Založ si blog

Antaon 6. – Mali sme urobiť viac. . .

Pamätný deň na obete kovidu uplynul.

Počúvala som podkast Pravdy k téme

https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/659382-mali-sme-urobit-viac-na-miesto-politikov-trpia-vycitkami-pribuzni-obeti/

Výpoveď ľudí, ktorých blízki zomreli na následky pandémie, mi v mnohom pripomína to, čím žijeme my, rodičia detí, ktoré zomreli v dôsledku pochybenia lekárov.

Či sme nemali urobiť niečo viac a inak, či sme ho mali nechať v tej nemocnici, či sme nemali veriť menej tomu, čo lekári hovoria – toto si i po rokoch občas hovoria matky detí, ktoré zomreli vinou lekárov.

Boli to skutoční ľudia  a skutočné príbehy – chce sa i nám hovoriť. O našich deťoch som napísala pred časom blog o tom, čo mali naše deti rady, a čo nám ich pripomína

https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2018/09/15/na-kridlach-vetra-11-pili-sme-kakao-a-pozerali-rozpravky/

Žijeme s posttraumou, s depresiou, rovnako ako príbuzní obetí kovidu.

 

Bolesť po strate blízkeho skrátka má v mnohom univerzálny charakter, povedala som tíško v závere. Plynuli tóny mojej obľúbenej hudby, The last of Giants od Karliene, niečo od Nightwishu, Scarborough Fair  i uspávanky. Jedla som pomaranč a po tvári mi tiekli slzy. Blíži sa výročie smrti môjho syna, a ja kráčam dňami s čoraz väčšou neochotou.

 

Naše deti pamätný deň od spoločnosti nedostali, má priveľký strach čeliť otvorene pravde, že konaním lekárov dochádza ku závažným pochybeniam a zomierajú pri nich naši blízki. Snaží sa nás umlčať…

A tak im posielam uspávanku, v nej je sila lásky matky naskladané v každom jej tóne, ako som o nej písala v mojom blogu

https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2020/04/10/cesta-7-my-netlieskame/

Ste v našich srdciach…

 

 

Elena

 

anysta   My zatiaľ bojujeme o základné veci, aby obete mali slušné lehoty na súdoch a tie konania sa nevliekli  i viac ako 25 rokov, aby sa práva obetí zrovnocenili s právami páchateľov. Zdá sa Vám normálne, že sme museli bojovať – a našťastie legislatívne aj presadili – že falšovanie lekárskych záznamov je trestný čin???!!!

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

EU Dollar Euro Parity Explainer

Lídri susedných štátov svoje sľuby o eure nesplnili. Kedy Slováci prestanú platiť korunou, forintom a zlotým?

05.05.2024 11:27

Politici v Česku, Poľsku a Maďarsku mali ambiciózne plány s prijatím spoločnej európskej meny. Zostalo pri kvetnatých rečiach. Ako to vyzerá teraz?

Partizánske / Prietrž mračien / Potopa / Pes /

Stačilo 15 minút. Po prietrži mračien vytopilo časť Partizánskeho, vyhlásili mimoriadnu situáciu

05.05.2024 10:42

Okrem mimoriadnej situácie vyhlásili aj tretí stupeň povodňovej aktivity.

Vesmír / AStronómia / Hviezdy /

Z Hurbanova do brazílskeho Ria. Pätica slovenských študentov postúpila na medzinárodnú olympiádu v astronómii

05.05.2024 10:28

Do medzinárodného kola sa prebojovali Patrik Prítrský, Mário Tlamka, Vladimír Slanina, Tomáš Kubrický a Marek Baňárek.

Willy Brandt / Günter Guillaume /

Špión Stasi Guillaume stál pred 50 rokmi za odstúpením kancelára Willyho Brandta

05.05.2024 09:50

Keď 24. apríla 1974 zatkli v Bonne pracovníka úradu spolkového kancelára Güntera Guillauma, jeden z najväčších škandálov v Nemeckej spolkovej republike bol na svete.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9030829x
Priemerná čítanosť článkov: 3159x

Kategórie

Archív