Založ si blog

Ostrým okom 4. – Ako sa nám odvďačil Zelenskyj. . .

Nuž, Ukrajine sme už naposielali kadečo.

Bola by to úctyhodná suma.

A ešte hodne porastie vďaka tam posielanej pomoci i našej starostlivosti o ukrajinských utečencov.

Skutočne by sme si od Zelenského zaslúžili počuť KONEČNE úprimné a hlasné ĎAKUJEME…

 

Namiesto toho poďakovania údajne – ako píšu na facebooku –

s platnosťou od 1. 4. 2022 údajne zvýšil tarifu za prepravu ropy cez ropovod Družba

dokonca až o tretinu – z 8, 60 na  11,50 za tonu ropy.

Oznámila to vraj spoločnosť TRANSNEFŤ.

 

Tak očakávam, že sa ku pravdivosti tejto správy vyjadria naše médiá.

 

 

Elena

 

HeyBabaRyba  prestaňte tu tárať dve na tri a odťahovať od témy – žiadny rozumný človek predsa nepodporuje nijaké vraždenie. NIkde, ani na Ukrajine, každého zločinca vraždiaceho ćivilistov alebo zajatých vojakov treba stíhať podľa medzinárodných dohôd ako vojnových zločincov.

Ale aký je toto argument k tomu, že nám Zelenskyj namiesto vďaky za pomoc zvýšil cenu prepravy v tejto zúfalej situácii???!!Živíme tu kopy jeho občanov.

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Ariadna 2. – Krucinál, psychológovia, ako to preverujete ľudí na zbrojáky?

28.04.2024

Skutočne impozantný príspevok napísal pán do verejnej skupiny obce Trakovice. Zdieľali to s hrôzou viacerí ľudia do skupín milovníkov zvierat. Istý pán Lackovič v tom svojom diskusnom príspevku píše, že Ahojte ak mate radi svoje macky tak ich majte na svojom mieste. Akukolvek macku na mojom dvore a v okoli domu zastrelim. Moze byt vystavna s vybijanym obojkom aj s [...]

Jekaterina Sobjanukova

Najbohatšia poslankyňa označila nezamestnaných Rusov za červy a rada by ich videla v pracovných táboroch

03.05.2024 08:00

Jelena Sobkaňuková tvrdí, že veľa ľudí nechce robiť. Bola preto zvedavá, čo si myslia ostatní poslanci o táboroch smutne známych zo Stalinovho obdobia.

Európsky parlament / Europarlament /

Opozícia dvakrát prehrala, pred eurovoľbami však Progresívci v prieskumoch dominujú. Zamieša kartami strašenie vojnou a kritika únie?

03.05.2024 06:05

Európske voľby môžu zmeniť politickú mapu v koalícii. Ide o Andreja Danka.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,858
Celková čítanosť: 9025367x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív