Založ si blog

Ajajaj 8. – Viete vôbec, čo učia vaše deti?

No dokelu, rozprávky som mala rada.

Vlastne i mám – pravdaže len niektoré, opatrne spresňujem po dnešku.

 

Neviem či ste počuli o najnovšom rozprávkovom hite istej pani učiteľky či skôr vychovávateľky, keďže o sebe píše, že v školskej družine pracuje.  No poviem vám, potešila som sa, že moje deti už odrástli zo školských lavíc, lebo skutočne neviem. čo by som šla povedať osobe, ktorá by také niečo v družine mojim deťom čítala…

Netuším, čo robí riaditeľ tej školy, keď mu pani takéto „rozprávky“ deťom číta v družine – nechcela by som byť na jeho mieste.

A tušia vôbec rodičia, čo za rozprávky ich deťom v tej martinskej základnej škole v družine predkladajú?

 

Ach, že stále netušíte o čom hovorím?

Pozrite sa na ukážku z tých rozprávok, ktoré deťom pani autorka knihy v jednej základnej škole v Martine vtĺka do hlavy.

 

Na obrázku môže byť text

Zdroj: https://www.facebook.com/nocommentsk.sk/photos/a.1061193147411880/1839381979592989/

 

No a potom sa čudujeme že deti napadnú 11-ročné dieťa?

Na Martinuse sa zdvihla vlna nesúhlasných komentárov, a tak možnosť komentovať tam uzavreli. Pani autorka vraj výťažkom z predaja podporí OZ Mladí, o. z., ktoré na svojej stránke ako jednu z priorít uvádza iniciatívu Mladí proti fašizmu.

Nuž, tak to by asi mali hnať ako prvú dotyčnú pani autorku.

A tiež vraj podporí Slovenskú debatnú organizáciu. No tak to buďte opatrní, do akého spolku svoje deti pustíte – ak si takto predstavujú aj oni kultivovanú debatu, že ľudí s nesúhlasným názorom plánujú fackovať…

Vyzerá, že pani autorka očakáva predajnosť svojho diela zhruba na úrovni mayoviek a winnetuoviek, ak neplánuje dať tým spolkom po 2,50 eura.

 

A ja som zvedavá, ako sa k tomuto postaví nielen Generálna prokuratúra, lebo trestné oznámenia voči pani autorke už viacerí avízovali, ale aj školská inšpekcia. Lebo podľa mňa nie je v poriadku takéto niečo deťom v prostredí školy čítať…

 

 

Elena

 

P. S.: A viete, čo je najpozoruhodnejšie na tom diele? Že podľa údajov v Martinuse pani autorka toto dielo napísala už v roku 2020. 

 

Téééda 3. – Zverejnite kreténa, Bystričania. . .

13.06.2024

Bystričania z okolia Bellusovej ulice na Uhliskách, ktorí máte kamery vonkajšie niekde v okolí štrkového parkoviska – urobte, prosím, dobrý skutok. Pozrite včerajší záznam vašich kamier – aby sme spoločnými silami odhalili úchyláka. Pozrite si detaily príbehu, ktorý sa na fb stránkach pomáhajúcim zvieratkám v núdzi objavil Ked uz clovek nevie kam s [...]

Naozaj 2. – Iba šanca. . .

12.06.2024

Z úbočí stúpali oblaky pary a posledný lúč slnka nebo rozžiaril do ružovkasto oranžových odleskov. Oblohou plával oblačný snehobiely drak. Dívala som sa na neho šťastne a, zhlboka som dýchala voňavý vzduch včerajšieho podvečera. Som doma, som doma, opakovala som si. Iba šanca to bola – povedal Zámer sveta mäkko. Na štyri dni ma odpratal do nemocnice. [...]

Téééda 2. – Fico zasa raz opozíciu sklamal. . .

06.06.2024

Veru, Ficov prejav po atentáte – to bolo obrovské sklamanie. Pre opozíciu teda. Vlastne ani nie tak jeho prejav, ako už samotná skutočnosť, že dokázal pozbierať sily a prísť sa národu prihovoriť. Ani neskrývali sklamanie nad tou jeho opovážlivosťou, že prikráčal – mali ho štýlovo pritisnúť na nemocničnej posteli, s kapačkou v ruke. Potom by si hádam aspoň [...]

zelenskyj, summit, švajčiarsko, ukrajina,

Zelenskyj: Keby Rusko malo záujem o mier, nebola by žiadna vojna

15.06.2024 20:45, aktualizované: 21:35

Na mierovom summite o Ukrajine vo Švajčiarsku sa zúčastňuje viac ako 90 krajín a osem medzinárodných organizácií.

francúzsko, Protest, krajná pravica

Desaťtisíce Francúzov protestovali proti krajnej pravici, môže vyhrať predčasné voľby

15.06.2024 19:53

Francúzsky prezident Macron vyhlásil predčasné voľby po neúspechu svojho centristického tábora v minulotýždňových eurovoľbách.

žilina, polícia,

Otrasný nález. V meste Rajec našli bezvládne telo novorodenca

15.06.2024 19:14, aktualizované: 20:20

Stať sa tak malo vedľa materskej škôlky.

Peter Pellegrini, inaugurácia

Bude Pellegrini nadstranícky? Bude z neho skôr Gašparovič než Kováč, hovoria odborníci. Podporu koalície ešte bude potrebovať

15.06.2024 19:00

Politológovia nepredpokladajú, že sa Pellegrini voči vláde bude vymedzovať. Podporu koalície ešte bude potrebovať pri prípadnej opätovnej kandidatúre. Môže však prekvapiť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,893
Celková čítanosť: 9161943x
Priemerná čítanosť článkov: 3167x

Kategórie

Archív