Založ si blog

Takže zasa raz 4. – Ako som nebola solidárna s ukrajinským ľudom. . .

Otvorene priznávam, som hnusný cynik a sebec. Ani som netušila, že aký…

Srdcedrásajúca výzva pani Remišovej, ktorá vypla plynové kúrenie v byte svojim deťom, lebo tie ukrajinské deti vraj mrznú kdesi v mrazoch vonku, ma nedoviedla ku vypnutiu plynu u nás v byte. Bývame v horách, máme tu sneh a nie som úplne vymetená, aby  sme si uhnali zápal pľúc. Navyše,  keďže kúrime probugasom, je to kúrenie také drahé, že ním rozhodne neplýtvame už hodne dlho.

A rovnako cynicky a  sebecky som vychovala i deti. Veru, veru. Dcéra po mojej otázke, či mám vypnúť v byte kúrenie, lebo na Ukrajine deti mrznú, prekvapene pozrela, že ako som na to prišla a povedala, že to rozhodne nie. Vysvetlila som jej, že to bol nápad pani Remišovej, a že ona svojim deťom kúrenie vypla. Neviem síce, že dokedy, no ak predpokladám, že do konca vojny Ruska s Ukrajinou, tak to sa jej deti namrznú.

 

Ale pôjdem v tom priznaní ešte hlbšie – ja som až taký hnusný cynik, že mi napadlo, či náhodou na tú pani Remišovú sociálku pozvať netreba. Lebo mi pripadá scestné vypínať vlastným deťom v zime kúrenie z dôvodu, že údajne na Ukrajine deti mrznú.

A čo bude nasledovať potom – nedovolí svojim deťom sa okúpať, lebo sú deti, ktoré nemajú prístup k vode a nosia ju i kilometre k domovu?

Nekúpi svojim deťom topánky, lebo je toľko detí, ktoré nemajú na nové topánky?

A nedá svojim deťom ani jesť, lebo niektoré deti v Afrike hladujú?

 

Cynicky a sebecky, a hlavne otvorene a pravdivo vyhlasujem že s mojou pomocou Ukrajine pani Remišová rátať nemusí. Vlastne s ňou nerátajte nikto.

Ak sa chcú vybrať do vojny tam voliči Progresívneho Slovenska, ako som vyrozumela hádam správne z preslovu Valášeka v článku, ktorého link som uviedla včera v blogu, tak v tom im určite brániť nebudem.

Ale odo mňa nič podobné nikto čakať nemusí. Ukrajina si koledovala o problémy tým, že sa tam navláčilo vyše 30 000 Američanov, vojská NATO na hranice s Ruskom a pripravovala vstup do NATO. Skutočne neviem, čo by urobili USA na mieste Rusov, ale viem, čo by som urobila ja – i mne zdravý rozum hovorí, že by som chcela mať vedľa seba zónu neutrality, a nie vojenské základne a nepriateľské vojská. Najmä po tom, ako ich predstavitelia NATO s tým sľubom nerozširovania sa na východ evidentne oklamali.

 

Nemám rada pokrytcov a pokrytectvo, to nijako netajím.

Na rozdiel od pani Remišovej úprimne súcitím s tými, ktoré niekde trpia. Každé ráno i večer s mojim ikaro posielam energiu tým, ktorí ju potrebujú. Ikaro posielam v light verzii, tíško – nebubnujem pritom ani na jednom z mojich dvoch šamanských bubnov, lebo súcitím i so svojimi susedmi. Takže súcitná som, ako empatik až príliš súcitná. Preto dokážem jasne rozlíšiť i to, kto súcitný nie je.

Veru – keby pani Remišovej záležalo na mierovom živote detí na Ukrajine a u nás a kdekoľvek na svete, nikdy by nedala svoj podpis pod zmluvu s USA. Lebo každý čo len trochu vzdelaný človek chápe, ako to dopadá s pomocou USA v každej krajine, kam vyrazili pomáhať. A i úplne jednoduchý človek musí chápať, že nejde o zmluvu dvoch rovnocenných partnerov, ale o kopu výhod pre americkú stranu v takom rozsahu, že to môžem verejne pomenovať ako zneužitie našej krajiny a nás všetkých.

