Založ si blog

Oooooch 5. – Kedy konečne bude platiť zákon pre všetkých rovnako?

V Reflexe včera boli  zase „psie zabíjačky“. Osada Chminianske Jakubovany.

Už pred dvomi rokmi prniesol Reflex reportáž o tom, že v tej osade zabíjajú psy. Špeciálne útvary, sprísnenie trestov. A kecy, kecy, kecy…

Troch odsúdili podmienečne v roku 2020. Úplný výsmech.

 

Ibaže psie zabíjačky veselo pokračujú, ako uvádza včerajší Reflex.

Krucinál. V takých podmienkach necháva tento štát vyrastať deti? S ľuďmi, ktorí sa nechytili poctivej práce, ale sa živia ubíjaním psov a varením psej masti?

No nech mi nikto nehovorí, že to je rómska tradícia a kultúrne špecifikum. Je to trestný čin – a je najvyšší čas, aby štát urobil poriadok s porušovaním zákonov u nás.

Veterinárna správa v  televízii vyhlásila, že si s nimi nevie dať rady. V osade po nich hádzali kamene.

Vážne?

To je vizitka právneho štátu, že nevie urobiť poriadok s tými, ktorí hádžu kamene po ľuďoch zastupujúcich štát a riešiacich nastolenie zákonnosti?

Skutočne chceme mať čoraz viac a čoraz väčších lokalít, plných asociálne sa správajúcich ľudí?

 

Elena

 

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Kim Čong-un

Pieseň oslavujúca severokórejského diktátora Kima sa stala hitom TikToku

04.05.2024 15:27

Pieseň "Priateľský otec" vzbudila záujem hlavne medzi užívateľmi generácie Z. Pre pozorovateľov režimu má dvojminútová skladba nové, alarmujúce posolstvo.

Rafah / Palestína / Bombardovanie / Sutiny /

Ozbrojené skupiny v Gaze ukradli z pobočiek banky 70 miliónov dolárov

04.05.2024 14:55

Palestínska banka, založená v roku 1960, je hlavnou finančnou inštitúciou v Pásme Gazy.

Zuzana Dolinková

Dolinková nevidí dôvod na jej odvolávanie. Avizovala nové benefity od poisťovní, možno aj na zuby

04.05.2024 14:30, aktualizované: 15:07

Rezort zdravotníctva podľa nej neprevzala v dobrom stave po minulej vláde.

Vrtuľník / Apache AH-64E /

Cvičenia NATO blízko ruských hraníc ukazujú, že Aliancia sa pripravuje na možný konflikt s Ruskom, tvrdí Kremeľ

04.05.2024 13:27

Vojenské cvičenia Steadfast Defender sú najrozsiahlejšie cvičenia NATO od manévrov Reforger z roku 1988 počas studenej vojny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9029381x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív