Založ si blog

Zázračnenie 3. – Prichádzajú, naši bratia prichádzajú. . .

Na začiatok si ujasnime – nemám na mysli bratov Rusov, ani bratov Ukrajincov, ale bratov mimozemšťanov.

Vlastne som si istá, že už nadviazali kontakt a dorazia každú chvíľu.

U nás im už stavajú pristávaciu rampu.

 

 

Sedela som v podvečere pár minút na balkóne, aby sa moja predvčerom vysadená biela šamanská šalvia pozbierala – energiu som jej dodávala. a popritom som dumala, ako tých mimozemšťanov privítať.

Musím vám prezradiť, že vítanie mimozemšťanov je naša dávna rodinná tradícia. Moje najstaršie dieťa, píšuce „jak ďábel“, kedysi prišlo s námetom, ako na Prednú Horu zavítajú mimozemšťania. Ten príbeh sme rozvíjali, vzniklo tak množstvo pochabých diskusií, pri ktorých sme sa zabávali.

Pripravovali sme si pre mimozemšťanov uvítací prejav, však ich treba privítať na úrovni. Už len to, ako ich osloviť – vážení, ctení, milí, či drahí, alebo nejako inak – si vyžiadalo dve hodiny úvah, plných smiechu.

Uvažovali sme, čím by sme ich uvítali, samozrejme.

No a padla aj otázka, čím obdarujú mimozemšťania nás. Iste, vítať sme ich chceli nezištne, nie sme žiadne extraterrakopky. Ale zasa – asi by neprišli len tak s holými rukami, nejaké darčeky by podonášali hádam…

Jednou z línií darčekových úvah bola aj línia konská – kebyže mimozemšťania donesú ako darčeky kone. Vyberali sme si mená pre tie koníky. Potom sme uvažovali, že by koníky mali aj žriebätko, a zrazu sme mali čriedu mimozemských koní. No skrátka úžasné…

 

Ach, mimozemšťanov teda vítam rada. Volala som nadšene  dieťaťu, že rampu už budujú na ich príchod.

Ohákni sa pekne, nie že tam vybehneš v mikine, upozorňovala ma nadšene.

Za čo ma máš? Mám nové dlhé ružové šaty, aj bledofialový prehoz, v tom tam vyrazím, uisťovala som  ju.

A tak sme sa vytešovali príchodu mimozemšťanov, a plánovali a plánovali.

 

Dúfam len, že nedorazia dnes, keď ešte bude trčať v práci. Musia prísť až zajtra. Viete, aký to bude odteraz úžasný sviatok?

Príchod Cyrila a Metoda a mimozemšťanov…

 

 

 

Elena

Ariadna 11. – Ach, cesty, prach ciest. . .

08.05.2024

Vietor duje od polnoci u nás šialene, možno aj prach ciest rozmetáva. A možno privieva prach spomienok, aby sme nezabudli na časy, ktoré boli. 8. máj k tým časom rozhodne patrí. Výročie ukončenia 2. svetovej vojny je dátum, ktorý by sme si mali pripomínať s najväčšou úctou. Lebo vojna je zlo. Každá vojna. Utrpenie, ktoré zažívali ľudia v časoch 2. svetovej vojny, je [...]

Ariadna 10. – Ako som na umenie skoro zanevrela. . .

07.05.2024

Poviem vám, teda, plánovala som sa popri písaní aj inak umelecky rozvíjať. Maľovanie ma láka, keď budem mať chvíľu voľného času. No ale šok z umenia som zažila v tomto týždni, tak nad prínosom niektorých foriem umenia v tejto chvíli dumám. Umelecké vystúpenie pražskej umelkyne ma ohúrilo, ako píše článok v linku [...]

Ariadna 9. – Jeho matka mala radšej potratiť. . .

07.05.2024

Dnes zasa bombový deň mali vo VUB-ke celoslovensky, a aj v základných školách piatich krajov https://myzahorie.sme.sk/c/23326738/vo-viacerych-skolach-opat-nahlasili-bombu.html?ref=najcpodcl Tak už šiestich https://www.startitup.sk/aktualne-na-skolach-v-siestich-krajoch-slovenska-su-desiatky-policajtov-evakuuju-pre-bombovu-hrozbu/ Bombová hrozba bola skúmaná aj v Žiari nad Hronom, kde [...]

keketi

Keketiho ministerstvo má už sídlo. Vláda schválila prenájom od J&T

08.05.2024 12:57

Žiadne vyhovujúce priestory patriace štátu sa nájsť nepodarilo.

Evakuácia školy Senica

Vrátia sa deti vo štvrtok do škôl? Odpovedá štátna tajomníčka Kurilovská i rezort školstva

08.05.2024 12:29, aktualizované: 12:39

Podľa predbežných zistení polície išlo o kybernetický útok, respektíve indikátor hybridnej hrozby.

SR Fico Deň víťazstva fašizmus BAX

Láska je ako mier, musíme o ňu bojovať, vyhlásil na Slavíne Fico. Následne vypustil biele holubice

08.05.2024 12:22

Fico zdôraznil, že je sklamaný z Európskej únie, pretože Únia vznikla ako mierový projekt, ktorý však nemá žiadne mierové riešenie vojny na Ukrajine.

SR Čaputová Deň víťazstva fašizmus BAX

Čaputová: Pamätajme na odkaz vojny, že nenávistné ideológie môžu zabíjať

08.05.2024 11:46

Prezidentka si v stredu pripomenula obete druhej svetovej vojny pri Hrobe neznámeho vojaka na Rázusovom nábreží v Bratislave.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,865
Celková čítanosť: 9044515x
Priemerná čítanosť článkov: 3157x

Kategórie

Archív