Založ si blog

Ostrým okom 1. – Dúpä prokremeľských spiklencov. . .

Ktosi kdesi na Slovensku modrou farbou Z a ešte akýsi nápis nastriekal – videla som letmo trochu správ v televízii.

Ach, kývla som rukou nad tou správou, ktorou nás chceli ohúriť – to pripitý puberťák pobieha, niet sa ani čo čudovať, keď takú sprostosť vláda vymyslela, že to Z zakáže. Lebo koho so zdravým rozumom kedy napadlo písať kade-tade po múroch či nosiť na oblečení práve toto písmenko? No ale teraz sa to stalo pre pripitých mladých adrenalínom – ako všetko, čo vláda zakazuje.

Budeže to hrdinstvo a úspech štátu dolapiť a posadiť za mreže na pár rokov toho „prokremeľského agenta“…

 

To ja som včera odhalila celé dúpä prokremeľských spiklencov.

Písmeno Z popísali kade-tade. Dôkladne som to preskúmala. Kopa vecí tam bola – niektoré mali to Z napísané červenou, niektoré čiernou fixkou.

Hm, nastrkali tam kadejaké lákavé veci, aby nás na krivé chodníčky zviedli.

A ešte s akou rafinovanou reklamou – nad to dali nápis, že zlacnený tovar.

 

 

 

Ani ja som neodolala.

A potom ma pri odchode s taškou od pokladne zamrazila otázka – zavrú aj mňa, ak ma niekto bude vidieť zahadzovať kelímok od jogurtu s tým Z?

Alebo ak nájdu dcére v taške tú čokoládu so štipkou slaného karamelu, čo som jej  kúpila tiež s tým Z?

Panebože, vystavila som svoje dieťa kriminálu?!

Vezmem to na seba – rozhodla som sa statočne – beztak som ju ja kúpila.

 

A tak ma cestou do práce mátala predstava, ako to bolo v tých Bedároch – viete, tie žaláre a galejníci.

Spomínate si, však – Jean Valjean tam bol, čo ho zabásli za krádež chleba na 19 rokov.  Čítala som ich už tak dávno, a asi nie až tak celkom pozorne – no ale kto mohol vtedy tušiť, že sa nám to teraz zíde?

 

 

Elena

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

nôž, krv, zranenie

Zradikalizovaný mladík pobodal muža v Perthe, austrálska polícia ho zastrelila

05.05.2024 06:22

Polícia na západe Austrálie zastrelila 16-ročného radikalizovaného chlapca, ktorý v nedeľu na verejnosti nožom poranil jednu osobu.

Czech Republic V4

Babiš s ruskými vlajočkami na lícach a nevydarený náhradník exministerky. Strelila si Fialova vláda až tri rýchle vlastné góly?

05.05.2024 06:00

Europoslanec sa hanbí za predvolebnú antikampaň svojich straníckych kolegov a dianie okolo odvolania ministerky vyzerá ako politická tragikomédia.

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

04.05.2024 21:52

Desiatky ľudí aj krajania zo Slovenska boli v sobotu poobede svedkami oblečenia bruselskej sochy Manneken Pis do detvianskeho kroja.

sanitka, záchranka

Po nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť. Situáciu skomplikoval požiar

04.05.2024 19:53, aktualizované: 20:36

Po sobotňajšej nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9030487x
Priemerná čítanosť článkov: 3159x

Kategórie

Archív