Založ si blog

Komu veriť 5. – Ale komu veriť naozaj môžete. . .

 

Vláde veru nie, ako som už dnes písala v predchádzajúcom blogu  – a po ozname v televíznych správach večer o špekulovaní nad znovuzavedením povinnej vojenčiny dvojnásobne nie.

Zato teraz vám prezradím, komu určite veriť môžete…

 

Komu veriť?

Zámeru sveta isto – hovorím dnes.

Otvorila som ktoréhosi Hellingera – a téma Osud, aká náhoda však? Cítime sa osudu vydaní napospas, bezmocní, nesení, nedá sa ovplyvniť ani odvrátiť, riadi sa zákonmi, ktoré nikto nepozná a nevidí do nich.

Prezradím vám, čo Hellinger hovorí o Osude – že Osudu sú podriadení aj bohovia, a že ani osud nie je svojvoľný, ale podriadený niečomu ďalšiemu, tajomnému, ale rozpoznateľnému. Je to tak – to  mám ako hlbokú skúsenosť z experimentálnej konštelácie vzniku sveta – Zámer sveta preniká všetkým, Osudom, aj Bohom.

Sú to krivoľaké cesty, ktorými nás vlečie. Zrazu cítime strach, a chceme čokoľvek, len nie zmenu, lebo v tej chvíli známe zlo je lepšie ako neznáme dobro. Sú také situácie, cítime sa v nich ako splašený kôň – poznáte ich, však?

 

Presvedčil.

Možno poznáte tie situácie, kedy Zámer sveta sype koincidencie, a vy viete, vidíte, rozumiete. Od štvrtku som bola „napevno“ – po ľavici zlatistá energia môjho syna, vie prečo, viem prečo. Po pravici Zámer sveta –  koincidencie mi posúval a posúval  – nežne ma hladkal prstom

  • napísala som človeku, ktorému verím – a žiadne cesty po svete, ihneď odpoveď, uff, budúci týždeň idem do Brna,
  • v nedeľu na svitaní mi Zámer sveta dal vhľad k rodinnému osudu, je to zvláštne že zrazu vidíte nenáhodný vzorec, trochu ma sklamalo, že nevyšla moja predstava, ako by som to mohla riešiť – ale to bola len malá lekcia Zámeru sveta, že ak nám niečo nedá, je to len preto, že pre nás má pripravené niečo lepšie, naozaj oveľa lepšie.

A že skutočne nič, nič, nič nie je náhodné. Nuž, tak je to.

 

Zanechať minulosť…

Zámer sveta mi prisunul múdru vec, o ktorú sa s vami podelím – ale nie dnes, napísala som v závere novoročného blogu Komu veriť 3. – To, čo k nám prichádza.

http://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2019/01/01/komu-verit-3-to-co-k-nam-prichadza/

Nie že by som vám tú múdrosť novoročne nedopriala, ale čosi ma zastavilo. Nebol to ten správny čas. Ale dnes je – a tak sa o ňu s vami podelím. Nie je to moja múdrosť, napísal ju konštelatér a šaman Vojtech Lust s partnerkou Barborou Zumotovou, je to článok s názvom Hrdina musí zomrieť.

http://m.zdravevztahy.cz/news/sepiste-pribeh-sveho-detstvi-abyste-ho-mohli-opustit-a-vstoupit-do-dospelosti/

Ide o návod ako sa môžeme vyrovnať s bolestnými zážitkami z detstva, píše Lust. Ak ich nesieme v sebe, odčerpáva nám to energiu. Píšem to len v skratke, kto chcete, v článku z linku nájdete viac.

Príbeh píšeme v tretej osobe, opíšeme čo osoba cítila, čo od nej chceli iní a čo ona chcela od nich, čo jej chýbalo. Nie je to hľadanie pravdy o minulosti, ale zdelenie subjektívnych pocitov. Príbeh si niekde uložíme, môžeme sa k nemu vracať, no s pochopením, že už je hotový a nemôžeme ho prepisovať, jednoducho sa to stalo vtedy takto.

Ja si myslím, že rovnako môže zafungovať, ak sa chceme vyrovnať s akoukoľvek bolestnou skúsenosťou v živote, aj v dospelosti.

 

 

Elena   2.1.2019

 

 

 

Ariadna 2. – Krucinál, psychológovia, ako to preverujete ľudí na zbrojáky?

28.04.2024

Skutočne impozantný príspevok napísal pán do verejnej skupiny obce Trakovice. Zdieľali to s hrôzou viacerí ľudia do skupín milovníkov zvierat. Istý pán Lackovič v tom svojom diskusnom príspevku píše, že Ahojte ak mate radi svoje macky tak ich majte na svojom mieste. Akukolvek macku na mojom dvore a v okoli domu zastrelim. Moze byt vystavna s vybijanym obojkom aj s [...]

Ariadna 1. – Prečo Fico straky urazil?

28.04.2024

Verte, straky sú úžasné zvieratá. Viem o tom svoje, v časoch môjho detstva sme jednu zachránili, vychovali a vypustili. Chodila po celé roky posedávať pred balkón a krákala vďačne. Stačilo zavolať Hana, Hana – a priletela. Počúvala som dnes nadránom prejav premiéra Fica z NR SR 25.4. 2024. Musím sa s vami oň podeliť, lebo naše médiá sú akési lakomé – a [...]

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

električka snd

Ministerstvo električku popred SND neodmietlo. Divadlo argumentuje garážami a štúdiám neverí

30.04.2024 20:53

Vedenie SND si okrem toho plánuje dať posúdiť výsledky štúdií, na ktoré sa hlavné mesto odvoláva

Covid

EMA požaduje aktualizáciu vakcín proti covidu pred ďalšou očkovacou kampaňou

30.04.2024 20:19

Najrozšírenejším variantom na svete je teraz variant JN.1, ktorý "predbehol" subvariant XBB

Javelin, vojna na Ukrajine, vojaci, raketomet, protitanková strela

Čaputovej poradkyňa: Vláda vníma to, čo sa deje na Ukrajine ako bezpečnostnú hrozbu, rozdiel v porovnaní so susedmi je v rétorike

30.04.2024 19:07

Kobzová tvrdí, že Poľsko sa jednoznačne vybral cestou, „ak chceš mier, priprav sa na vojnu“.

Grécko Rodos požiare lesné ľudia evakuácia

Na ruskej Sibíri sa začína sezóna lesných požiarov

30.04.2024 18:52

Kým na východe Sibíri vyčíňajú lesné požiare, viaceré regióny v jej západnej časti pri hraniciach s Kazachstanom sužujú rozsiahle záplavy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,856
Celková čítanosť: 9019856x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie