Založ si blog

Čas zrúd 5. – Ako netreba ani referendum robiť – Slováci sa jasne vyjadrili . . .

Niekedy nevieme, či sa máme smiať alebo plakať nad hlúpym dielom – napadlo mi pri čítaní článku, ktorý by som označila ako Trápnosť roka, uvedeného v linku

https://ekonomika.pravda.sk/firmy-a-trhy/clanok/673857-hrackarstvu-dracik-konspiracie-neublizili-zverejnili-zisky/

 

Denník Pravda pokladám za seriózny, o to viac ma prekvapila táto zlátanina, navyše zaradená do zložky Ekonomika. Nech som pátrala, ako som pátrala, nenašla som meno autora – ale to ma neprekvapuje, pod takú somarinu by som sa na jeho mieste tiež nepodpísala.

Autor článku píše o firme Dráčik

– ja som o nej v minulom roku písala opakovane tiež, ale zasa ja sa na rozdiel od autora spomenutého článku podpísať hanbiť nemusím

tu

https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2023/03/21/ticho-a-nahlas-11-dracik-dracik/

aj tu

Len láska zostáva 11. – Iba slová . .

 

Konšpirácie vraj majiteľ Dráčika v blogu šíril.

Na stránke zverejnil rôzne citácie, napríklad: „Nejaká tekvicová hlava vám prikáže, dajte si túto injekciu. Pýtate sa. Čo obsahuje? Nevieme. Aké má účinky? Nevieme. Kto je za ňu zodpovedný? Vy. No dobre, tak si ju dám. Je to normálne? Ste normálni?

Popisuje to pohoršene článok v linku

https://www.topky.sk/cl/10/2411907/Hrackarstvo-Dracik-doplaca-na-sirenie-konspiracii–Razny-krok-spolocnosti-LEGO–Konecne–tvrdia-Slovaci

Uvádza aj pobúrené vyjadrenia štyroch Slovákov (azda), ktorí už nikdy v Dráčiku nenakúpia. Nuž, Lukáša, Erika, Michala a Andreu ako zákazníkov Dráčik iste oplakal, a darí sa mu dobre aj bez nich.

Aspoň vidíte, za prvé ako sa vám snažia takýmito článkami vymývať hlavy. A za druhé, ako nerealisticky vnímajú tí hore nastavenie národa.

Ja teda v jeho vyjadrení nič konšpiračné nevidím, a celkom vážne očakávam, že kedy začnú kovidzločincov súdiť. Ja osobne som za ich vešanie, ako v Norimberskom procese, to opakovane zdôrazňujem.

 

Neznámy autor v spomenutom článku v Pravde sklamane vypisuje ako firma Slováka šíriaca konšpirácie namiesto prepadu zisky zaznamenala.

Pravdou je, že štvavé vyjadrenia na adresu majiteľa Dráčika sa objavili v minulom roku opakovane. Podaktorí zrejme túžobne očakávali, že majiteľa Dráčika uvidia žobrať s klobúkom v ruke niekde na námestí – a nič. Tí naničhodní občania začali nakupovať v Dráčiku ešte viac.

Nie je to so Slovákmi také zlé, ako som si myslela.

Nuž,  ani referendum netreba, aby ľudia ukázali, čo si myslia a za čím stoja… 

 

 

Elena

K diskusii palenque   Na rovinu, pri vašich intelektových schopnostiach by ste mali problém sa podpísať zrejme pod každý z mojich blogov.

Ariadna 11. – Ach, cesty, prach ciest. . .

08.05.2024

Vietor duje od polnoci u nás šialene, možno aj prach ciest rozmetáva. A možno privieva prach spomienok, aby sme nezabudli na časy, ktoré boli. 8. máj k tým časom rozhodne patrí. Výročie ukončenia 2. svetovej vojny je dátum, ktorý by sme si mali pripomínať s najväčšou úctou. Lebo vojna je zlo. Každá vojna. Utrpenie, ktoré zažívali ľudia v časoch 2. svetovej vojny, je [...]

Ariadna 10. – Ako som na umenie skoro zanevrela. . .

07.05.2024

Poviem vám, teda, plánovala som sa popri písaní aj inak umelecky rozvíjať. Maľovanie ma láka, keď budem mať chvíľu voľného času. No ale šok z umenia som zažila v tomto týždni, tak nad prínosom niektorých foriem umenia v tejto chvíli dumám. Umelecké vystúpenie pražskej umelkyne ma ohúrilo, ako píše článok v linku [...]

Ariadna 9. – Jeho matka mala radšej potratiť. . .

07.05.2024

Dnes zasa bombový deň mali vo VUB-ke celoslovensky, a aj v základných školách piatich krajov https://myzahorie.sme.sk/c/23326738/vo-viacerych-skolach-opat-nahlasili-bombu.html?ref=najcpodcl Tak už šiestich https://www.startitup.sk/aktualne-na-skolach-v-siestich-krajoch-slovenska-su-desiatky-policajtov-evakuuju-pre-bombovu-hrozbu/ Bombová hrozba bola skúmaná aj v Žiari nad Hronom, kde [...]

Evakuácia školy Senica

Vrátia sa deti vo štvrtok do škôl? Odpovedá štátna tajomníčka Kurilovská i rezort školstva

08.05.2024 12:29

Podľa predbežných zistení polície išlo o kybernetický útok, respektíve indikátor hybridnej hrozby.

SR Fico Deň víťazstva fašizmus BAX

Láska je ako mier, musíme o ňu bojovať, vyhlásil na Slavíne Fico. Následne vypustil biele holubice

08.05.2024 12:22

Fico zdôraznil, že je sklamaný z Európskej únie, pretože Únia vznikla ako mierový projekt, ktorý však nemá žiadne mierové riešenie vojny na Ukrajine.

SR Čaputová Deň víťazstva fašizmus BAX

Čaputová: Pamätajme na odkaz vojny, že nenávistné ideológie môžu zabíjať

08.05.2024 11:46

Prezidentka si v stredu pripomenula obete druhej svetovej vojny pri Hrobe neznámeho vojaka na Rázusovom nábreží v Bratislave.

Migranti, utečenci

Štáty EÚ odklepli nový migračný balíček, Slovensko povedalo nie

08.05.2024 11:12, aktualizované: 12:05

Schválený postoj štátov bloku je definitívny, nové migračné a azylové pravidlá už len formálne schvália únioví ministri.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,865
Celková čítanosť: 9044437x
Priemerná čítanosť článkov: 3157x

Kategórie

Archív