Založ si blog

D. R. 3. – Dary Života. . .

Život nás zasýpa rôznymi darmi – veľkými aj malými, občas vytúženými, inokedy náhlymi a nečakanými, dokonca ich v prvej chvíli ani nechápeme. Podaktoré z nich pokladáme za dar od prvej chvíle, iných cennosť pochopíme časom.

Čo všetko sú dary Života? Čo všetko za ne pokladáme, a čo z nich je tým darom najväčším? O tom by sme mohli polemizovať dlho, vrátime sa k tomu inokedy, možno. Dnes sa zameriam na dar výnimočný. Pre mňa je takým darom schopnosť ísť pod povrch vecí. Takže dnes si dávam práve taký dar.

A hej, nejaký darček sa práve teraz ujde aj vám…

 

Dnes…

Narodeninovo ma včera po celý deň zasypávali nielen blahoželania od všetkých, ktorí ma majú v srdci (tie už od pondelka, ach – jasné, že ma to tešilo), ale aj koincidencie, podaktoré ma naozaj rozosmiali. Cinkali mi nadväzujúco na môj pražský konštelačný víkend, som z neho stále „silne oviata“ – taký hlboký pocit prepojenia som si nikdy nedokázala predstaviť.

Prezradím vám, že jedna koincidencia mi ukázala nečakaný smer – akoby otvorenie dverí. A tak dnes som písala list od pol druhej ráno komusi, nakoniec som ho kontaktovala na facebooku – určite sa viac dozviete, ak dostanem priaznivú odpoveď.

K narodeninám som si dala popri blogu D. R. aj utvrdenie v trojkrokovom pláne

  • dokončiť dve rozpísané knihy, viem čo píšem – len čas potrebujem,
  • získať peniaze na pražský výcvik a ísť ním (do jesene) – rozbieham preto zasa nočnú prácu, tlačia ma v nej teraz termíny,
  • obliecť si synovu mikinu (konkrétnu príležitosť si nechám pre seba) – keďže bol extrémne chudý, musím dať dole 25-30 kíl. Dva týždne už na tom pracujem. Bola som pár rokov vitariánka, surovú zeleninu milujem, s pobavením som zistila, že čiastočnú hladovku roky realizujem – často jem len raz denne. No začala som teraz viac piť (čaj, samozrejme – bola som permanentne dehydrovaná), keď dotiahnem bod 1 a 2, tak budem aj viac spať. Potom pôjdem do dlhodobej hladovky (oslovila som chlapa, ktorý  to realizoval – tak uvidíme). Môj synček, moja láska, spravím pre neho čokoľvek.

A hej, ešte jeden sen ma máta – aspoň trojdňové putovanie lesom. To vyzerá mimoriadne šialene, viem – ale je to jediné, čo v hĺbke srdca skutočne úprimne chcem. Možno ho uskutočním, ak bude vhodné počasie.

 

Dary Života…

Niekedy práve ťažká a bolestná životná situácia môže byť darom výnimočným. Práve o takom dare vám teraz poviem. Môže nás posunúť k niečomu, čo by sme inak nerealizovali, nevnímali, môže nám pomôcť stať sa tým, kým by sme bez nej neboli…

Ja som Zámeru sveta, Osudu aj Bohu naozaj vďačná za tie situácie, ktoré ma v živote transformovali. Uvedomujem si, akou cennou skúsenosťou pre mňa bol život s postihnutým dieťaťom. Aj rôzne ďalšie životné okolnosti, ktoré sa mi v živote naskladali – uvedomujem si, koľko sily mi to dalo, ako mi to ujasnilo hranice, posunulo ma to k niektorým príležitostiam a zmenám.

O tom je aj môj sľúbený darček pre vás – ukazuje práve takú výnimočnosť daru Života, aj jeho prepojenie s transformačnou bolesťou. Nájdete ho na mojej verejnej časti môjho facebooku, nahodila som ho tam včera, je to moc silné – hlboko cheironské –  video, o výnimočných daroch bolestných situácií.

 

Cheiron…

Toto slovo vám vysvetlím, lebo pri mojom darčeku ho nájdete. Pravdaže, ak sa k darčeku vyberiete.

Cheiron bol mytologickou bytosťou, múdrym a láskavým kentaurom. Je aj planétou, ktorá  astrologicky spracováva tému zranenia a uzdravenia. Hovorí nám, že v každom zranení sa skrýva dar, ktorý čaká na to, kým ho odhalíme…

 

Záverom…

To  video ponechám na mojom facebooku len krátko (11.2. 2018 ho zmažem), tak si ho dovtedy pozrite, ak chcete…

 

 

Elena   Predná Hora, 8.2.2018

 

 

 

Pravdu na stôl 11. – Nedos. . . e náš život znovu. . .

27.03.2024

Na rovinu – niektorí ste svojim sprostým a nepremysleným hlasovaním ovesili na náš krk bývalú vládu. Obrala nás o čo mohla, zadlžila aj budúce generácie, naše deti a vnukov. Narobila tu kopec špinavostí – počnúc opakovaným núteným testovaním národa pod existenčným nátlakom, cez nútené vakcinovanie sa mnohých podmienené finančným vydieraním, až po [...]

Pravdu na stôl 10. – Urobme si s voľbami poriadok. . .

26.03.2024

Voliť má každý volič raz – ak niekto volí opakovane, ide podľa mňa o zámerne podvodné konanie. Nie, nie je to sci-fi – zjavne takto niektorí občania u nás volebne konajú, potvrdzuje to aj článok v linku [...]

Pravdu na stôl 9. – No konečne niekto pravdu povedal. . .

26.03.2024

Tie davy ľudí, ktorí sa cítia ako nebinárni, lustre, psíky, oni a ono a ktovieako ešte – odkiaľ sa tu len nabrali? Túto otázku som si kládla opakovane, lebo veď homosexuálne orientovaní ľudia žili i v minulosti medzi nami, ale ľudia cítiaci sa ako oni, či ono, či ako luster – to mi pripadalo ako nóvum. Vyvíja sa nejako pohlavná identita v čase a mení sa? [...]

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,841
Celková čítanosť: 8936188x
Priemerná čítanosť článkov: 3145x

Kategórie