Založ si blog

A ideme 9. – Pani ministerka Kolíková, pošlite mi limuzínu. . .

Veru, pani ministerka Kolíková, aj ja sa chcem voziť do práce a z práce limuzínou. Vraj treba, aby sa ňou viezol člen vlády –  tak sa môžete povoziť so mnou – aspoň uvidíte, aké je to príjemné sa prevláčať kvôli obchádzke do práce každý deň hodinu tam  a ďalšiu hodinu späť. O koľko času ma tým štát okradne – len preto, že ktosi neopravoval cestu systematicky desiatky rokov.

Počkajte, tu v článku píšu, že len svojich príbuzných môžu papaláši vo vláde voziť, no tak nič…

https://www1.pluska.sk/spravy/z-domova/exkluzivne-porusila-ministerka-kolikova-pravidla-vladnej-limuzine-vozi-svoje-dieta

No vidíte, nevedela som veru, že tá misska, čo s ňou Kollár havaroval, bola jeho príbuzná…

 

Iróniou osudu je, ak sa vegetarián stane vedúcim mäsiarstva. Priznám sa, neviem ani o jedinom takom prípade, asi by to dlho nevydržal.

Iróniou osudu je, ak sa alkoholik stane vedúcim pohostinstva. To je potom aj tragédiou, lebo podnikanie končí rýchlo.

Iróniou osudu aj tragédiou je, ak sa ministerkou spravodlivosti stane osoba, ktorá nevie čo je spravodlivosť a čestnosť.

Ako u nás. Tiež by to malo mať rýchlo koniec, však?

 

Snažím sa konať čestne, súcitne a láskavo. Život ma naučil ľuďom konajúcim nečestne nedávať druhé šance. Raz stačí. Lebo to, čo mi takým konaním o sebe prezradili je, že nemajú morálnu hranicu konať nečestne – a je len otázkou času, kedy by tak konali zasa.

A pre mňa „raz stačí“ bolo u ministerky Kolíkovej jej zneužívanie funkcie v časoch materskej.

Podotýkam, že sa to dialo v krajine, kde na niektorých pracoviskách ženám kontrolujú i to, kedy majú menzes, aby mohli ísť na WC častejšie. A kde obyčajní pracujúci ľudia z platov oproti vyspelým krajinám silne kulhajúcim vynakladajú na cestu do práce dosť peňazí.

V tej istej krajine si pani eštestáleministerka Kolíková v súčasnosti deti vyváža štátnou limuzínou. Nuž, zákon jej to umožňuje. Ale pokladáte to za spravodlivé a čestné, aby vládni predstavitelia takto konali?

 

Je aj hanbou vlády taká situácia – lebo ako si vyberajú ľudí na tie posty?

V štýle „len nech sa niekto nájde, kto je v tej správnej strane, nech už je akýkoľvek“? To si ich vôbec nepreverujú? Ako je možné, že nezistili o pani Kolíkovej ako šafárila na ministerstve v minulosti? Ako jej sekretárka kočíkovala dieťa a pani Kolíková svoju vtedajšiu funkciu de facto sproste zneužívala? A to som ešte ani netušila, že ako vedúca Centra právnej pomoci bola odvolaná za šafárenie, ako to niektorí teraz pripomenuli. A naozaj

https://www.cas.sk/clanok/42535/riaditelka-centra-pravnej-pomoci-kolikova-skoncila/

 

Prezradím vám, že vďaka ministerke Kolíkovej som už konečne pochopila, prečo pán Kiska pri zakladaní tej jeho strany vykladal o tom, že hľadá slušných ľudí. Nechápala som to, lebo sa ja snažím mať okolo seba ľudí, ktorí sú mi v morálnych hraniciach podobní.  Á – už mi došlo. Slušných ľudí predsa možno bezpečne dlho zneužívať, lebo tí naivne veria, že nie ste taký hajzel, aký naozaj ste – a že to vaše nečestné konanie možno oni zle pochopili, že to bola náhoda, malé nedopatrenie, malé ľudské pokĺznutie, že by sme nemali posudzovať iných ľudí a že sa určite v dohľadnej dobe zmeníte, lebo nikto predsa nemôže konať takto nečestne ustavične…

Ach, ach – veru niet lepšieho objektu na využívanie a manipulovanie ako sú slušní ľudia…

 

 

Elena

 

 

Pravdu na stôl 6. – OEDC je horšie ako medvede. . .

19.03.2024

Medvede tu vybiehajú a pobiehajú vystrašené a vydesené. A my rovnako. Tí, ktorí prežili stretnutie v Liptovskom Mikuláši s medveďom, sú iste riadne vydesení. My ostatní podvedome tiež – uvedomila som si. Vracajú sa mi sny, konečne po rokoch od synovej smrti sa mi občas niečo sníva. Ten z dnešnej noci mi medveďa priplietol. Dvere som držala zvnútra, cez dieru v nich [...]

Pravdu na stôl 5. – Ako môžeme mať novú nemocnicu rýchlo a relatívne lacno. . .

16.03.2024

Netajím v mojom blogu, že som srdcom podtatranka, je to môj rodný kraj. Zakaždým, keď idem smerom na Poprad, prechádzam okolo miesta, pri ktorom mi zovrie smútkom srdce. A tak keď som dnes objavila dokument o Kvetnici, je to príležitosť urobiť malý výkop za to miesto, aj za príležitosť pre nás všetkých. Takže sledujte https://www.youtube.com/watch?v=EN_FRkg9RRM [...]

Pravdu na stôl 4. – V tomto štáte je toľko bordelu, že až. . .

14.03.2024

Prezradím vám teraz ďalšiu darebáčinu tohto štátu. Cesta za spravodlivosťou v tejto spoločnosti vyzerá, akoby ju budovali Pat a Mat. Alebo akoby vznikla omylom, lebo ku spravodlivosti veru nevedie. Veď pozrite. Predstavte si, že niekto vezme život vášmu blízkemu – úmyselne alebo neúmyselne ho usmrtí. Popri bolesti musíte zápasiť aj s praktickými otázkami, ako [...]

Putin

Putinov triumf odobrili hostia z AfD. Ako ruské voľby "monitorovali" extrémisti z Nemecka

19.03.2024 06:00

Aby prezidentským voľbám dodal zdanie legitimity, Putin si ako pozorovateľov pozval poslancov nemeckej strany AfD.

Grasalkovičov palác, Prezidentský palác

ANKETA: Osem kandidátov na prezidenta odpovedalo na 19 otázok. Tu sú všetky odpovede

19.03.2024 06:00

Do ankety sa zapojilo osem z desiatich kandidátov. Líder SNS Andrej Danko sa v pondelok doobeda kandidatúry vzdal v prospech Štefana Harabina. Milan Náhlik a Štefan Harabin do uzávierky neodpovedali.

anketa kandidati-kolaz

Veľká prezidentská anketa: Aké majú plány so Slovenskom a čo odkazujú mladým? Kandidáti odpovedali aj na to, kde budú bývať alebo či využijú vládny špeciál súkromne

19.03.2024 06:00

Kandidáti pre Pravdu opísali svoju víziu, predstavu o tom, aký má byť prezident a odpovedali na 19 kľúčových hodnotových otázok.

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,836
Celková čítanosť: 8910924x
Priemerná čítanosť článkov: 3142x

Kategórie