Založ si blog

Odčítanie času 9. – O nenáhodných náhodách

Synchrónne udalosti sú akýmsi znamením „pravého času“, postrčením tým správnym smerom. Synchronicity nám často dopredu oznamujú významné udalosti v našom živote, uisťujú nás pri nejakej udalosti, že všetko dopadne dobre alebo pomáhajú nám správne sa rozhodnúť.

 

Už ste zažili niečo také?

Ja áno. V mojom blogu som už párkrát spomenula synchronicity, ktoré sa dejú v mojom živote. Synchronicitami sú aj moje príhody „s anjelmi“, ktoré som popísala (Odčítanie času 4. a Odčítanie času 6.).

 

Veľmi silná séria synchronicít u mňa nastala začiatkom roka – to som bola krajne zúfalá, už naozaj na konci síl z absurdného „súdovania“ v prípade zabitia môjho syna v revúckej nemocnici a zo všetkého toho, čo jeho smrť v živote našej rodiny spôsobila.

Dostala som sa vtedy ku knihe Za hranicou minulých životov od Miry Kelleyovej. O problematiku minulých životov sa zaujímam už dlhšie a verím tomu, že existujú spriaznené duše. V spomenutej knihe som sa ale po prvý raz dostala k informácii, že jedna duša môže žiť paralelne viacero životov. To pre mňa znamenalo nádej, že sa môžem stretnúť s ďalšou časťou duše môjho syna – a začala som hľadať cestu, ako tú spriaznenú dušu nájsť. Poznám otázku, na ktorú musí vedieť odpoveď. Ale v čase na to určenom – do výročia synovej smrti 29.3. – sa mi to nepodarilo uskutočniť.

 

Ďalšia synchronicita sa odohrala pred cca 2,5 mesiacmi  – dostala sa mi do ruky kniha Takto som mohla žiť – príbeh ženy, ktorá po náhlej smrti manžela hľadá život, aký chcela žiť a vracia sa do neho v noci v snoch. Ja si od smrti syna svoje sny ráno nepamätám, vôbec nič – okrem jedinej zvláštnej výnimky pár mesiacov dozadu, ktorú som nepochopila – sny sa mi úplne vymažú z pamäte.  Rada by som videla svojho syna aspoň vo sne, potom by som spala, stále spala… Maroško mi tak veľmi chýba…

 

Mazala som zasa raz z môjho verejného facebooku, už tam je len pár obrázkov.

Odišla do stratena myšlienka „Najkrajším a najodvážnejším rozhodnutím v živote človeka je mať dieťa. Je to ako vytrhnúť si srdce z hrude a navždy ho nechať chodiť vedľa seba…“

Zdieľala som ju 5. januára 2014, to môj syn ešte žil. Mal pred sebou už len necelé tri mesiace života…

 

A zmazala som i myšlienku: „Vnímať je viac ako vidieť“ z 1. septembra 2014. Hej, je to tak. Vnímať je oveľa viac ako vidieť, o tom sú aj synchronicity…

 

 

Elena K. Ištvánová  Predná Hora, 20.4.201

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Ariadna 2. – Krucinál, psychológovia, ako to preverujete ľudí na zbrojáky?

28.04.2024

Skutočne impozantný príspevok napísal pán do verejnej skupiny obce Trakovice. Zdieľali to s hrôzou viacerí ľudia do skupín milovníkov zvierat. Istý pán Lackovič v tom svojom diskusnom príspevku píše, že Ahojte ak mate radi svoje macky tak ich majte na svojom mieste. Akukolvek macku na mojom dvore a v okoli domu zastrelim. Moze byt vystavna s vybijanym obojkom aj s [...]

Ariadna 1. – Prečo Fico straky urazil?

28.04.2024

Verte, straky sú úžasné zvieratá. Viem o tom svoje, v časoch môjho detstva sme jednu zachránili, vychovali a vypustili. Chodila po celé roky posedávať pred balkón a krákala vďačne. Stačilo zavolať Hana, Hana – a priletela. Počúvala som dnes nadránom prejav premiéra Fica z NR SR 25.4. 2024. Musím sa s vami oň podeliť, lebo naše médiá sú akési lakomé – a [...]

SR Bratislava PS protivládny protest BAX

Na proteste proti zásahom do RTVS a 2. dôchodkového piliera sa zišli tisíce ľudí

02.05.2024 20:17, aktualizované: 20:40

Protest zorganizovalo opozičné hnutie Progresívne Slovensko.

radev

NATO znepokojujú škodlivé aktivity Ruska v Česku a ďalších štátoch. Slovensko chýba

02.05.2024 19:44

Ruské škodlivé aktivity podľa NATO spočívajú v sabotážach, dezinformačných kampaniach, násilných činoch či kybernetických útokoch.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Bíreša na poste šéfa veterinárnej a potravinovej správy nahradil Martin Chudý

02.05.2024 18:47

Po návrate z Bruselu bol od roku 2017 nepretržite vedúcim odboru zdravia a ochrany zvierat.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,857
Celková čítanosť: 9023729x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív