna5  Niečo o tej chorobe viem, vyliečili sme tak pred tromi rokmi nášho kocúrika, ktorého sme vzali z ulice. A je pravdou, že radšej dám z mojich peňazí na liečbu tejto mačke z ulice, ako napríklad na pohodlný život v base 8x súdne trestanému  22-ročnému lumpovi, ktorý sa pokúsil znásilniť dôchodkyňu

Milan1

hej, zrátala som to nepozorne z tohto, tak máš pravdu –
Tento dôvod je daný najmä osobou páchateľa, ktorý aj napriek svojmu veku už bol osemkrát súdne trestaný, z toho trikrát vo výkone trestu,“
Ale pre mňa je i osemkrát trestaný 22-ročný lump príťažou na krku.
Štatistiky určujú, koľko odčerpe „štatistický jedinec“ v base. Suma vyše 150 eur za deň basy je pre mňa desivá, my to musíme vyrobiť a je to o dosť viac, ako dostane na deň dôchodca či my za prácu. Nie je to malá suma, Koľko máme pracujúcich – 2 milióny? Tí, ktorí zodpovedne žijeme a pracujeme v tomto solidárnom systéme funugujeme doslova ako otroci na povaľačov všetkého druhu.
A tých 150 eur denne je len náklad za pobyt v base – k tomu priratajme náklady na zdravotnú starostlivosť pre nich, náklady na živenie ich detí namiesto nich a aj prispievanie ich rodičom namiesto nich. Všetko to vieme presne vyčísliť.
Myslím, že sa dá presne vyčísliť, koľko vynaloží jeden pracujúci času a financií z priemernej mzdy za rok na konkrétne kategórie ibaberúcich – a že by bolo na prospech, keby sme si to verejne povedali, aby sme sa vyjadrili komu a koľko svojmu času života a financií chceme dávať. A komu nie.

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Ariadna 2. – Krucinál, psychológovia, ako to preverujete ľudí na zbrojáky?

28.04.2024

Skutočne impozantný príspevok napísal pán do verejnej skupiny obce Trakovice. Zdieľali to s hrôzou viacerí ľudia do skupín milovníkov zvierat. Istý pán Lackovič v tom svojom diskusnom príspevku píše, že Ahojte ak mate radi svoje macky tak ich majte na svojom mieste. Akukolvek macku na mojom dvore a v okoli domu zastrelim. Moze byt vystavna s vybijanym obojkom aj s [...]

Ariadna 1. – Prečo Fico straky urazil?

28.04.2024

Verte, straky sú úžasné zvieratá. Viem o tom svoje, v časoch môjho detstva sme jednu zachránili, vychovali a vypustili. Chodila po celé roky posedávať pred balkón a krákala vďačne. Stačilo zavolať Hana, Hana – a priletela. Počúvala som dnes nadránom prejav premiéra Fica z NR SR 25.4. 2024. Musím sa s vami oň podeliť, lebo naše médiá sú akési lakomé – a [...]

vašečka, záborská

Vašečka a Záborská opäť idú proti transrodovým ľuďom. Život im chcú skomplikovať novým zákonom o rodnom čísle

02.05.2024 15:25

Ak zmeny prejdú v navrhovanej podobe, transrodoví ľudia nebudú môcť po absolvovaní tranzície zmeniť svoje rodné číslo tak, aby zodpovedalo ich novému pohlaviu.

NATO / OTAN / Armáda SR /

Podpora členstva SR v EÚ a NATO oproti vlaňajšku vzrástla

02.05.2024 15:12

Členstvo Ukrajiny v západných inštitúciách si želá 30 percent Slovákov, čo je najmenej z regiónu.

DN - Boeing 737 MAX

Ďalší kritik spoločnosti Boeing náhle zomrel. Svedčil proti firme, hovoril o problémoch vo výrobe

02.05.2024 14:57

Dean pracoval v spoločnosti Spirit AeroSystems, ktorá bola dodávateľom komponentov pre firmu Boeing.

maďarská polícia

V Maďarsku zadržali tínedžera, ktorý chcel zabíjať v mešite a vysielať to naživo

02.05.2024 14:37

Kriminalisti identifikovali chlapca v priebehu niekoľkých hodín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,857
Celková čítanosť: 9023184x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív