Založ si blog

Tornádo v akcii 6. – Očkovanie na večné časy a nikdy inak. . .

Nie je „očkovanie“ univerzálnou záchranou?  Ó, kto by to len čakal…

Nuž, tí naivní, ktorí sa dávajú „očkovať“ v rámci dobrovoľnej klinickej štúdie ako pokusné osoby, ešte to odobria i svojim podpisom že o to žiadali sami, tí to veru ani len netušia. ROBIA PREDSA TAKÚ ÚŽASNÚ VEC PRE SVOJE ZDRAVIE.

A pritom aj oficiálne zdroje uvádzajú správu, že

7:35 Variant epsilon koronavírusu SARS-CoV-2, prvýkrát objavený v americkom štáte Kalifornia, obsahuje tri mutácie tzv. hrotovej bielkoviny (spike proteín), ktoré sú odolné voči protilátkam vytvoreným vakcínami založenými na technológii mRNA, ako aj voči protilátkam, ktoré sa v organizme generujú po prekonaní covidu. Vyplýva to zo štúdie medzinárodného tímu vedcov zverejnenej vo štvrtok v časopise Science. (tasr)

ako uvádza článok v linku

https://www1.pluska.sk/spravy/z-domova/online-nova-studia-sokovala-tento-variant-koronavirusu-obsahuje-tri-mutacie?itm_site=centrum&itm_template=hp&itm_modul=topbox&itm_area=spravy&itm_position=1

No a tak sa môžu očkovaniachtiví „očkovať a očkovať“…

Ja osobne si myslím, že je nutné nájsť hniezdo, odkiaľ vylietajú vírusy, popraviť jeho stvoriteľov a hra skončí. To si ale vyžaduje zomknuté medzinárodné spoločenstvo, preto by mali zdravé sily ľudskej spoločnosti vytvoriť tím, ktorý to hniezdo odhalí. Najlepšie by bolo pohovoriť o tom s Fauccim, on už by si spomenul…

 

A kým nás tu šikanujú  platením si testov, pán Mikas dovolenkuje v Chorvátsku – ako to iniciatívne zachytil na socsiete akýsi turista.

Ach, áno, a keď už sme pri tých našich odborníkoch – toto nemôžem nedať, neskutočne ma to pobavilo, tá hlboká odbornosť – pozrite sa, že kde sa naši odborníci inšpirujú ku svojim rozhodnutiam.

Vysvetlenie farebnosti covidautomatu priniesol fb

https://www.facebook.com/photo?fbid=488997329098169&set=a.110227660308473

Na obrázku môže byť text, v ktorom sa píše „14:30 SD 09 Teplotná mapa počasie ৩ Konečne viem odkial' berú tie farby na mapи Čadca Ρύ.ιον Žilina Doli Kubín Bardeiov Liptovsky Mikuláš Trenčin Prievidza Senica S”inov Brezi.o Spišská.ová Ves Topolčany Trnava Revúica N..ra GalO.ita Michalovce Košice okolie Trebišov Rimavská Sobota Krunina VelkyKrtiš Velky Levice Dunajská Streda Komárno“

 

 

 

K diskusii:

mirius  – nie ja urážam zaočkovaných. Ako som nedávno jasne napísala, nech sa očkuje kto chce od rána do večera, aj trikrát denne. Takže ani stokrát opakované klamstvo sa nestane pravdou – to my, neočkovanci sme urážaní, zastrašovaní, diskriminovaní, nútení zapojiť sa do akejsi pofidernej štúdie farmafiriem…

Ja som nikomu nepovedala, aby sa neočkoval – ale denne počúvam a čítam sprosté urážky, vyhrážky a nátlakové akcie, ako sa mám nútene povinne očkovať. My neočkovaní sme tu označovaní ako „očkovací teroristi“, máme zavýjať  a treba na nás dlhý bič, vláda nám bráni ísť do reštaurácií a na kúpalíská a čo ja viem kde všade…

Pritom nie my sme tu zavinili nákazu, ani škodu veľkého rozsahu a viac ako 12500 mŕtvych a ktoviekoľko invalidizovaných…

Nie my sme to boli…

 

 

 

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Matthias Ecke

Skupina útočníkov napadla a zranila europoslanca SPD Eckeho. Museli ho operovať

04.05.2024 17:39

Krajinskí predsedovia SPD uviedli, že útok je varovným signálom pre všetkých v Nemecku a známkou toho, že stúpenci krajnej pravice sú už celkom bez zábran.

Irán / Vojnová loď /

Iránska vojenská loď Šahíd Mahdaví prekročila prvýkrát rovník

04.05.2024 17:28

Je to údajne prvýkrát, čo Irán vyslal loď svojho námorníctva na takúto diaľkovú misiu.

Eurovoľby 2024

Strany môžu na kampaň v eurovoľbách minúť najviac tri milióny eur

04.05.2024 16:13

Pri volebnej koalícii platí tento limit zvlášť pre každú stranu.

Kim Čong-un

Pieseň oslavujúca diktátora Kima sa stala hitom TikToku. Skladba má nové, alarmujúce posolstvo

04.05.2024 15:27

Pieseň "Priateľský otec" vzbudila záujem hlavne medzi užívateľmi generácie Z. Nie je to prvá pieseň venovaná Kimovi, je tu ale viditeľný odklon v použitom jazyku a slovníku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9029562x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív