Založ si blog

Taká je pravda 7. – Tlieskať, či dať kárne opatrenie? . . .

Už je to raz tak, pravda sa vždy skôr či neskôr prederie na svetlo sveta.

 

Otázku výstižne dala Iza Bela

https://www.facebook.com/100043980340177/videos/2064366407039134/

Vraj v zdravotníctve chýba personál, lebo nemá dostatok sestier na prácu na oddeleniach
Neviem ako vy, ale ešte nikdy som nemala možnosť vidieť po kope až toľko zdravotného personálu, ako to vidím na týchto videách, ktoré boli natáčané počas covid pandémie
Na prácu nemajú dostatok ľudí, ale zrazu na takéto tance je ich tam neúrekom počas služby
Kde je potom pravda

 

Plne s tým súhlasím. A tak sa otvorene a verejne pýtam:

KEDY ZDRAVOTNÍCI NACVIČOVALI TANEČKY? 

Počas pracovnej doby, aj ich vtedy tancovali?

Zaslúži si taký výkon potlesk, či skôr kárne opatrenie?

 

A KTO SA V TEJ DOBE STARAL O PACIENTOV? 

To vážne v situácii, že mali ťažko chorými ľuďmi preplnené nemocnice, zdravotníci tancovali? Pri zomierajúcich ľuďoch?

 

 

Elena

 

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

special podcast pocuvajte Pravdu novy jzbt6t / Počúvajte Pravdu /

Po 20 rokoch v únii nemôžeme na ňu najmä nadávať, ak ju chceme zmeniť

04.05.2024 06:05

Európska únia sa môže a má kritizovať. U nás však kritika dosahuje absurdné rozmery.

Peter Pellegrini, Andrej Danko

Nebude to boj, ale permanentné napätie. Hlas a SNS sú znova na nože: Fico je ticho, aby koalícia prežila

04.05.2024 06:00

Hlasovanie o Fonde na podporu umenia tretíkrát presunuli. Dôvodom sú spory medzi SNS a Hlasom.

kalifát, demonštrácia, islamisti, moslimovia

Žiadať kalifát nie je trestné, tvrdia odborníci. Aj to je sloboda prejavu

04.05.2024 06:00

Možno zakázať demonštráciu, kde spochybňujú základné práva, alebo by to nebolo demokratické? V Nemecku riešia dilemu, ktorú vyvolalo zhromaždenie moslimských radikálov.

radnica, Banská Bystrica

Vzácny erb na najkrajšom slovenskom námestí sa na svoje miesto nevráti. Mesto má však náhradu

04.05.2024 06:00

Historický skvost zdobil banskobystrickú Radnicu na Námestí SNP viac ako dve storočia. Vlani na jeseň však odtiaľ mestský erb zložili a dnes je už isté, že na pôvodné miesto sa nikdy nevráti.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9028753x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív