Založ si blog

Ajajaj 8. – Viete vôbec, čo učia vaše deti?

No dokelu, rozprávky som mala rada.

Vlastne i mám – pravdaže len niektoré, opatrne spresňujem po dnešku.

 

Neviem či ste počuli o najnovšom rozprávkovom hite istej pani učiteľky či skôr vychovávateľky, keďže o sebe píše, že v školskej družine pracuje.  No poviem vám, potešila som sa, že moje deti už odrástli zo školských lavíc, lebo skutočne neviem. čo by som šla povedať osobe, ktorá by také niečo v družine mojim deťom čítala…

Netuším, čo robí riaditeľ tej školy, keď mu pani takéto „rozprávky“ deťom číta v družine – nechcela by som byť na jeho mieste.

A tušia vôbec rodičia, čo za rozprávky ich deťom v tej martinskej základnej škole v družine predkladajú?

 

Ach, že stále netušíte o čom hovorím?

Pozrite sa na ukážku z tých rozprávok, ktoré deťom pani autorka knihy v jednej základnej škole v Martine vtĺka do hlavy.

 

Na obrázku môže byť text

Zdroj: https://www.facebook.com/nocommentsk.sk/photos/a.1061193147411880/1839381979592989/

 

No a potom sa čudujeme že deti napadnú 11-ročné dieťa?

Na Martinuse sa zdvihla vlna nesúhlasných komentárov, a tak možnosť komentovať tam uzavreli. Pani autorka vraj výťažkom z predaja podporí OZ Mladí, o. z., ktoré na svojej stránke ako jednu z priorít uvádza iniciatívu Mladí proti fašizmu.

Nuž, tak to by asi mali hnať ako prvú dotyčnú pani autorku.

A tiež vraj podporí Slovenskú debatnú organizáciu. No tak to buďte opatrní, do akého spolku svoje deti pustíte – ak si takto predstavujú aj oni kultivovanú debatu, že ľudí s nesúhlasným názorom plánujú fackovať…

Vyzerá, že pani autorka očakáva predajnosť svojho diela zhruba na úrovni mayoviek a winnetuoviek, ak neplánuje dať tým spolkom po 2,50 eura.

 

A ja som zvedavá, ako sa k tomuto postaví nielen Generálna prokuratúra, lebo trestné oznámenia voči pani autorke už viacerí avízovali, ale aj školská inšpekcia. Lebo podľa mňa nie je v poriadku takéto niečo deťom v prostredí školy čítať…

 

 

Elena

 

P. S.: A viete, čo je najpozoruhodnejšie na tom diele? Že podľa údajov v Martinuse pani autorka toto dielo napísala už v roku 2020. 

 

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Michal Šimečka

Za predsedu PS snem zvolil opätovne Michala Šimečku

04.05.2024 11:14

Podporu mu vyjadrilo 155 zo 161 hlasujúcich delegátov.

Luhansk / UA vojak / UA armáda /

Ďalšia pomoc Ukrajine za 50 miliárd dolárov? USA rokujú s krajinami G7

04.05.2024 11:00

Peniaze by mali byť splácané z neočakávaných ziskov zo štátnych ruských aktív mrazených prevažne v Európe, z ktorých stále plynú úroky.

Antony Blinken

Blinken: Súhlas s prímerím by pre Hamas nemal byť problém

04.05.2024 10:17

Hamas oznámil, že jeho delegácia sa vráti do Káhiry na rozhovory o dohode, ktorá by zastavila izraelskú ofenzívu v Gaze výmenou za prepustenie rukojemníkov.

Francúzsko ČSR Štefánik

Pred 105 rokmi zahynul pri leteckom nešťastí Milan Rastislav Štefánik. Jeho životný príbeh je inšpiráciou aj v súčasnosti

04.05.2024 10:04

Pred 105 rokmi zahynul pri leteckom nešťastí v Ivanke pri Dunaji diplomat, vedec, štátnik, vojak a politik Milan Rastislav Štefánik.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9029080x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív