Založ si blog

30! 7. – Súhlasím s Ficom. . .

 

Bývalý minister slovenských pôšt, zdravotníctva a skoro aj vnútra Drucker sa na slnko vytiahol s ambíciami vstúpiť na politické výslnie.

Had na prsiach… – tak ho označil bývalý premiér Fico a vyjadril sa, že Drucker na to jednoducho nemá, lebo si nevie predstaviť ako láka voličov po dedinách východného Slovenska na sociálne otázky – uviedol to v článku

https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/517701-fico-o-druckerovi-chovali-sme-si-na-prsiach-hada/

Tento raz s Ficom súhlasím – Drucker na to ani podľa mňa nemá – a poviem, že prečo.

 

Putovanie Hada…

Možno k tomu Druckerovmu putovaniu dedinami východného Slovenska napokon aj dôjde – Drucker totiž hlása takýto zámer na svojej facebookovej stránke. Témy sú sociálne, a podobne ako otázky z toho vtipu o chlapíkovi, ktorý sa chcel naučiť ako sa rozprávať so ženami – hodne, hodne otrepané.

https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/517692-exminister-zdravotnictva-drucker-ide-medzi-ludi-chce-hovorit-o-senioroch-rodinach-aj-o-zdravotnictve/

Asi si nevšimol, že pred voľbami presne o tých témach chcú s voličmi diskutovať všetci. A aj nimi prezentované riešenia bývajú, predstavte si, podobné – viac peňazí mladým, viac peňazí starým, viac peňazí chorým, viac peňazí na cesty a zdravotníctvo a školstvo a sociálne služby…

Chce ísť do terénu diskutovať o týchto témach s ľuďmi.

 

Ach, veď viete, že Osud rád pomáha ľuďom plniť ich želania – len si musia dať pozor, ako ich vyslovia…

Pôvodne som dala blogu názov Som ako Osud – no asi chápete tí bystrejší, že prečo. Áno, správne, ponúkla som sa na stránke pri tej Druckerovej výzve, že si s ním podebatujem – ja a zopár ďalších ľudí, ktorým zomreli blízki vinou lekárov, teda nie niekde na lavičke v parku, ale v Slobodnom vysielači alebo v Infovojne. Prípadne aj v RTVS, TA3, či na Markíze alebo v Jojke – ak to vybaví on. Lebo mne televízie ani neodpísali na žiadosť, aby spravili naživo vysielanie debaty nás – matiek detí mŕtvych vinou lekárov a ministrami príslušných rezortov, aj ÚDZS SR, zástupcami lekárov a lekárskej komory, aj sestier, zástupcov pacientskych organizácií, ktorí by mali hájiť ich práva.

Zatiaľ mi síce Drucker neodpovedal, ale to nepochybne len predycháva radostné prekvapenie, že našiel tak rýchlo ľudí ochotných s ním debatovať – a ešte k tomu presne o tých témach, ktoré chce podľa jeho vyhlásenia s ľuďmi preberať. Určite mi čoskoro poďakuje, moja iniciatíva ho iste náramne potešila…

 

Ako je to s Hadom na prsiach…

Pravdou je, že debatovanie nebude jedinou a hlavnou Druckerovou slabinou, pozrime sa preto na jeho „lysiny v koži draka“ mojimi očami

  • debaty rozhodne nemusia byť v jeho prospech argumentačne i komunikačne podľa mňa, lenže zasa koľkí trepú kadečo a ľudia im to zhltnú bez problémov…
  • spomienky na minulosť – prešiel viacerými funkciami, údajne mal dobrú povesť ako šéf ešte v jeho poštárskych časoch, „upratoval“ bez zaváhania, označovali ho ako „krízového manažéra, ktorý je uhladený, inteligentný a úspešný“. Preložme to, ambiciózny človek, ktorého sociálne cítenie by som odhadovala rovnaké ako u spomenutého hada,
  • majetkovo „je za vodou“ – nemusel by sa hrnúť do politiky a skutočne neviem, čo ho k nej ťahá

https://www.topky.sk/cl/100535/1539479/Novy-minister-zdravotnictva-Drucker-je-za-vodou–Pozrite-sa-na-jeho-majetok-na-FOTO-

  • kauzy, s ktorými ho spájali – no, je pravdou že možno ako jeden z mála slovenských politikov si nepísal so Zsuzsovou a neposielal jej hanbaté fotky, ibaže kauzy s pozemkami sa s jeho menom spájali,

veľmi zvláštna kauza bola krátko po zvažovaní jeho nástupu do funkcie ministra vnútra, kedy sa zistilo, že údajne omylom predal dom, v ktorom býva – to celkom vážne

https://www.tyzden.sk/temy/47786/traged-alebo-babrak/

potom tie kúpy a predaje kadejakých parciel, či s tými obchodovala jeho manželka a nie on,  – poviem vám, kebyže ide robiť predajcu realít, pochopím – ale zakladať stranu s takýmto obrazom o ňom?

https://svk.press/magazin/spravy-tema-dna/co-je-za-krizou-krizoveho-manazera-druckera/

  • ak o ňom hovorili ako o zdatnom krízovom manažérovi, tak ja hovorím „nie“ – neodhadol svoje sily už so zdravotníctvom – tlak lobby je tam obrovský. A to s tým vnútrom a nekonečnými rozhovormi s Gašparom, namiesto aby pohovoril rázne s niekým kompetentným, to bola podľa mňa paródia na manažéra, a nie krízové riadenie rezortu.

Viete, mohla by som uvádzať rôzne rozbory, detailnejšie pitvať informácie, ale načo? Slováci už zhltli aj s navijákom toľko somarín politikom, a také indivíduá si zvolili, že slušne to aj ťažko pomenovať. Prečo nie práve Drucker?

Ja myslím, že hlavný dôvod, prečo nie Drucker je ten, že pôsobí neslano-nemastno, málo emotívne. Nemá charizmu, ani auru „rebela a buriča“, ani blahovské „enfant terrible“ – pôsobí konformne a uhladene, tak preto nebude tým, za ktorým idú davy. Môže ako politik zapadnúť do radu „zaklínačov hadov miestnej politiky“, to je všetko – podľa mňa.

 

 

Elena   6.7.2019

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

04.05.2024 21:52

Desiatky ľudí aj krajania zo Slovenska boli v sobotu poobede svedkami oblečenia bruselskej sochy Manneken Pis do detvianskeho kroja.

sanitka, záchranka

Po nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť. Situáciu komplikuje požiar

04.05.2024 19:53, aktualizované: 20:36

Na mieste v týchto chvíľach stále prebieha zásah záchranných zložiek.

Sadiq Khan

Labourista Sadiq Khan bol tretíkrát po sebe zvolený za starostu Londýna. Ide o rekord

04.05.2024 19:32

Syn pakistanských prisťahovalcov vďaka dnešnému výsledku predstihol svojho predchodcu a bývalého premiéra Borisa Johnsona, ktorý bol vo funkcii dve volebné obdobia.

Germany Nazi Villa

Vilu šéfa Hitlerovej propagandy ponúkajú zadarmo. Ak sa nenájde záujemca, buldozéry ju zrovnajú so zemou

04.05.2024 19:00

V honosnej vile pri jazere Joseph Goebbels pracoval, oddychoval a aj sa zabával s milenkami. Prečo je niekdajšia luxusná nehnuteľnosť už dlhé roky neobývaná?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9030117x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív