Založ si blog

Aerian 4. – Srdce ako z rozprávky. . .

Kvapky dažďa hlasno klopkali ešte pred chvíľou na okennú rímsu. Ale dopršalo náhle – a slnečné lúče rozžiarili svet. Okenné sklá sú ešte plné potôčikov, no tie sa dúhovo ligocú,

A v takej chvíli vnímame veľmi silne krehkú krásu dňa. Belasá obloha sa teraz podvečer rozžiarila, hoci dážď a chladné počasie počas dňa vládli a mne skrížili plány vyraziť Veľkou lúkou do Havranej doliny. Slnko akoby nás uisťovalo, že po búrke vždy vyjde na oblohu.

A tak prihodím i ja niečo slniečkové – podelím sa s vami o kúsok krásy. Kedysi som dostala velikánske srdce na Valentína. Viselo v obývačke nad gaučom. Roky oprašovania mu ubrali na kráse a prerábka v byte mu tiež neprospela. Srdce som nedávno očistila až do úplných základov, zostala len kovová konštrukcia. A dala som ju urobiť nanovo do revúckeho kvetinárstva, kde aj to valentínske srdce kedysi dávno vytvorili. Predminulý týždeň sa vrátilo domov a keďže som v piatok kúpila  obrovské klince, tak už aj visí.

Je úplne iné, ako bolo to pôvodné, to bolo tulipánové, toto ma vystihuje viac, sú v ňom moje obľúbené kvety.  Mám rada veci, do ktorých ľudia vložia dušu, a toto srdce je jednou z nich…

 

A poviem vám ešte o jednom srdci ako z rozprávky, nabudúce…

 

Elena

 

Téééda 5. – Život za dve tisícky. . .

16.06.2024

Aká je hodnota života – kladieme si niekedy otázku. Obvykle v situácii, kedy nám osud túto hodnotu zvýznamní na našom vlastnom zdraví, alebo zdraví niekoho blízkeho. Pani Caroline Warner si otázku kladie dnes kvôli čiernobielejmačičke v Partizánskom na sídlisku Šípok nájdenej. Sú potrebné dve tisícky na jej záchranu. Ale dnes. Caroline Warner 1 [...]

Téééda 4. – Záverečná, Zuza. . .

16.06.2024

Ani nechcem zoširoka bilancovať bývalú prezidentku. Výstižne ju zhodnotili viacerí, napríklad tu Blaha https://www.hlavnydennik.sk/2024/06/16/bye-bye-mrs-caputova Môj názor na ňu som písala jasne v blogu opakovane v priebehu času. Pre mňa je bývalá prezidentka osobou, ku ktorej úctu som stratila hneď na začiatku jej „prezidentského vykročenia“. Osobou, ktorá [...]

Téééda 3. – Zverejnite kreténa, Bystričania. . .

13.06.2024

Bystričania z okolia Bellusovej ulice na Uhliskách, ktorí máte kamery vonkajšie niekde v okolí štrkového parkoviska – urobte, prosím, dobrý skutok. Pozrite včerajší záznam vašich kamier – aby sme spoločnými silami odhalili úchyláka. Pozrite si detaily príbehu, ktorý sa na fb stránkach pomáhajúcich zvieratkám v núdzi objavil Ked uz clovek nevie kam s [...]

dennik N versus Smer

Na 'smerákov' sa z podcastu Denníka N valila spŕška nadávok. Takto zmier nevyzerá, ohradili sa. Šéfredaktor sa bráni, že to bola satira

16.06.2024 15:39

Po množstve nadávok, ktoré zazneli z mediálneho podcastu na členov strany Smer sa smeráci pýtajú, či takto má vyzerať zmierenie.

vojna na Ukrajine, mierový summit vo Švajčiarsku, Volodymyr Zelenskyj

Zelenskyj získal 85 podpisov pod deklaráciu z mierového summitu. Viaceré veľké krajiny sa nepripojili

16.06.2024 14:43

Účastníci prvého summitu o mieri na Ukrajine vyzvali na návrat detí deportovaných Ruskom a na zapojenie "všetkých strán" do mierového procesu.

SR prezident Pellegrini inaugurácia BAX

Pellegrini: Chcem byť silnou hlavou štátu, využijem svoje politické skúsenosti

16.06.2024 14:07

Nový prezident Peter Pellegrini považuje za svoju výhodu skutočnosť, že ako prvý politik v novodobej histórii zastával všetky tri najvyššie politické funkcie.

varechovy protest, protest proti interrupciam, umele prerusenie tehotenstva, interrupcie,

Interrupcií je na Slovensku najmenej za tri dekády. Ministerka zdravotníctva zvažuje schválenie interrupčnej tabletky

16.06.2024 12:35

Ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková si nechá v otázke interrupčnej tabletky poradiť od koaličných partnerov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,895
Celková čítanosť: 9164893x
Priemerná čítanosť článkov: 3166x

Kategórie

Archív