Založ si blog

Oko draka 11. – Dvojplamenná. . .

 

Vravíš mi, že známe sú tie veci neznáme,

len nevieme, čo všetko dávno poznáme,

a ten, kto vedie, nám pripomína zas,

že prišiel čas počúvať jeho hlas.

 

Vravím Ti, pár slnka lúčov zažiari,

každému ťahá ich teplo úsmev na tvári,

no svetlo v nás je majákom len pre nás dvoch,

pretože naše stopy v čase riadi Boh.

 

Vidíš ma zas srdcom cez zrak vnútorný,

cítim Tvoj pohľad a plynú noci, plynú dni,

viem, voláš ma, že mám sa k tebe otočiť,

no strach ma drží a nedokážem vykročiť.

 

Vidím Ťa, pretože prestať vidieť nedá sa,

aj keď sa o to márne snažím, dofrasa,

a z diaľky počujem Tvoj tichý hlas,

že kráčaš ku mne, pretože nastal správny čas.

 

Šepkáš mi, že čas je iba priestor na hranie,

krúži vôkol nás, zavádza naše poznanie,

že sa mám dívať tam, kde tá hra nesiaha,

a vtedy bude márna jeho námaha.

 

Šepkám ti, že vykročím, iba ak uverím

tvojim skutkom, veď slová sú len páperím,

dôvera je tenká ako vlas, nedýcha,

bez nej Ti odídem do ticha…

 

 

Elena   19.5.2019

 

Pravdu na stôl 11. – Nedos. . . e náš život znovu. . .

27.03.2024

Na rovinu – niektorí ste svojim sprostým a nepremysleným hlasovaním ovesili na náš krk bývalú vládu. Obrala nás o čo mohla, zadlžila aj budúce generácie, naše deti a vnukov. Narobila tu kopec špinavostí – počnúc opakovaným núteným testovaním národa pod existenčným nátlakom, cez nútené vakcinovanie sa mnohých podmienené finančným vydieraním, až po [...]

Pravdu na stôl 10. – Urobme si s voľbami poriadok. . .

26.03.2024

Voliť má každý volič raz – ak niekto volí opakovane, ide podľa mňa o zámerne podvodné konanie. Nie, nie je to sci-fi – zjavne takto niektorí občania u nás volebne konajú, potvrdzuje to aj článok v linku [...]

Pravdu na stôl 9. – No konečne niekto pravdu povedal. . .

26.03.2024

Tie davy ľudí, ktorí sa cítia ako nebinárni, lustre, psíky, oni a ono a ktovieako ešte – odkiaľ sa tu len nabrali? Túto otázku som si kládla opakovane, lebo veď homosexuálne orientovaní ľudia žili i v minulosti medzi nami, ale ľudia cítiaci sa ako oni, či ono, či ako luster – to mi pripadalo ako nóvum. Vyvíja sa nejako pohlavná identita v čase a mení sa? [...]

Čína Filipíny Juhočínske more lode

Čína a Filipíny sa vzájomne obvinili z eskalácie napätia v Juhočínskom mori

28.03.2024 14:07

Loď čínskej pobrežnej stráž v sobotu zablokovala filipínske zásobovacie plavidlo, poškodila ho vodným delom a zranila pri tom troch filipínskych vojakov.

medveď, Liptovský Mikuláš

Medveďa, ktorý útočil v Liptovskom Mikuláši, našli s pomocou dronov do 1,5 hodiny

28.03.2024 13:53

Počas monitorovania medveďa bolo s dronmi nalietaných približne 74 kilometrov.

česko rusko ambasáda

Proruská špionážna sieť útočí proti EÚ: Poľsko a Česko spustili vyšetrovanie, majú zistenia týkajúce sa Slovenska

28.03.2024 13:50

Poľská kontrarozviedka (ABW) vyšetruje činnosť proruskej špionážnej siete zameranej proti členským štátom a orgánom Európskej únie.

Srbsko

Výbor Rady Európy podporil členstvo Kosova, Srbsko to odsúdilo

28.03.2024 13:10

Srbský šéf diplomacie označil rozhodnutie výboru PZ RE o podpore členstva Kosova za "škandalózne" a "hanebné".

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,841
Celková čítanosť: 8935671x
Priemerná čítanosť článkov: 3145x

Kategórie