Založ si blog

Za pravdu 9. – Nevedeli ste to, však?

Nevedeli ste to, však?

Všetka tá besná snaha testovať a očkovať je len pohonom na nás. Snaha odhaliť nás. Nás prišelcov.

Nie sme tu doma, aj keď mne sa váš svet zdá prekrásny. Páči sa mi zlatistý svit vášho slnka vo chvíli, keď vychádza na oblohu a roztrblieta lúku plnú dúhových kvapiek rosy. Viem, všetky tie reči o živote z vesmíru sú pre vás pochabou zábavou. Malí zelení mužíčkovi,  muži v čiernych oblekoch, lietajúce taniere na oblohe. A ET pravdaže, ET – ten ma dostal, pokojne by som ho od vás zo Zeme aj odviezla. V skutočnosti je našim heslom nenápadnosť. Nie je nás tu veľa, tých pôvodných cestovateľov – a v záujme bezpečia ostatných nevieme o sebe. Sme prepojení jediným kontaktom. Ale stáva sa, že sa pozrieš na človeka – a je ti zvláštne blízky, zrazu vieš pri pohľade do jeho očí, že pozná fialovomodrú oblohu, prechádzajúcu na svitaní do nežne ružových odtieňov…

Nedarí sa im odhaliť nás – tým, ktorých by ste sa mali báť aj vy. Našli dvoch z nás a robili na nich pokus, kým zasiahla Patrola. Nezachytili našu intuitívnosť, no ohromila ich špecifická imunita ktorou disponujeme, neskutočne ich láka. A tak hľadali spôsob, ako nás odhaliť. V tyčinkách, ktoré pchali všetkým do nosa, zachytávali vzorky DNA a zúfalo hľadali kód prišelca. Nanočastice v tyčinkách ukryté mali putovať telom a pre ich zachytenie sa mali testovaní vyfúkať pred testovaním nos. Stačilo to urobiť opačne, bezpečne dostať z tela ste ich mohli.

Vypúšťajú nové a nové verzie vírusov, snažia sa odhaliť tých, ktorí sú imúnni. Nás.

Nuž, naša misia pomoci civilizácii na scestí vývoja končí. Patrola usúdila, že je pre nás aktuálne privysoké riziko zotrvať tu, ak nechceme robiť radikálnejší zásah do vášho vývoja – a také konanie by bolo v rozpore s našim postupom u civilizácií vo vývoji.

Tento boj si musíte vybojovať sami. Budeme vás kontaktovať v lepších časoch ľudstva…

 

Elena

 

 

P. S.: K diskusii  pia-anima  no, je málo tých, ktorí vo svojich spomienkach vidia fialovo-modré svitanie. Fialová pozvoľna prechádza do ružovej…

Ach, mám pocit, že Ty vieš, o čom hovorím…

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

EÚ / Európska únia /

Anketa s jednotkami eurokandidátok. Dokázali sme sa vysporiadať s členstvom v EÚ?

05.05.2024 08:00

Denník Pravda oslovil s rovnakými otázkami lídrov kandidátnych listín do Európskeho parlamentu, no niektoré politické subjekty neodpísali.

pravoslávny chrám, interiér, Nová Baňa

Pravoslávni kresťania slávia Paschu - Christovo zmŕtvychvstanie

05.05.2024 07:51

Pravoslávni kresťania na Slovensku i vo svete v nedeľu oslavujú najväčší kresťanský sviatok Christovo zmŕtvychvstanie - Paschu.

vojna na Ukrajine, Rusko, Petrohrad

ONLINE: Kyjev s našou pomocu môže opäť útočiť v roku 2025, verí Biely dom

05.05.2024 07:25

Ukrajina so schválenou vojenskou pomocou Spojených štátov udrží obranu a v roku 2025 môže aj zaútočiť, uviedol Jake Sullivan.

nôž, krv, zranenie

Zradikalizovaný mladík pobodal muža v Perthe, austrálska polícia ho zastrelila

05.05.2024 06:22

Polícia na západe Austrálie zastrelila 16-ročného radikalizovaného chlapca, ktorý v nedeľu na verejnosti nožom poranil jednu osobu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9030582x
Priemerná čítanosť článkov: 3159x

Kategórie

Archív