Takže najskôr zničila pani Remišová budúcnosť našim deťom i so svojou kumpániou – lebo síce sa môžeme zbaviť zmluvy s USA? ak príde niekto normálny do vlády, ale museli by sme všetky zostatkové hodnoty  vybudovaného  u nás zaplatiť. Som v takom prípade za to, aby sa to platilo z členských príspevkov strán, ktoré podpísali túto pre nás krajne nevýhodnú zmluvu. A z toho, čo by ako doživotnú apanáž mala dostávať po odchode z funkcie terajšia prezidentka.

 

Pani Remišová píše, že

Áno, bude nám možno trochu zima. Ale aj naše deti chcú aspoň takto prejaviť solidaritu s deťmi na Ukrajine, ktoré sa nemajú kde skryť pred mrazom, pretože ruskí vojaci zničili ich detské izby a sny a zabili ich otcov. 

Čo myslíte, koľko otcov a matiek a starých rodičov slovenských detí doplatí na to, že ktosi tu podpísal „obrannú zmluvu“?

 

Poviem otvorene, obracia sa mi žalúdok z toľkého pokrytectva, aké produkuje táto partia, ktorá tu teraz vedie štát. Lebo na túto špinavú hru, ktorú tu rozohrávajú už nejaký čas s Ukrajinou naši „spojenci“, doplatia iba obyčajní ľudia.

A komu to nedošlo – jasná výpoveď o Ukrajine

https://www.youtube.com/watch?v=BooiVypT2m0

 

A ako pán riaditeľ centra v Humennom  v TN Príprava na utečencov na Markíze povedal – od novembra už pripravovali pre týchto utečencov ubytovacie zariadenia. Majú pripravených dostatok miest.

 

Elena

 

jhpi  Naposledy Sýria – fakt ju treba rozoberať, ako dopadol ten nebetyčný úspech?  A  kopy ďalších predtým. Zjednodušme to – daj aspoň jednu krajinu, ktorej pomohla prítomnosť americkej armády. Zasa budú ich pričinením zomierať nevinní ľudia pre ich mocenské chúťky. Stačí si pozrieť kde všade vo svete majú vojenské základne USA,a kde Rusi mimo svojhio územia. Ale to vieme obidvaja dobre, však?!!!

 

anysta   drahá anysta pokojne si doma vypnite i elektriku a vodu, a prestaňte pre mňa za mňa i záchod splachovať, som zvedavá ako to tým Ukrajincom pomôže.

 

Pravdu na stôl 11. – Nedos. . . e náš život znovu. . .

27.03.2024

Na rovinu – niektorí ste svojim sprostým a nepremysleným hlasovaním ovesili na náš krk bývalú vládu. Obrala nás o čo mohla, zadlžila aj budúce generácie, naše deti a vnukov. Narobila tu kopec špinavostí – počnúc opakovaným núteným testovaním národa pod existenčným nátlakom, cez nútené vakcinovanie sa mnohých podmienené finančným vydieraním, až po [...]

Pravdu na stôl 10. – Urobme si s voľbami poriadok. . .

26.03.2024

Voliť má každý volič raz – ak niekto volí opakovane, ide podľa mňa o zámerne podvodné konanie. Nie, nie je to sci-fi – zjavne takto niektorí občania u nás volebne konajú, potvrdzuje to aj článok v linku [...]

Pravdu na stôl 9. – No konečne niekto pravdu povedal. . .

26.03.2024

Tie davy ľudí, ktorí sa cítia ako nebinárni, lustre, psíky, oni a ono a ktovieako ešte – odkiaľ sa tu len nabrali? Túto otázku som si kládla opakovane, lebo veď homosexuálne orientovaní ľudia žili i v minulosti medzi nami, ale ľudia cítiaci sa ako oni, či ono, či ako luster – to mi pripadalo ako nóvum. Vyvíja sa nejako pohlavná identita v čase a mení sa? [...]

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Súd poslal zakladateľa kryptomenovej burzy FTX na 25 rokov do väzenia

28.03.2024 17:13

Pred kolapsom v novembri 2022 bola druhou najväčšou kryptomenovou burzou na svete.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Tomáš Drucker

Ministerstvo školstva: Prístup k tehotným študentkám by sa novelou zákona mohol zmeniť

28.03.2024 16:17

Ako priblížili z rezortu, podľa navrhovaných úprav má VŠ povinnosť prihliadať na ich potreby, najmä pri tvorbe študijných plánov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,841
Celková čítanosť: 8936106x
Priemerná čítanosť článkov: 3145x

Kategórie