Založ si blog

Vykročenie 10. – Príbeh kameňov. . .

Milujete príbehy tak ako ja? Jeden vám v tejto chvíli poviem…

Možno ja, a možno kamene, je to ich príbeh…

 

Mrazivý dych zimy na balkóne pri vešaní bielizne ma už podvečer ovial –  noc má byť mrazivá, zapriala som všetkým túlavým mačkám nech prežijú bez ujmy. Večerný čas nastal, tma sa zniesla na úbočia. Len v diaľke na obzore sa odrážali svetlá z druhej strany kopcov, od Revúcej.

To sú chvíle, keď hovoríme s odchádzajúcim dňom a sami so sebou.

 

Dnešok bol zvláštny deň, moje šamanské kamene ma privolali k sebe.

Prišli ku mne kedysi dávno.

Potrebujem kameň na šamanský výcvik povedala som kolegyni cestou zo školenia v Rimavskej Sobote. Z hŕby kameňov som ho vylovila. Aký pekný srdiečkový si našla, ocenila ho. Lenže jeho zúfalé bzučanie som zachytila – musíš nájsť ten, ktorý ku mne patrí. Kráčali sme náhlivo ulicou, v jednej chvíli to zašumelo, vrátila som sa pár krokov – a pod rínou bol kameň. Vedela som, že patria k sebe.

Vnímate to, však, keď sa na ne dívate?

 

Držala som ich dnes v rukách. Tíško šumeli, akoby spievali tajnú pieseň.

 

Odfoť ich, zašepkal Zámer sveta, vedľa seba a potom spolu.

Sú dokonalé svojou nedokonalosťou, a ako sa podporujú a dopĺňajú, uvedomila som si, ale to ich hlboké prepojenie a spoločný vzor vidieť až keď sú spolu.

Presne tak, to ich hlboké prepojenie vidieť až keď sú spolu, zašepkal Zámer sveta, a hej, tak spoznávame spriaznenú dušu. Kým sú mimo seba, nevidno spoločný vzor, ten sa ukáže až ich spojením.

Ach, tá symbolika, farebnosť, pomaly mi dochádzalo. Je až smiešne, ako nevidíme veci, ktoré máme na očiach, kým nenastane ten pravý čas ich vidieť.

Hlboká pravda – je rozdiel, ak je niekto vedľa nás, a s nami.

Dívaj sa. Podľa správania rozumieš, na aký kus cesty s Tebou sa niekto vo svojom srdci díva, dodal Zámer sveta. Spriaznená duša ťa podporuje v raste, lebo s Tebou kráča vekmi…

Zvláštne, ako zdanlivo samozrejmé veci vchádzajú do nášho srdca silne.

 

No hej, príbehy nám nesú posolstvá…

 

 

Elena

 

Ach, áno, všetko fotografie sú moje, pravdaže.

 

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9000907x
Priemerná čítanosť článkov: 3154x

Kategórie